Test negatief, en er klopt niks van!

13-01-2009 17:12 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Eind september ben ik gestopt met de pil. Ik vergat hem regelmatig en slikte soms ook een weekje niet. Ik was dus heel slordig, had geen relatie en heb toen dus besloten gewoon helemaal geen pil meer te nemen.

Daarna was ik wat onregelmatig ongesteld, binnen 2-3 weken wel altijd.

De laatste keer dat ik ongesteld was was 14 december en dat duurde 2 dagen. Ik heb na die tijd ook een aantal keer seks gehad en nu is het 4 weken geleden dat ik ongesteld was. Ik zou het nu dus wel zo ongeveer moeten zijn.

Vorige week dinsdag heb ik een zwangerschaps test gedaan die negatief was. Naar mijn idee had ik wel wat te vroeg een test gedaan dus vanochtend heb ik weer een test gedaan..die was ook negatief. Maar als ik alles uitreken dan lijkt het er gewoon op dat ik zwanger ben?!

Eind september gestopt met de pil.

Oktober en november ongesteld geweest.

14 december laatste keer ongesteld.

Veel seks gehad!

Ik heb even gelezen hoe dat zit als je gestopt bent met de pil en je kan dan eigenlijk al wel meteen zwanger worden, en na 6-10 weken is het hormoon van de pil helemaal uit je lichaam. Ik kan nu dus gewoon zwanger zijn? Maar toch heb ik 2x een negatieve test gehad, of zal er nog niet genoeg van dat zwangerschaps hormoontje in mijn lichaam zitten..

Zit ik mezelf nou gewoon gek te maken? Kan je je menstruatie uitstellen door te denken dat je zwanger bent? Haha dat zegt een vriendin van me tegen me... ik geloof dat niet echt maar ja je weet het maar nooit.

Ik denk dat ik volgende week nog maar een keer een test doe, nu van een ander merk. Ik heb nog niet echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden ofzo..
als je toch aan het testen bent, een soa testje ook maar doen??
Heb je een condoom gebruikt ?

Ik neem aan van niet ? Dan is de kans aanwezig dat je zwanger bent ja. Maar het zou ook zomaar kunnen dat je lichaam nog aan het wennen is van geen pil meer innemen.

Als je volgende week nog niet ongesteld bent en de test is negatief even naar de huisarts.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:RosieRo schreef op 13 januari 2009 @ 17:14:

als je toch aan het testen bent, een soa testje ook maar doen??

Zit ik een heel net verhaal te typen, dit onderwerp te vermijden, begin jij er over

( en zo waren we weer vriendjes )
direct zijn heeft voordelen.
Veel onbeschermde seks gehad dus? Anders stel je deze vragen niet lijkt me...dus je zit je niet gek te maken. Je gedraagt je gek.

Je cyclus kan nog niet helemaal op regel zijn. Met 2 negatieve testen zou ik me niet al teveel zorgen maken. Zou me meer zorgen maken over eventuele soa's ofzo?
quote:RosieRo schreef op 13 januari 2009 @ 17:16:

direct zijn heeft voordelen.oh jawel, maar ik heb die discussie al vaker gehad hier ( onbeschermde seks enzo ) dat ik dacht : " nu even niet"... kom jij ermee
Ik hoop voor het kind dat je niet zwanger bent.

Wat een dommigheid
Frankly my dear, I don"t give a damn
Als jij zeker weet dat je zwanger bent en je gelooft de test toch niet, waarom test je dan
Titel: Test negatief en er klopt niks van.

Ehh als er niks van klopt, ga je er dus vanuit dat je zwanger bent. Wáárom doe je dan nog een test als je het zo goed weet??
Eh mosterd..
Je hebt elke maand 20% kans op een zwangerschap, dus je kan wel berekend hebben dat je zwanger bent, als test negatief is, ben je het waarschijnlijk niet.
Kunnen we dit topic niet veranderen in een poll wie de eventuele vader zou kunnen zijn?

Word nog best moeilijk om daaruit te komen, volgens mij...
Joh, ik heb soms een cyclus van wel zes weken, maar hier echt geen baby hoor, ondanks dat ik ook héél veel seks heb.

Je bent per maand één à twee dagen vruchtbaar en de kans op bevruchting is per maand 20%. Je hebt dus meer kans om níet zwanger te zijn, dan om wel zwanger te zijn. Als ik die twee negatieve testen ook nog even meeneem in de vergelijking dan is mijn diagnose: nee, je bent niet zwanger, wel een enorm domme doos met een lange cyclus.

Neem een spiraal, en hou op met dat domme gedrag!
quote:Parnell schreef op 13 januari 2009 @ 17:26:

Joh, ik heb soms een cyclus van wel zes weken, maar hier echt geen baby hoor, ondanks dat ik ook héél veel seks heb.

Je bent per maand één à twee dagen vruchtbaar en de kans op bevruchting is per maand 20%. Je hebt dus meer kans om níet zwanger te zijn, dan om wel zwanger te zijn. Als ik die twee negatieve testen ook nog even meeneem in de vergelijking dan is mijn diagnose: nee, je bent niet zwanger, wel een enorm domme doos met een lange cyclus.

Neem een spiraal, en hou op met dat domme gedrag!
Wil je zwanger worden TO?
2 testen negatief = negatief lijkt mij :P
Als je de test niet gelooft, dat wacht je toch gewoon af? Je krijgt vanzelf een dikke buik als je zwanger bent.
Verder zou ik erover nadenken of je serieus een kind wil, en met wie.
Living on the edge! Hoe moet jouw moederschap er uit gaan zien als je nu al zo'n puinhoop veroorzaakt? Maar als je 14 december ongesteld was zal je dat de komende dagen ook worden mits je niet zwangert bent. Maar ik neem aan dat je gewoon anticonceptie in de vorm van condooms hebt gebruikt omdat je niet zwanger wil worden, en anders .......ppppffff, hoe oud ben je eigenlijk?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
14 en een half, bijna 15 :P
het zwangerschapshormoontje
quote:coconutoil schreef op 13 januari 2009 @ 17:12:

Zit ik mezelf nou gewoon gek te maken? Kan je je menstruatie uitstellen door te denken dat je zwanger bent? Haha dat zegt een vriendin van me tegen me... ik geloof dat niet echt maar ja je weet het maar nooit.

Ik weet niet of het de bedoeling is dat je zwanger wilt worden? Mag hopen dat het de bedoeling is en met een partner die het ook wil en soa vrij enzo (je spreekt namelijk niet over wens en de andere helft in dit verhaal, vandaar dat het wat ...tsja...overkomt)

Maar hoe dan ook, in reactie op bovenstaand stukje. Ik was altijd zo regelmatig als de klok, pas op het moment dat ik graag zwanger wilde worden, begon mijn hele menstruatie verkeerd te lopen. Ik heb wel eens twee maanden overgeslagen toen en natuurlijk tig zwangerschapstesten gedaan. Dus ja, ik geloof wel dat je lijf rare grapjes met je kan uithalen. Toen ik dan ook uiteindelijk wél zwange rwas, heb ik natuurlijk geen test meer gedaan. Mijn lijf kon me nog meer vertellen (ik voelde me alleen toch echt zwanger, dus na twee weken toch maar weer getest en die was voor de verandering eens positief).
Als je stopt met de pil wil je cyclus nog weleens onregelmatig zijn. Ik had in die tijd ook dan weer een paar maanden stipt na 21 dagen, dan weer eens na 30 dagen, dan weer na 23 dagen. Gewoon nog ff afwachten lijkt mij...
Waarom test je als je die tests toch niet gelooft?

Heb je een vaste relatie en wil je zwanger worden, of ben je gewoon wat aan het rondseksen en doe je een soort russische roulette met een zwangerschap? Lijkt me nogal een verschil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven