Ted zoekt teddybeer

19-01-2012 12:40 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sla vanmorgen het AD open en zie een oproepje.

Ted zoekt voor zijn zieke neefje Thom( 1 jaar) een teddybeer.

De beer die Thom nu heeft willen zijn ouders in zijn kistje meegeven als Thom overlijd.

Thom heeft een hersentumor en de vooruitzichten zijn erg slecht.

Hierbij de link van koffietijd waar de oproep ook is geplaatst.

Heb jij zo n teddybeer, ken je iemand die hem heeft, of heb je hem onlangs in een winkel zien liggen , neem contact op!

Link

Ted zoekt teddybeer
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King

Ik heb de beer helaas niet. Maar Potverdikkie wat een rotbericht. Kinderen horen niet ziek te worden en dood te gaan.
quote:Nastik schreef op 19 januari 2012 @ 12:44:

Ik heb de beer helaas niet. Maar Potverdikkie wat een rotbericht. Kinderen horen niet ziek te worden en dood te gaan.Nee, de wens raakte me zo , zoiets kleins, een beer, voor hun van zoveel betekenis.
quote:Nastik schreef op 19 januari 2012 @ 12:44:

Ik heb de beer helaas niet. Maar Potverdikkie wat een rotbericht. Kinderen horen niet ziek te worden en dood te gaan.Eens met Nastik.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Mijn dochter heeft er twee. Ik ga kijken of ik haar kan ervan overtuigen er eentje weg te geven.
quote:MEFS schreef op 19 januari 2012 @ 12:52:

Mijn dochter heeft er twee. Ik ga kijken of ik haar kan ervan overtuigen er eentje weg te geven.

Echt dezelfde????

Wow, MEFS via de link kan je contact opnemen

Mijn dochter heeft er twee. Ik ga kijken of ik haar kan ervan overtuigen er eentje weg te geven.Dat zou lief zijn zeg!
Ik weet niet of precies hetzelfde, maar volgens mij wel. Ik had er twee gekocht voor het geval dat er een kwijt raakte of in de was was. Ze liggen nu beide in haar bed. Misschien kan ik die mensen ermee blij maken.
quote:MEFS schreef op 19 januari 2012 @ 12:55:

Ik weet niet of precies hetzelfde, maar volgens mij wel. Ik had er twee gekocht voor het geval dat er een kwijt raakte of in de was was. Ze liggen nu beide in haar bed. Misschien kan ik die mensen ermee blij maken.

Je maakt ze er ontzettend blij mee!!

Ontzettend lief van je dat je dochter gaat vragen om er 1 af te staan, top!!

Mijn dochter heeft er twee. Ik ga kijken of ik haar kan ervan overtuigen er eentje weg te geven.Wat ontzettend lief .
De zon gaat op en de zon gaat onder - Japans gezegde
Ik heb een bericht gesteurd. Ik hoop dat het dezelfde is.
quote:MEFS schreef op 19 januari 2012 @ 12:58:

Ik heb een bericht gesteurd. Ik hoop dat het dezelfde is.Dank je wel, je bent een kanjer, hoop ook dat het dezelfde is!!
Wat super lief, zou graag willen dat ik zo'n beer had of kon regelen. Dit is echt zo verdrietig:(
Ik zag laatst op teevee een mijnheer die vertelde dat hij in zijn leven geen angsten meer kende. Zijn grootste angst was dat een geliefde ongeneeslijk ziek zou worden en dat was gebeurd. Dus nu was er niks meer om bang voor te zijn.

Ik denk er zo precies hetzelfde over.
Het is echt geen big deal. Ze heeft er twee en ze is al 8 jaar oud. Ze kan het missen.
quote:Nastik schreef op 19 januari 2012 @ 13:03:

Ik zag laatst op teevee een mijnheer die vertelde dat hij in zijn leven geen angsten meer kende. Zijn grootste angst was dat een geliefde ongeneeslijk ziek zou worden en dat was gebeurd. Dus nu was er niks meer om bang voor te zijn.

Ik denk er zo precies hetzelfde over.Pfffff My worst nightmare.....
MEFS laat je wel even weten of het inderdaad dezelfde beer is!
quote:Nastik schreef op 19 januari 2012 @ 13:03:

Ik denk er zo precies hetzelfde over.

het is ook waar.

sinds ik weet dat mijn dochter nooit meer beter wordt is niets meer belangrijk genoeg om me erg druk over te maken.
quote:dasminder schreef op 19 januari 2012 @ 13:24:

[...]

het is ook waar.

sinds ik weet dat mijn dochter nooit meer beter wordt is niets meer belangrijk genoeg om me erg druk over te maken. ik weet niet wat ik moet zeggen
quote:dasminder schreef op 19 januari 2012 @ 13:24:

[...]

het is ook waar.

sinds ik weet dat mijn dochter nooit meer beter wordt is niets meer belangrijk genoeg om me erg druk over te maken.Dasminder wat verschrikkelijk
Dasminder,
MEFS, dank je voor je hulp, ik moet even naar de winkel, ik hou dit topic in de gaten, hoop dat het dezelfde beer is en dat je de ouders van Thom erg blij maakt!!
Dasminder, ik weet niet wat ik moet zeggen

Ik laat het zekere weten.
Ik heb helaas niet zo'n beer, ik hoop dat die van MEFS de juiste is. Wat een ontzettend triest bericht...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven