Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
Goeiemorgen Meiden!

veel plezier bij de Ikea Nolleke!

Ik zou trouwens gewoon drinken, mischien niet overmatig maar een glaasje kan echt wel hoor. De eerste 7 weken van de zwangerschap heeft hetgeen invloed op de embryo. Betekent natuurlijk dat je je 7 weken lang lamlendig kunt zuipen :-)
Er was weer heel wat bij te lezen. Gezellig druk!

Vanavond lekker alleen thuis. Manlief is naar één of ander metalconcert. Laat gaan, laat gaan. Dat is dus echt niet mijn smaak muziek. Maar goed. Mooie gelegenheid om vanavond Generatie 2010 op mijn gemakje te kijken.

Zondag zou ik ongesteld moeten worden, ben benieuwd!
Heeft er trouwens iemand ervaring met mama en baby van dagravit?

Ben er eigenlijk benieuwd naar hoe die bij andere mensen bevalt?

Ik moet zeggen (heb ik niet in mn vorige berichtje gezet) dat ik het ook best spannend vind hoor nu het echt allemaal dichterbij komt in maart gaan wij ervoor!

@Marill idd laat gaan laat gaan ook niets voor mij moet ik zeggen mijn manlief is ook laat thuis vandaag vanwege het werk maar dan heb ik in iedergeval de tijd om hier rond te snuffelen aangezien ik hier nieuw ben
@thomassen11. Ik heb Etos Zwanger worden capsules, beetje groot verder wel ok. Tweemaal daags slikken, en als het zover is kun je verder met Etos zwanger zijn zag ik.
Juffertje is ook alleen thuis! Die drukke mannen... Generatie 2010 is grappig hè!

Heb net een bord sla en een stukje vlees op. Nog een optimel toetje van maar 40 cal. per 100 Gr. !

Goed Discovery ! Ik heb mijn toekomstbeeld ook heel zachtjes neergelegd bij de baas....
Een zoon!
Ik slik AH foliumzuur met het etiket eraf getrokken:) !
Een zoon!
Ik had de vorige uitzending van Generatie 2010 gemist. Dus even via internet gekeken. Vanaf nu probeer ik het te volgen. Maar er zitten wel stellen bij zeg. Die nog bij zijn ouders wonen bijvoorbeeld. Die zijn er nog helemaal niet aantoe. Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.

Verder hier flink aan het hoesten, zo'n kriebelhoest die vooral 's avonds en 's nachts de kop op steekt. Niet echt fijn.
Ook ik alleen thuis! Vriendlief heeft een diner van z'n werk. Kan ik mooi Generatie 2010 kijken met wat chips ;)

Hier verder nog geen nieuws! Het kan nog alle kanten op..
Vandaag vervolgrecept voor de pil opgehaald bij de apotheek. Toch grappig idee dat dit mijn laatste serie gaat worden... Daarna (half jaar) gaan mijn vriend en ik er helemaal voor. Als ik Generatie 2010 kijk, dan rammelen mijn eierstokken enorm!!

Meiden veel succes allemaal! En ik lees met veel plezier mee. Zelf zou ik graag nu al beginnen, maar we gaan eerst trouwen in Augustus, dus daar wachten we nog even op...
Ook alleen thuis, Generatie 2010 was weer leuk!!! Nog twee maanden en dan gaan wij ook beginnen...
@johanna85 mijn schoonzusjes hadden die ook volgens mij,.. Ik heb er wel om moeten lachen hoor staan we daar bij de kruidvat met zn tweetjes het uit te zoeken

enige lastige is dat we in oktober nog op vakantie gaan naar cran ganaria dus schoonmoeder lichtelijk in paniek want stel je nou eens voor!

Maar goed het komt zoals het komt dachten wij maar.

We hebben het al lang uit moeten stellen en nadat we 29-01 positief advies hebben gehad van het ziekenhuis willen we ervoor gaan in Maart..

Afkloppen ik ben nog niet verkouden dus nog geen last van kriebelhoest e.d.

g
oh wat grappig dat er zulke pilletjes bestaan in Nederland :-)

Ik neem gewoon foliumzuur.

gelukkig ook nog niet verkouden, maar wel vreselijk moe, zal het weer wel zijn.
"Allemaal" generatie 2010 kijken?!?! Hoe bedoel je het rammelt :-)

Er zitten inderdaad stellen bij zeg, pfff.... Hopelijk worden wij niet zo haha..

Ik slik vitamine van Bonusan; multi natal-forte.. Goed voor alles haha!
Hallo, hier een meelezer! Wilde jullie even veel succes wensen.

Misschien sluit ik me over een paar maanden wel aan, want ook hier begint het te klepperen/rammelen. We hebben besloten nog 1 doosje (3 mnd) te nemen en er dan voor te gaan.

Dus de komende tijd nog maar lekker van de wijntjes genieten!
Zo wij gaan zo op vakantie!!!! Heerlijk. Vandaag hoorde dat ik nog een toets heb gehaald, ben erg blij. Het harde leren is dus niet voor niks geweest!! Krijg na mijn vakantie nog 1 toets terug.

Ik heb kruitvat vitaal zwanger staan. Mijn eierstokken rammelen erg hard ;) tijdens generatie 2010! Mm ik vraag me af of het jonge stel bijelkaar blijft....... allemaal nog meisje he?

Nou wie weet wat er allemaal gaat gebeuren tijdens de skivakantie...
Jeetje zeg, ik ben een tijdje niet hier geweest (ik ben nog niet zo actief op het forum) en het is bijna niet bij te lezen al die nieuwe berichten.

Echt leuk om te lezen dat jullie er ook allemaal zo mee bezig zijn. Ik moet zeggen dat ik het wel erg spannend vind allemaal. Dat mijn naam en datum in de tabel staan vind ik ook nog best een beetje eng haha. Maar dat hebben er meer heb ik gelezen.

Ik ben nu sinds mijn stoppen met de pil 2x ongesteld worden en ik heb echt enorm veel last van buikkrampen, pijnlijke en opgeblazen buik (ik lijk wel 3mnd zwanger of meer haha), hoofdpijn beetje soort van duizellig, kortom ik voel me zwaar beroerd. En dat een week lang... echt niet prettig.

Wij gaan morgenavond op kraamvisite, zo'n klein hummeltje weer vasthouden

@Nolleke: volgens mij kan het nu nog geen kwaad om een drankje te nemen toch? Het is dan nog amper iets... maarja ik weet eigenlijk ook niet goed wat ik zou doen als ik in jou schoenen zou staan.. lastige keuze!

Groetjes
Haha echt geweldig trouwens dat iedereen generatie 2010 kijkt. Ik heb het vorige week voor het eerst gezien, maar ben helemaal fan
@drenthe, gefeliciteerd en veel plezier op vakantie!

@lianne, heb je al een test gedaan?

ik heb gisteren naar de mol gekeken en zag dat generatie 2010 kwam, maar heb hem toch uitgezet... blijkbaar mis ik heel wat!

volgende week blijven zitten dan maar.

ik heb een nieuw project: een dekentje haken voor de kleine.

mhoewhaaa, ik ben verschrikkelijk!
@drenthe fijne vakantie

@raarmaarwaar je bent niet de enige, zit ook steeds te bedenken wat i kal kan doen, ga nu denk ik ook maar leren haken goed idee!

Kent iemand het boek Zwanger worden? Lezen/niet?
Dag alllemaal,

@drenthegirl: heel fijne vakantie gewenst!

@johanna85: ik heb het boek zwanger worden gisteren uit de bibliotheek gehaald, ik vond het een lekker boek om te lezen, de meeste vragen werden voor mij wel beantwoord. Ik heb ook het boek: 'Ik wil zwanger worden gehaald'

grappig dat we hier allemaal naar Generatie 2010 kijken, ik vind het leuk om te kijken, hoewel die bevallingen op zich van mij niet zo hoeven, dat vind ik wel heel heftig om te zien, en ik weet niet of ik precies wil weten hoe veel pijn het doet....

Hier wordt er druk geklust Dit weekeinde zou ik mijn eisprong moeten hebben, dus we hebben afgelopen week al keurig om de dag geknuffeld. Wel een beetje apart, want het is volgens mij onmogelijk om te doen alsof er niets aan de hand is. Voor mij en mijn vriend althans. We houden ons toch wel bezig met hoe, wat en wanneer. Ik ben nu ook supergefocussed op mijn lichaam, of ik iets voel wat anders dan anders is enzo. We zullen het wel zien, ik geloof wel dat we realistisch zijn over de kansen, dat we wel beseffen dat he best even kan duren.

Gisteren was leuk, vriend en ik zijn samen naar de bieb gegaan en hebben twee boeken over zwanger worden gehaald. Daarna gezellig samen op de bank zitten lezen over van alles en nog wat. Was leuk!

Het luie weekeinde gaat weer lekker verder nu, veel plezier allemaal!
Oh, ik ben jaloers op je luie weekend.. Ik mag zo weer werken :( Hihi, helemaaaal geen zin in! Ik heb een (bij)baan in een verpleeghuis. Hartstikke leuk hoor, maar in de weekenden werken vind ik soms best moeilijk.. Ach, als ik er straks ben dan vliegt de tijd om. Om 21.00u vanavond begint mijn weekend. Vriendlief en ik gaan dan nog even lekker naar de bios!

@Teepje: Leuk dat je vriend er ook zo mee bezig is! Dat gebeurt ook niet overal En inderdaad wat jij schrijft, doen alsof er niets aan de hand is is bijna onmogelijk. Ongemerkt speelt het toch in je hoofd.

Morgen m'n NOD. Hoewel ik wel een beetje begin te twijfelen. Dit wordt mijn eerste menstruatie in m'n pil-vrij periode. Ik ben steeds uitgegaan van een cyclus van 28 dagen, maar het zou zo maar eens langer kunnen gaan duren. Ik heb nog tekenen. Stiekem een testje er tegenaan gegooid vanmorgen, maar die was helaas negatief. Dus óf ik ben te vroeg, óf ik ben gewoon niet zwanger.
@drenthegirl; fijne vakantie, geniet er lekker van!!

@Teepje; spannend zeg, kan mij voorstellen dat het nu wel heel anders is dan normaal

Je sekst/klust/vrijt nu met een heel ander doel, en daar ben je echt wel mee bezig ook al wil je de nadruk/focus er niet echt op leggen...

Leuk!!! Ik wil ook hahaha..

@raarmaarwaar; kan jij niet voor alle toekomstige cheerleaders gaan haken?! hihi

Iedereen een fijn weekend!
@emytje: haha! ik ben nog maar net aan het leren hoor! mag zometeen van mezelf allemaal leuke wolletjes gaan kopen. volgens mij zijn we met meer dan 20 en loop ik kans op een heftige haak-rsi

@13: ik blijf duimen! (tussen het haken door)

wellicht stop ik toch in maart al, vlak voor de vakantie ipv erna. of loop ik dan kans dat ipv 3 weken de volgende ongesteldheid ineens al na bv 2 weken kan komen, dus 'mooi' als ik met mijn snorkel in de zee lig? dat kan dan weer niet de bedoeling zijn

zo, vanavond met twee vriendinnetjes naar de bios. niet aan kinderen denken! drankje er bij... :-)
.
anoniem_21668 wijzigde dit bericht op 06-02-2010 12:13
Reden: hoeft niet twee keer
% gewijzigd
Ja hier juffertje....

Wij waren laatst een weekendje weg (buitenland i.v.m. herkenbaarheid even geen plaats ). Ik wilde ook iets voor een baby kopen, omdat we daar echt besloten hebben te beginnen wanneer ik die 5 kg. kwijt ben. Dit omdat ik zo bang ben dik-lelijk- uitgeleefd uit de zwangerschap te komen. Mijn vriend met mij hahahaah. Ik heb er zo een die zwangere vrouwen maar niets vindt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik in 9 van de 10 gevallen zijn mening deel. Wanneer je vriendin zwanger is van je eigen kind, dan zal dit vast heel anders voor hem zijn... Hij moet zich ook groot en stoer houden voor broer en vrienden.

Verder waag ik mij maar niet aan het haken. Ik ga wel een lief schattig rompertje kopen bij de hema. Dat leg ik symbolisch in de kast en dan trek ik het als eerste aan.... Wat erg ben ik! Maar dat lijkt me zo mooi .

Groet, juffertje!
Een zoon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven