Speeltuin met buffetrestaurant

20-02-2020 15:41 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor een familiefeest in april zijn wij op zoek naar een leuke locatie.

Nu zag ik al hof van Eckbergen waarbij je een binnen en buitenspeeltuin hebt, en een al you van eat buffet maar ben benieuwd of er meer zijn.

Wie kent er meer van dit soort concepten ?
Het is voor in de middag van een uurtje of 13.00 tot 18.00.

Liefst omgeving Gelderland/Overijssel maar andere tips zijn ook welkom voor eventueel een andere dag :)
Alle reacties Link kopieren
Misschien niet helemaal wat je zoekt en ook niet echt in de buurt maar mocht je een keer richting het zuiden gaan wat hier in West Brabant heel leuk is dat zijn.......

Pannenkoeken restaurant Koeckers in Den Hout.

Restaurant echt heel leuk ingericht met binnen en buiten spelen.

Speeltuin Vrouwenhof in Roosendaal.

Buitenspeeltuin met een pannenkoeken restaurant.

In elk geval alvast veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Moet het per se een buffetrestaurant zijn? Klein Zwitserland in Driebergen heeft een buitenspeeltuin en binnen een speelkamer en je kunt daar wel lekker eten (kaasfondue, spareribs, dat soort dingen, pannenkoeken ook), maar geen buffet.

De Watertuin weet ik ook, dat is wel een buffetrestaurant, maar die hebben alleen een binnenspeeltuin.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
O, en La Place Zoeterwoude, ook geen buffet maar wel een heel mooie speeltuin erbij en een soort boerderij-achtig restaurant, heel leuk.

En in Leiden: Holiday Inn, geen buitenspeeltuin, maar wel een soort kleine indoorspeelruimte en een film/spelletjeszaal en een zwembad, volgens mij kun je daar een arrangement boeken voor zwemmen + eten (zonder overnachten). Ik heb daar een keer met mijn dochter geslapen en ze vond het helemaal geweldig. Waren ook veel familiefeestjes toen. Dat is wel met buffet.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
20-02-2020 15:49
Moet het per se een buffetrestaurant zijn? Klein Zwitserland in Driebergen heeft een buitenspeeltuin en binnen een speelkamer en je kunt daar wel lekker eten (kaasfondue, spareribs, dat soort dingen, pannenkoeken ook), maar geen buffet.

De Watertuin weet ik ook, dat is wel een buffetrestaurant, maar die hebben alleen een binnenspeeltuin.
Nee als iemand een echt leuk iets weet waar wij als volwassenen ook de hele middag gewoon fijn kunnen zitten is dat natuurlijk ook goed!

Er gaan in totaal 18 kinderen mee dus daar moet vooral veel vermaak voor zijn :P
Alle reacties Link kopieren
Piramide van Austerlitz zou je ook nog kunnen overwegen, zeker als het in de zomer is. Dat is een heel mooie grote ouderwetse speeltuin met een kermisje erbij (voor de attracties moet je wel fiches hebben). Het restaurant is wel weer vrij beperkt, niet om echt uitgebreid uit eten te gaan.

Iets wat allebei heeft, is nog moeilijk.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Hier heb ik ook wel eens gegeten, was ook best lekker, wel met buffet en met speelruimte maar weer niet buiten. Ik zie dat ze wel koekjes bakken met kinderen en dat ze die mee mogen nemen, dat is ook misschien wel leuk:

https://feefa.nl/

Zit in Amersfoort.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Het ABC restaurant in Velp (NB). Er zit ook een vestiging in Sevenum. Maar ik weet niet of dit nog in de goede richting is?

Of Mijn Tijd in Tilburg
De Houtzagerij in Otterlo
Familierestaurant Troubadour in Tubbergen
Alle reacties Link kopieren
Expo Madrid in Vilsteren
Het Hunebed in Havelte
Drentse Koe in Ruinerwold
Flierefluiter Raalte
Fusion Plaza Zwolle


Kijk anders eens bij campings. Daar hebben ze vaak voldoende speel mogelijkheden en vaak ook wel een zaaltje oid wat je kan huren.
Alle reacties Link kopieren
piepp schreef:
20-02-2020 16:08

Kijk anders eens bij campings. Daar hebben ze vaak voldoende speel mogelijkheden en vaak ook wel een zaaltje oid wat je kan huren.
In Leiden zijn er ook zaaltjes bij speeltuinen die je kan huren inderdaad. Je huurt dan alleen niet de speeltuin. Er is dan natuurlijk geen buffet, maar je zou ook eten kunnen bestellen. Vaak is er wel een keukentje bij.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
piepp schreef:
20-02-2020 16:08
Expo Madrid in Vilsteren
Het Hunebed in Havelte
Drentse Koe in Ruinerwold
Flierefluiter Raalte
Fusion Plaza Zwolle


Kijk anders eens bij campings. Daar hebben ze vaak voldoende speel mogelijkheden en vaak ook wel een zaaltje oid wat je kan huren.
De Flierefluiter is hardstikke leuk maar geen restaurant.

In Lelystad zit Next. Goed eten met een binnenspeeltuin.
Alle reacties Link kopieren
Erve Brooks in Gelselaar
Speelpark hoge Boekel in Enschede

Hebben geen buffetrestaurant, wel een gewoon restaurant waar je prima kunt eten en veel vermaak voor kinderen.
Alle reacties Link kopieren
In Helvoirt (NB) zit Duinoord, dat is een speeltuin, voornamelijk buiten met een all in formule. Je kunt daar onbeperkt friet, broodjes, pannenkoeken, slushpuppy’s gebak en soep eten. De hoofdattractie is wel de speeltuin (met laserschieten, klimbos e.d.) en het eten is erbij.
https://www.duinoord.nl/
Hans en Grietje in Zeewolde
Dit is ook een leuke plek met grote, lekker ouderwetse speeltuin en kinderboerderij. Ze hebben meer dan alleen pannenkoeken:

https://www.uilenbos.nl/pannenkoekenhuis/
Alle reacties Link kopieren
En een lokale speeltuin afhuren en dan zelf een buffet/ eten meenemen? Dat kan hier in ieder geval vaak wel buiten openingstijden van de speeltuin.
Alle reacties Link kopieren
ABC in Velp idd. Misschien niet het meest hoog staande eten maar wel voor iedereen wat wils én speelmogelijkheid
Alle reacties Link kopieren
mamaonbekend schreef:
20-02-2020 16:03
Het ABC restaurant in Velp (NB). Er zit ook een vestiging in Sevenum. Maar ik weet niet of dit nog in de goede richting is?

Of Mijn Tijd in Tilburg
De Houtzagerij in Otterlo
Familierestaurant Troubadour in Tubbergen
Bedoel je niet etenstijd in Tilburg? Mijn Tijd ken ik niet en google ook niet...

Maar Etenstijd is helaas een paar jaar geleden afgebrand.
Erve brooks en Hans en grietje hebben geen buffet.
Deze wel; https://www.wokinnermelo.nl/

Ik zou gaan voor Hans en grietje, dan maar geen buffet.
Alle reacties Link kopieren
Het wokrestaurant in Elst. Dit heeft leuke kinderactiviteiten en een kleine speeltuin.

Het Uilenbos in Lunteren. Leuke buitenspeeltuin voor jong en oud. Binnen niet zo heel veel te doen.

Familierestaurant De Wildebras in Garderen. Een zolder met speelmogelijkheden. Buiten weet ik niet wat ze daar hebben. Onderdeel van een camping volgens mij.

Hans & Grietje in Zeewolde is al gezegd. Ook heel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
20-02-2020 15:56
Piramide van Austerlitz zou je ook nog kunnen overwegen, zeker als het in de zomer is. Dat is een heel mooie grote ouderwetse speeltuin met een kermisje erbij (voor de attracties moet je wel fiches hebben). Het restaurant is wel weer vrij beperkt, niet om echt uitgebreid uit eten te gaan.

Iets wat allebei heeft, is nog moeilijk.
Leuke speeltuin inderdaad maar het eten is daar echt zó slecht!!
Alle reacties Link kopieren
Pannenkoekenhuis de beren (veenendaal) heeft een leuke buitenspeeltuin, binnen een speelkamer dus met minder weer geen vermaak genoeg voor 18 kinderen!
Alle reacties Link kopieren
Ah ja, ik had het willen weghalen want ik las idd dat Etenstijd niet meer bestaat.
Vergeten te verwijderen dus.
Alle reacties Link kopieren
Noalien schreef:
20-02-2020 17:37
Leuke speeltuin inderdaad maar het eten is daar echt zó slecht!!
O echt? Ik heb alleen ervaring met de warme chocolademelk en het gebak, ik weet niet eens meer wat ik had, appeltaart of cake. Maar ik wist dat er een restaurant bij was, vandaar dat ik het wel noemde.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
ABC Velp is voor onbepaalde tijd gesloten. Daar is vlak voor de kerst een brand geweest en het heropbouwen duurt langer dan in eerste instantie gedacht.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven