T-huis
vrijdag 15 oktober 2010 om 21:45
Mijn eerste werkweek zit er weer op. Leuk man, weer werken!
Hier inderdaad nu herfstvakantie, voelt wel vroeger. In mijn herinnering was het toch altijd de laatste week van oktober? Kezzzzz, bleef het bij jullie droog? hier ging het in de loop van de middag toch echt regenen (en volgens mij nog steeds, maar ik heb de gordijnen dicht )
zaterdag 16 oktober 2010 om 16:46
Homotraining en blauwe blaadjes
Hier ook herfstig, allemaal blaadjes van de bomen. Ik heb vanmiddag twee uur op de bank liggen dutten, best vermoeiend, zo'n werkweek . Alles is inderdaad ineens weer 'gewoon', maar dan mét een Doperwtje erbij. Liep deze week wel lekker en voelde me niet gestressd of gehaast met Doperwtje wegbrengen/ophalen en werken enzo. Ging gewoon lekker
Zou Doperwtje te klein zijn om samen kastanjes te zoeken en kastanjepoppetjes te maken?
Hier ook herfstig, allemaal blaadjes van de bomen. Ik heb vanmiddag twee uur op de bank liggen dutten, best vermoeiend, zo'n werkweek . Alles is inderdaad ineens weer 'gewoon', maar dan mét een Doperwtje erbij. Liep deze week wel lekker en voelde me niet gestressd of gehaast met Doperwtje wegbrengen/ophalen en werken enzo. Ging gewoon lekker
Zou Doperwtje te klein zijn om samen kastanjes te zoeken en kastanjepoppetjes te maken?