Stokke kinderstoel

27-04-2010 21:25 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik vraag me af tot welke leeftijd de verkleiner voor de Stokke kinderstoel gebruikt word? De ruimte lijkt me zo klein om die beentjes doorheen te wurmen. Wie heeft hier ervaring mee?
Deze is toch pas net nieuw? Vind t eerlijk gezegd niet echt een verbetering, ziet er inderdaad erg smal uit!

(sorry niet echt een antwoord op je vraag)
Zoon is nu 9 maanden en past er met gemak nog in. Zoon is een mooi "gemiddeld" kind qua lengte en gewicht...even voor de beeldvorming
Het leek mij trouwens ook erg smal hoor, maar nu we de stoel dagelijks gebruiken, vind ik het enorm meevallen. Wij kunnen zoon makkelijk in en uit "het zitje" halen.
Heb je ook deze verkleiner?

Oke, mijn zoon is nu 9,5 maand en ik vroeg me af of ik die verkleiner nu nog zou moeten kopen bij een nieuwe stoel...

Wat denk jij Lalie (ervaringsdeskundige ) is dit de moeite nog waard nu hij 9,5 maand is?
Daarom heb ik gewoon nog het oude baby-setje erbij gekocht, leek me iets groter (maar nu heb ik een spillepoot gekregen dus had ik best die andere kunnen nemen).
Ja, die heb ik inderdaad gezien. Lijkt me echt zo enorm klein..

Of is dit een nieuw model?
quote:SushiToo schreef op 27 april 2010 @ 21:39:

Heb je ook deze verkleiner?

Ja die hebben we

Wel zonder dat tuigje trouwens...zoon kan goed zelfstandig zitten.
quote:Marjan1981 schreef op 27 april 2010 @ 21:40:

Oke, mijn zoon is nu 9,5 maand en ik vroeg me af of ik die verkleiner nu nog zou moeten kopen bij een nieuwe stoel...

Wat denk jij Lalie (ervaringsdeskundige ) is dit de moeite nog waard nu hij 9,5 maand is?Dat vind ik moeilijk inschatten Mijn zoon heeft nog zat ruimte over, dus ik verwacht wel dat hij hier de komende tijd nog met gemak in kan zitten eigenlijk.
Oh, hihi :-) Ik dacht dat er misschien nog een ander riempje oid in het midden zat. Maar dan is het helemaal duidelijk. Voorlopig voor mijn zoontje nog een met baby setje kopen.

Bedankt voor jullie hulp!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven