Swinxs? Leuk?

04-12-2019 11:35 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij onze laatste vakantie in een vakantiepark hadden ze in het huisje een Swinxs staan.
Dit is het: http://www.swinxs.com/nl/landingpage/index.php

Mijn 4-jarige vond het erg leuk toen, maar is het voor de langere termijn ook leuk?

En werkt het downloaden van nieuwe spellen ook met IOS (MacBook)?

Wie wil zijn/haar ervaring delen? Voordat ik ruim 100 euro ga uitgeven :-D
Sommige spellen lijken me wel leuk, maar de meeste spellen die erbij staan kun je makkelijk spelen zonder.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Susan schreef:
04-12-2019 12:02
Sommige spellen lijken me wel leuk, maar de meeste spellen die erbij staan kun je makkelijk spelen zonder.
Precies.

Daar zou ik geen 100 euro voor uitgeven.
anoniem_366925 wijzigde dit bericht op 04-12-2019 13:06
1.11% gewijzigd
Wonderlijk hoe wij vroeger alle spellen gewoon wisten of zelf verzonnen. Zonder computer.
Sudrì schreef:
04-12-2019 13:05
Wonderlijk hoe wij vroeger alle spellen gewoon wisten of zelf verzonnen. Zonder computer.
Tja, vroeger gingen mensen ook gezellig naar executies kijken met het hele gezin, en ratten vangen voor de lol.
Wat een leuk ding! Ook een mooi extra zetje om buiten te gaan spelen als je kind dat uit zichzelf misschien niet zo snel doet. Maar helaas nog geen ervaring mee dus.
Karl_Marx schreef:
04-12-2019 13:10
Tja, vroeger gingen mensen ook gezellig naar executies kijken met het hele gezin, en ratten vangen voor de lol.
Ratten vangen is wel weer wenselijk tegenwoordig.
Toch bijzonder dat verstoppertje met een computer gespeeld moet worden? Kunnen kinderen zelf niet meer tellen?
Karl_Marx schreef:

:lol: :high5:
Sudrì schreef:
04-12-2019 13:14
Ratten vangen is wel weer wenselijk tegenwoordig.
Toch bijzonder dat verstoppertje met een computer gespeeld moet worden? Kunnen kinderen zelf niet meer tellen?
Het gaat mij meer om het bewegen op muziek enzo. Mijn kleuter houdt niet van ‘vrij bewegen’ en bij dit ding doet hij dat wel.
Sudrì schreef:
04-12-2019 13:05
Tja, vroeger kostte brood ook 3 cent en nu bijna 2 euro.

Maar goed, een hoop spellen kun je inderdaad ‘zelf’ doen, maar dit ding maakt het net wat leuker.
Karl_Marx schreef:
:P
Leuk.. wij hebben het op de bso.
Zo af en toe komt hij te voorschijn en dan is het leuk om met een clubje te doen.. tijdens een sportmiddag

Maar voor 1 kind.. nee dat zou ik niet doen
Kirsi schreef:
04-12-2019 13:26
Het gaat mij meer om het bewegen op muziek enzo. Mijn kleuter houdt niet van ‘vrij bewegen’ en bij dit ding doet hij dat wel.
Maak je van jezelf dat ding. Kan je nog op maat aanbieden ook ;)
Bollie08 schreef:
04-12-2019 13:53
Leuk.. wij hebben het op de bso.
Zo af en toe komt hij te voorschijn en dan is het leuk om met een clubje te doen.. tijdens een sportmiddag

Maar voor 1 kind.. nee dat zou ik niet doen
Oké, bedankt! We hebben twee kinderen, maar dus even goed over nadenken.
Mijn broertje was er vroeger wel fan van. Hij heeft er twee leuke jaren mee gehad. Ik geloof dat hij toen ongeveer 12 was.
Kerstroos schreef:
04-12-2019 13:56
Mijn broertje was er vroeger wel fan van. Hij heeft er twee leuke jaren mee gehad. Ik geloof dat hij toen ongeveer 12 was.
Bedankt voor je reactie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven