Snelle baby, leuk! ........of niet?

28-07-2008 10:10 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochtertje van 7,5 maanden is snel in ontwikkeling, ze kan vanaf 7 maanden zitten, kruipen en gaan staan, en probeert al een beetje te stappen. (En dat zeg ik niet om op te scheppen )

Leuk zal je zeggen maar mij gaat het allemaal wel erg snel......

Ze is nog erg klein (zit onderin de groeicurve) en speelt op het kdv bijvoorbeeld met oudere kindjes, maar ze is nog veel kleiner dan die anderen en heeft al een paar keer speelgoed tegen haar gezicht gekregen (dus blauwe plekken en sneetjes in d'r gezichtje). Maar dat is misschien kdv eigen?

Zo ook bij het badje en verschonen, ze wil steeds gaan rollen/zitten/staan, het lijkt elke keer wel een partijtje worstelen.

Ik weet wel, je houdt het niet tegen maar ergens zou ik willen dat ze gewoon lekker wil zitten kroelen en niet van je schoot af wurmen omdat ze weer verder wil.......

Wie kan hierover meepraten?
Blijft grappig he, de een loopt al met 8 maanden en de ander nog niet eens met 1,5 jaar!

Nee ik kan er niet over meepraten maar kan me voorstellen dat het ( ookal is het leuk een bijdehand snel kindje) och ook wel een beetje té snel gaat. Maar misschien als ze straks eenmaal kan lopen, dat dr interesse verplaatst naar lekker rustig zitten puzzelen?? gehghe, zal wel kleine kans zijn maar toch :-)
Same here, ook een klein wurmpie dat met 8mnd al langsliep en al snel goed kon praten. Ze is nu 3,5jr en begint nu met lezen en schrijven.

Ik vond het altijd wel handig dat ze zo klein en fijn was, je pakte haar zo mee als je even iets moest doen . Ze wilde eigenlijk nooit op schoot, dat is pas gekomen toen ze 2 jaar was dat ze wat meer rust had in haar lijf en even bij me wilde zitten. Maar nooit heel lang hahaha, altijd wel wat te doen of te ontdekken .

Tja, wat je zelf ook al zegt, je kan het niet tegenhouden dus go with the flow!

Geniet ervan
quote:Dummels schreef op 28 juli 2008 @ 10:29:

Same here, ook een klein wurmpie dat met 8mnd al langsliep en al snel goed kon praten. Ze is nu 3,5jr en begint nu met lezen en schrijven.

Ik vond het altijd wel handig dat ze zo klein en fijn was, je pakte haar zo mee als je even iets moest doen . Ze wilde eigenlijk nooit op schoot, dat is pas gekomen toen ze 2 jaar was dat ze wat meer rust had in haar lijf en even bij me wilde zitten. Maar nooit heel lang hahaha, altijd wel wat te doen of te ontdekken .

Tja, wat je zelf ook al zegt, je kan het niet tegenhouden dus go with the flow!

Geniet ervan

O ik geniet zeker wel hoor, en het is ook geen echt probleem of zo! Het is meer een soort dubbel gevoel, aan de ene kant natuurlijk trots en aan de andere kant lijkt ze al bijna geen babytje meer, gek he?

Misschien dat de mijne ook een keer tot rust gaat komen, er is dus nog hoop!

Jeeeeeee nu al beginnen met lezen en schrijven!
quote:_lente_ schreef op 28 juli 2008 @ 10:28:

Blijft grappig he, de een loopt al met 8 maanden en de ander nog niet eens met 1,5 jaar!

Nee ik kan er niet over meepraten maar kan me voorstellen dat het ( ookal is het leuk een bijdehand snel kindje) och ook wel een beetje té snel gaat. Maar misschien als ze straks eenmaal kan lopen, dat dr interesse verplaatst naar lekker rustig zitten puzzelen?? gehghe, zal wel kleine kans zijn maar toch :-)

Dat mag je alleen wel hopen. Blokjes en ballen vindt ze leuk maar poppen vindt ze niks aan (daar kan je niet achteraan zeg maar)

We hebben d'r wel alvast voor volgend jaar ingeschreven voor de vierdaagse!
quote:mo1971 schreef op 28 juli 2008 @ 11:21:

[...]

We hebben d'r wel alvast voor volgend jaar ingeschreven voor de vierdaagse!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven