Ted zoekt teddybeer
donderdag 19 januari 2012 om 12:40
Sla vanmorgen het AD open en zie een oproepje.
Ted zoekt voor zijn zieke neefje Thom( 1 jaar) een teddybeer.
De beer die Thom nu heeft willen zijn ouders in zijn kistje meegeven als Thom overlijd.
Thom heeft een hersentumor en de vooruitzichten zijn erg slecht.
Hierbij de link van koffietijd waar de oproep ook is geplaatst.
Heb jij zo n teddybeer, ken je iemand die hem heeft, of heb je hem onlangs in een winkel zien liggen , neem contact op!
Link
Ted zoekt teddybeer
Ted zoekt voor zijn zieke neefje Thom( 1 jaar) een teddybeer.
De beer die Thom nu heeft willen zijn ouders in zijn kistje meegeven als Thom overlijd.
Thom heeft een hersentumor en de vooruitzichten zijn erg slecht.
Hierbij de link van koffietijd waar de oproep ook is geplaatst.
Heb jij zo n teddybeer, ken je iemand die hem heeft, of heb je hem onlangs in een winkel zien liggen , neem contact op!
Link
Ted zoekt teddybeer
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
donderdag 19 januari 2012 om 12:45
quote:Nastik schreef op 19 januari 2012 @ 12:44:
Ik heb de beer helaas niet. Maar Potverdikkie wat een rotbericht. Kinderen horen niet ziek te worden en dood te gaan.Nee, de wens raakte me zo , zoiets kleins, een beer, voor hun van zoveel betekenis.
Ik heb de beer helaas niet. Maar Potverdikkie wat een rotbericht. Kinderen horen niet ziek te worden en dood te gaan.Nee, de wens raakte me zo , zoiets kleins, een beer, voor hun van zoveel betekenis.
donderdag 19 januari 2012 om 12:47
quote:Nastik schreef op 19 januari 2012 @ 12:44:
Ik heb de beer helaas niet. Maar Potverdikkie wat een rotbericht. Kinderen horen niet ziek te worden en dood te gaan.Eens met Nastik.
Ik heb de beer helaas niet. Maar Potverdikkie wat een rotbericht. Kinderen horen niet ziek te worden en dood te gaan.Eens met Nastik.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 19 januari 2012 om 12:53
donderdag 19 januari 2012 om 12:56
quote:MEFS schreef op 19 januari 2012 @ 12:55:
Ik weet niet of precies hetzelfde, maar volgens mij wel. Ik had er twee gekocht voor het geval dat er een kwijt raakte of in de was was. Ze liggen nu beide in haar bed. Misschien kan ik die mensen ermee blij maken.
Je maakt ze er ontzettend blij mee!!
Ontzettend lief van je dat je dochter gaat vragen om er 1 af te staan, top!!
Ik weet niet of precies hetzelfde, maar volgens mij wel. Ik had er twee gekocht voor het geval dat er een kwijt raakte of in de was was. Ze liggen nu beide in haar bed. Misschien kan ik die mensen ermee blij maken.
Je maakt ze er ontzettend blij mee!!
Ontzettend lief van je dat je dochter gaat vragen om er 1 af te staan, top!!
donderdag 19 januari 2012 om 13:03
donderdag 19 januari 2012 om 13:17
quote:Nastik schreef op 19 januari 2012 @ 13:03:
Ik zag laatst op teevee een mijnheer die vertelde dat hij in zijn leven geen angsten meer kende. Zijn grootste angst was dat een geliefde ongeneeslijk ziek zou worden en dat was gebeurd. Dus nu was er niks meer om bang voor te zijn.
Ik denk er zo precies hetzelfde over.Pfffff My worst nightmare.....
Ik zag laatst op teevee een mijnheer die vertelde dat hij in zijn leven geen angsten meer kende. Zijn grootste angst was dat een geliefde ongeneeslijk ziek zou worden en dat was gebeurd. Dus nu was er niks meer om bang voor te zijn.
Ik denk er zo precies hetzelfde over.Pfffff My worst nightmare.....
donderdag 19 januari 2012 om 13:24
quote:Nastik schreef op 19 januari 2012 @ 13:03:
Ik denk er zo precies hetzelfde over.
het is ook waar.
sinds ik weet dat mijn dochter nooit meer beter wordt is niets meer belangrijk genoeg om me erg druk over te maken.
Ik denk er zo precies hetzelfde over.
het is ook waar.
sinds ik weet dat mijn dochter nooit meer beter wordt is niets meer belangrijk genoeg om me erg druk over te maken.
donderdag 19 januari 2012 om 13:28