Symptomen zwangerschap verdwenen?!
woensdag 29 oktober 2008 om 13:02
Ik zit mezelf helemaal gek te maken. Ik ben nu ruim 8 weken zwanger en had sowieso al weinig zwangerschapssymptomen. Ik was alleen snel moe en had last van pijnlijke borsten.
Die twee dingen zijn nu plotseling verdwenen! Ik snap er niks van. Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Ik ben bang dat er iets mis is, ofzo..
Die twee dingen zijn nu plotseling verdwenen! Ik snap er niks van. Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Ik ben bang dat er iets mis is, ofzo..
woensdag 29 oktober 2008 om 13:19
woensdag 29 oktober 2008 om 13:21
woensdag 29 oktober 2008 om 13:35
Zonder rot te doen: het feit dat je je zo vreselijk druk maakt, is OOK een zwangerschapsverschijnsel Idd, zolang er geen bloed is of erge buikpijn, of iets in die trend, is er in principe weinig loos. En troost je, ik heb ook menigmaal in mijn tiet geknepen om te kijken of ie nog pijn deed, of ik vroeg aan lief of mijn borsten idd nog groter waren dan eerst...Een mens doet gekke dingen als ie zwanger is (en wil blijven de komende 8 maanden), hihi *geneer*
woensdag 29 oktober 2008 om 13:41
Ik wist de eerste maanden niet eens dat ik zwanger was, kwam er pas heel laat achter. Terwijl ik al een kind had, dus je zou denken dat ik eventuele symptomen wel had moeten herkennen. Wat mijn voorgangsters al zeggen, sommige vrouwen voelen nauwelijks iets. Maak je geen zorgen tot de echo. Moeder natuur moet je haar gang laten gaan, je merkt vanzelf of alles goed zit.
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
woensdag 29 oktober 2008 om 13:46
woensdag 29 oktober 2008 om 13:52
Hoi Jurri, maak je geen zorgen...
Bij mijn oudste was ik ziek, zwak en misselijk.. Bij de tweede heb ik me 9 maanden lang zorgen gemaakt omdat ik er niets van merkte. Ze is kerngezond en superschattig geworden dus het zegt niets.
Ik heb het er ook wel eens met de VK over gehad, zij zei dat zwangerschap geen ziekte is, maar juist iets heel gezonds.. en van iets heel gezonds hoef je geen kwalen te krijgen natuurlijk..
Bij mijn oudste was ik ziek, zwak en misselijk.. Bij de tweede heb ik me 9 maanden lang zorgen gemaakt omdat ik er niets van merkte. Ze is kerngezond en superschattig geworden dus het zegt niets.
Ik heb het er ook wel eens met de VK over gehad, zij zei dat zwangerschap geen ziekte is, maar juist iets heel gezonds.. en van iets heel gezonds hoef je geen kwalen te krijgen natuurlijk..
woensdag 29 oktober 2008 om 14:00
Volgens mij maakt to zich zorgen over dat de verschijnselen ineens verdwenen zijn, niet zozeer of ze ze heeft of niet.
Vind ik heel herkenbaar, ik zit nu in mijn ivf-wachtweken (oftewel: wachten of je ongesteld wordt of zwanger bent na terugplaatsing) en ben natuurlijk supergespitst op verschijnselen. Vanaf dag 1 deden mijn borsten vreselijk zeer, vanaf vanochtend ineens niet meer. Tja, helaas zit er voor mij niets anders op dan afwachten en ik ben bang dat dit voor Jurri ook geldt.
Succes meid!
Liefs Sophy
Vind ik heel herkenbaar, ik zit nu in mijn ivf-wachtweken (oftewel: wachten of je ongesteld wordt of zwanger bent na terugplaatsing) en ben natuurlijk supergespitst op verschijnselen. Vanaf dag 1 deden mijn borsten vreselijk zeer, vanaf vanochtend ineens niet meer. Tja, helaas zit er voor mij niets anders op dan afwachten en ik ben bang dat dit voor Jurri ook geldt.
Succes meid!
Liefs Sophy
woensdag 29 oktober 2008 om 17:33
Ik ben nu 26 weken zwanger en had in het begin ok dat de ene dag ik veel verschijnselen had en de volgende dag niet.
De ene dag was ik alleen maar aan het kotsen :puke: en de volgende dag kon ik ineens van alles ten en had ik alleen maar honger. de dag erna was ik weer gerustgesteld mdat ik weer alles eruit spuugde. Dus als ik jou was zou ik nog even een dagje wachten, het kan best zijn dat je morgen weer ballonborsten hebt!
Sophy, spannend zeg! hoop zo verschrikkelijk voor je dat het gelukt is en dat er eentje blijft plaken!!!!! duim heeeeeeeeeeeeeeel hard voor je!
De ene dag was ik alleen maar aan het kotsen :puke: en de volgende dag kon ik ineens van alles ten en had ik alleen maar honger. de dag erna was ik weer gerustgesteld mdat ik weer alles eruit spuugde. Dus als ik jou was zou ik nog even een dagje wachten, het kan best zijn dat je morgen weer ballonborsten hebt!
Sophy, spannend zeg! hoop zo verschrikkelijk voor je dat het gelukt is en dat er eentje blijft plaken!!!!! duim heeeeeeeeeeeeeeel hard voor je!
woensdag 29 oktober 2008 om 19:52
Soof, je hebt gelijk hoor. Maar de symptomen die je hebt, zijn nu eenmaal niet constant, dus lijkt het of ze af en toe verdwenen zijn. Ik was ook af en toe zo moe dat ik om 18.00u al lag te slapen en de dag erna pas om 20.00u verder ook geen noemenswaardige klachten gehad. We kunnen er dus niet veel van zeggen, de echo zal het uitwijzen. Jurri, heel veel succes en ik hoop voor je dat alles helemaal goed is!
woensdag 29 oktober 2008 om 20:10
Hoi Jurri, ik denk dat je je pas druk hoeft te maken als je buikpijn en bloedingen krijgt. Zwangerschapssymptomen zijn zo "subjectief" > de één heeft dit, de ander dat en een derde voelt helemaal niets... Maar ik kan me voorstellen dat je je pas echt helemaal zeker voelt als je straks met 12 weken dat kleine hartje ziet kloppen... Sterkte!
woensdag 29 oktober 2008 om 20:55
Sorry wil echt niet bang maken maar ben het er niet mee eens.
Geen buikpijnen, geen bloed of slijmverlies. Maar bij mij kwam een gevoel over me heen dat het wel eens niet goed meer kon zijn. Nu 2 miskramen verder en mijn gevoel had het goed.
De misselijkheid werd minder, en de opgeblazen buik knikte weer in en kon weer op de buik liggen.
Ik weet niet wanneer je echo hebt. Maar als de vk niet mee werkt aan vroegere echo om je gerust te stellen, dan maar naar de huisarts gaan.
1e miskraam was met 10 weken en vruchtje was met 6 weken gestopt. En daarna met met 7 weken echo gehad en ook rotgevoel gehad. En met 10 weken curretage gehad.
Dus je hebt zenuwen en je hebt onderbewut gevoel dat het niet goed is in mijn geval.
Wacht nog paar dagen af, of je gevoel blijft en dan kun je nog altijd bellen en stappen ondernemen.
Sterkte sorry kan geen rustig gevoel geven in mijn verhaal. Maar ja, op je vraag een eerlijk antwoord in mijn geval.
Geen buikpijnen, geen bloed of slijmverlies. Maar bij mij kwam een gevoel over me heen dat het wel eens niet goed meer kon zijn. Nu 2 miskramen verder en mijn gevoel had het goed.
De misselijkheid werd minder, en de opgeblazen buik knikte weer in en kon weer op de buik liggen.
Ik weet niet wanneer je echo hebt. Maar als de vk niet mee werkt aan vroegere echo om je gerust te stellen, dan maar naar de huisarts gaan.
1e miskraam was met 10 weken en vruchtje was met 6 weken gestopt. En daarna met met 7 weken echo gehad en ook rotgevoel gehad. En met 10 weken curretage gehad.
Dus je hebt zenuwen en je hebt onderbewut gevoel dat het niet goed is in mijn geval.
Wacht nog paar dagen af, of je gevoel blijft en dan kun je nog altijd bellen en stappen ondernemen.
Sterkte sorry kan geen rustig gevoel geven in mijn verhaal. Maar ja, op je vraag een eerlijk antwoord in mijn geval.
woensdag 29 oktober 2008 om 21:02
woensdag 29 oktober 2008 om 21:21
Ben het wel deels eens met Anastacia. Géén bloed en buikpijn wil niet alles zeggen. (helaas)
Bij mijn vorige zwangerschap had ik een torenhoog hcg door een vreemde celdeling. Maar ik voelde me eigenlijk prima. Dus zo zie je maar, hcg=kwaaltjes zeggen ook niet alles. Misschien past jouw lichaam gewoon snel en goed aan aan het hormoon.
Bij mijn vorige zwangerschap had ik een torenhoog hcg door een vreemde celdeling. Maar ik voelde me eigenlijk prima. Dus zo zie je maar, hcg=kwaaltjes zeggen ook niet alles. Misschien past jouw lichaam gewoon snel en goed aan aan het hormoon.
donderdag 30 oktober 2008 om 08:32
Ik zou me niet zo'n zorgen maken en anders gewoon even je verloskundige opbellen als je zekerheid wilt. Ik ben zwanger van de vierde en bij de eerste drie had ik van alles en bij deze had ik totaal niks geen last van dingen....heerlijk! Dus het kan wel, de ene zwangerschap is de andere niet.
Sterkte ermee
Sterkte ermee