Schoonouder en baby

zaterdag 2 juni 2018 om 00:31
Niets van de vader bij?bettiepage_2 schreef: ↑02-06-2018 00:31Als jij je er niet goed bij voelt, niet doen.
Het is jouw kind!
zaterdag 2 juni 2018 om 00:35
bettiepage_2 schreef: ↑02-06-2018 00:31Als jij je er niet goed bij voelt, niet doen.
Het is jouw kind!

ik geef mn bek ook maar een douw

zaterdag 2 juni 2018 om 00:37
madeliefjees. Hoezo ben ik gelijk een slechte moeder ?
Ik bedoel totaal niet zo ik zie zeker mijn kind niet als eigendom of opject
Anders had ik niet toegestemd
Ik heb zelf ook geen contact meer met mijn vader en heb heel veel dingen meegemaakt en mijn schoonmoeder heeft ook bepaalde opmerkingen gemaakt daardoor wil ik haar beschermen maar omdat ik wel wil kijken voor een oplossing vraag ik om adviezen maar vind het wel maar dat er nu gezegt word dat ik een slechte moeder ben
Ik heb zelf ook geen contact meer met mijn vader en heb heel veel dingen meegemaakt en mijn schoonmoeder heeft ook bepaalde opmerkingen gemaakt daardoor wil ik haar beschermen maar omdat ik wel wil kijken voor een oplossing vraag ik om adviezen maar vind het wel maar dat er nu gezegt word dat ik een slechte moeder ben

anoniem_370539 wijzigde dit bericht op 02-06-2018 00:39
7.65% gewijzigd

zaterdag 2 juni 2018 om 00:38
Niemand.July25 schreef: ↑02-06-2018 00:37Weet niet meer wie deze reactie plaatste dat ik een slechte moeder ben ! Hoezo ben ik gelijk een slechte moeder ?
Ik heb zelf ook geen contact meer met mijn vader en heb heel veel dingen meegemaakt en mijn schoonmoeder heeft ook bepaalde opmerkingen gemaakt daardoor wil ik haar beschermen maar omdat ik wel wil kijken voor een oplossing vraag ik om adviezen maar vind het wel maar dat er nu gezegt word dat ik een slechte moeder ben![]()
Of zei je gevoel dat?
Dat wordt niet gezegd.
Of zei je gevoel dat?

zaterdag 2 juni 2018 om 00:40
Advies is je dochter gewoon lekker te laten logeren. Jij hebt een slecht gevoel vanwege een slechte start met hen, maar wat er nou daadwerkelijk aan de hand is is onduidelijk in je verhaal. Zover ik begrijp is je dochtertje daar niet in gebaar oid.
Een goede band tussen je dochtertje en je schoonouders lijkt mij juist heel belangrijk. Dus laat ze die band dan ook opbouwen.
Een goede band tussen je dochtertje en je schoonouders lijkt mij juist heel belangrijk. Dus laat ze die band dan ook opbouwen.

zaterdag 2 juni 2018 om 00:43
Ik hoop het wel. Zie nergens hoe hij erin staat?
Als TO zich er niet goed bij voelt, waarom is ze dan meteen een slechte moeder? Ik laat mijn zoontje ook liever logeren bij mijn eigen ouders. Voelt wat vertrouwder dan mijn eigen schoonouders, maar het is niet zo dat ik geen band met hun kleinkind gun. Ik ben er alleen liever zelf bij, mijn zoontje is nog te klein om te kunnen aangeven als hij het niet fijn zou vinden bij hen. Er is in het verleden ook het een en ander gebeurd waardoor ik extra voorzichtig ben. Niks mis mee, en echt geen slechte moeder hoor.

zaterdag 2 juni 2018 om 00:45
Niet goed voelen is haar gevoel, niet de waarheid.bettiepage_2 schreef: ↑02-06-2018 00:43Ik hoop het wel. Zie nergens hoe hij erin staat?
Als TO zich er niet goed bij voelt, waarom is ze dan meteen een slechte moeder? Ik laat mijn zoontje ook liever logeren bij mijn eigen ouders. Voelt wat vertrouwder dan mijn eigen schoonouders, maar het is niet zo dat ik geen band met hun kleinkind gun. Ik ben er alleen liever zelf bij, mijn zoontje is nog te klein om te kunnen aangeven als hij het niet fijn zou vinden bij hen. Er is in het verleden ook het een en ander gebeurd waardoor ik extra voorzichtig ben. Niks mis mee, en echt geen slechte moeder hoor.
Wat zijn de argumenten om het kind niet bij opa en oma te brengen?
Op heb er geen een gelezen.
Verder bestaat het moederschap uit niet fijn vinden en tegen je gevoel in gaan. Beetje realiteitszin is zeer wenselijk.

zaterdag 2 juni 2018 om 00:48
Dus omdat jij je irriteert aan de ouders van je man en je aan de kant geschoven voelt mag je kind daar niet logeren? Je klinkt een beetje jaloers, bezitterig en onzeker.
Je kind van 6 maanden krijgt echt niks mee hoor van die domme opmerkingen. En als je kind nu weg houd zul je nooit een goede band krijgen, je kind ook niet en wellicht krijg je ook nog onenigheid met je man
Je kind van 6 maanden krijgt echt niks mee hoor van die domme opmerkingen. En als je kind nu weg houd zul je nooit een goede band krijgen, je kind ook niet en wellicht krijg je ook nog onenigheid met je man

zaterdag 2 juni 2018 om 00:52
Dit.bettiepage_2 schreef: ↑02-06-2018 00:31Als jij je er niet goed bij voelt, niet doen.
Het is jouw kind!

zaterdag 2 juni 2018 om 00:53
Zij hoeft het niet eens te kunnen beargumenteren. Als zij zich niet prettig voelt om haar baby van 6 maanden 2 nachten uit logeren te sturen heeft ze alle recht om dat niet te doen.Nemaìn’ schreef: ↑02-06-2018 00:45Niet goed voelen is haar gevoel, niet de waarheid.
Wat zijn de argumenten om het kind niet bij opa en oma te brengen?
Op heb er geen een gelezen.
Verder bestaat het moederschap uit niet fijn vinden en tegen je gevoel in gaan. Beetje realiteitszin is zeer wenselijk.

zaterdag 2 juni 2018 om 00:55
Natuurlij moet je wel beargumenteren.
Gevoel is namelijk een slechte raadgever en vaak ver van de waarheid vandaan.
Ze heeft geen enkele valide reden om dat kind niet bij haar opa en oma, de ouders van haar man, te brengen.
En als haar man geen goed gevoel heeft bij haar dierbaren? Dan mag het daar ook niet heen?

zaterdag 2 juni 2018 om 00:57
ze heeft me vaak gekwetst en ook waar andere bij waren voor schut gezegt en 2 weken geleden ook gaat ze commentaar hoe ik erbij zit met autorijden dat zijn dingen waar ik onzeker van word en wat ik al schreef als iemand anders in beeld kom doe je er niet meer toe waardoor je jezelf weg gaat cijferen
Ik ben daarom bang dat ze mijn dochter ook zo gaan behandelen maar ik wil dat ze een goede band krijgt met mijn alle opa’s en oma’s ik hun haar alle liefde die ik juist niet had vroeger mijn gevoel zegt wacht even met logeren en oppassen maar ik wil ook niet bewust hun kleinkind weg houden dus het is heel tegenstrijdig
Ik ben daarom bang dat ze mijn dochter ook zo gaan behandelen maar ik wil dat ze een goede band krijgt met mijn alle opa’s en oma’s ik hun haar alle liefde die ik juist niet had vroeger mijn gevoel zegt wacht even met logeren en oppassen maar ik wil ook niet bewust hun kleinkind weg houden dus het is heel tegenstrijdig

zaterdag 2 juni 2018 om 00:58
Lekker fucked up.
Mijn gevoel zegt.... dus jij mag niet.
Dat een mens zo wil leven=n. Altijd op de voorwaardes van de ander. Want gevoel bepaalt.
Echt gek.

zaterdag 2 juni 2018 om 01:03
Jij mag lekker met je partner niet op 1 lijn zitten over wat er gebeurt met jullie kinderen, dat wil niet zeggen dat andere mensen dat normaal vinden, ze doet niemand kwaad ermee om nog te wachten. Haar baby is nog erg jong en opa en oma krijgen nog genoeg kansen.

zaterdag 2 juni 2018 om 01:04
Dat zal nu ze een baby is nog geen vaart lopen. Is ze voor je baby wel een leuke oma?July25 schreef: ↑02-06-2018 00:57ze heeft me vaak gekwetst en ook waar andere bij waren voor schut gezegt en 2 weken geleden ook gaat ze commentaar hoe ik erbij zit met autorijden dat zijn dingen waar ik onzeker van word en wat ik al schreef als iemand anders in beeld kom doe je er niet meer toe waardoor je jezelf weg gaat cijferen
zaterdag 2 juni 2018 om 01:28
Ik kan me heel goed voorstellen dat jij je er niet lekker bij voelt. En al helemaal niet meteen twee nachtjes. Bouw het anders op, laat haar oppassen. Kijken hoe dat gaat? En dan kan je het altijd opbouwen. Overigens zou ik wel uitkijken dat het niet tussen jou en je partner in komt te staan. Niet dat je er steeds ruzie over maakt en al helemaal niet steeds over het verleden beginnen. Het is belangrijk dat jullie samen op een lijn staan en de rest komt vanzelf wel.
Overigens ik spreek uit ervaringen, jong moeder, twee kinderen en ook geen hechte band met mijn schoonmoeder. Vandaar dat ik ook bovenstaande heb gestuurd.
Succes en laat je niet gek maken!
Overigens ik spreek uit ervaringen, jong moeder, twee kinderen en ook geen hechte band met mijn schoonmoeder. Vandaar dat ik ook bovenstaande heb gestuurd.
Succes en laat je niet gek maken!
zaterdag 2 juni 2018 om 02:29
Voor een band opbouwen is geen logeren nodig. Ik zou het niet doen als je het niet wil. Je kan het contact stap voor stap opbouwen tot je op de grens stuit die je tegen die tijd hebt.
Hier geld ook dat als 1 van ons iets niet wil dan gebeurd het gewoon niet. Als hij of ik een beslissing zou nemen die de ander echt niet ziet zitten dan zou de verhouding onderling ook scheef worden. We respecteren elkaars grenzen maar staan ervoor open om die grenzen in ons eigen tempo te verruimen.
Dat was niet altijd zo, maar gaande weg zijn wij erachter gekomen dat het voor ons het beste werkt.
Hier geld ook dat als 1 van ons iets niet wil dan gebeurd het gewoon niet. Als hij of ik een beslissing zou nemen die de ander echt niet ziet zitten dan zou de verhouding onderling ook scheef worden. We respecteren elkaars grenzen maar staan ervoor open om die grenzen in ons eigen tempo te verruimen.
Dat was niet altijd zo, maar gaande weg zijn wij erachter gekomen dat het voor ons het beste werkt.