Theehuis
donderdag 2 april 2009 om 11:45
Goedemorgen allemaal
Wat een rust hier!
Iedereen buiten van de lente aan het genieten.
Ik ga zo lunchen met ier die iets goed te maken heeft. Hij was vanmorgen heel sacherijnig en naar. Kreeg vervolgens een sms, een telefoontje en een mail met excuus, en een luch aangeboden dus ik heb em vergeven
Wat een rust hier!
Iedereen buiten van de lente aan het genieten.
Ik ga zo lunchen met ier die iets goed te maken heeft. Hij was vanmorgen heel sacherijnig en naar. Kreeg vervolgens een sms, een telefoontje en een mail met excuus, en een luch aangeboden dus ik heb em vergeven
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

donderdag 2 april 2009 om 16:06
Ik vind dat wel een goede eigenschap, hup door t stof ermee Zelf kan ik heel koppig en rancuneus zijn, ja echt onvoorstelbaar maar waar , dus dat is dan wel goed in balans, omdat ik wel weer veel easy go-ender ben en dus niet zo snel boos wordt. Hij is weer sneller uit zijn hum omdat ie heel pietje preciezerig is en ik een flaky basket case

donderdag 2 april 2009 om 19:29
Oh, Eowman is zéker geen iER
Maar ik denk dat hij dan ook de koppige van ons tweeen is, maar we zijn alletween niet zo snel kwaad en hebben eigenlijk ook maar zelden iets goed te maken
Pff, ben vragen aan het verzinnen voor schoolbezoek van Juna morgen. Vind het lastig hoor, zóveel scholen hier in de buurt en de enige school waarbij ik een klik voel zit níet in de buurt Daar gaan we morgen dan ook kijken.
Nog tips voor vragen en waar ik op moet letten?
Maar ik denk dat hij dan ook de koppige van ons tweeen is, maar we zijn alletween niet zo snel kwaad en hebben eigenlijk ook maar zelden iets goed te maken
Pff, ben vragen aan het verzinnen voor schoolbezoek van Juna morgen. Vind het lastig hoor, zóveel scholen hier in de buurt en de enige school waarbij ik een klik voel zit níet in de buurt Daar gaan we morgen dan ook kijken.
Nog tips voor vragen en waar ik op moet letten?
donderdag 2 april 2009 om 19:39
Let op de materialen die je ziet: oud of wat nieuwer, kapot of heel. Dat zegt veel over hoe men omaagt met zijn omgeving, vind ik. Verder hoop ik dat je onder schooltijd gaat, dan krijg je een betere indruk. Let op hoe kinderen onderling met elkaar omgaan, hoe leerkrachten met kinderen omgaan en hoe leerkrachten met elkaar omgaan. Zegt veel over de sfeer. Bedenk wat je belangrijk vindt. Is dat de aanwezigheid van bepaalde vakdocenten (gym, handvaardigheid, muziek of whatever), is dat een goedfunctionerend zorgteam, zijn dat buitenschoolse activiteiten, is het ouderparticipatie, of vul verder zelf maar in. Daar dan verder op doorvragen, dan kom je vanzelf te weten of de school bij jullie past.
Wij zijn allebei koppig. Het knalt hier bijna nooit, maar als het knalt... Hier ook geen goedmaakrozen. Wel goedmaaksex. Hmmm!
Wij zijn allebei koppig. Het knalt hier bijna nooit, maar als het knalt... Hier ook geen goedmaakrozen. Wel goedmaaksex. Hmmm!
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 2 april 2009 om 19:46
Dank je Kess! Een aantal van de punten die je noemt zijn nou juist redenen waarom we wél bij deze school gaan kijken en waarom anderen afvallen. Dit is een heel nieuw gebouw (nog geen jaar oud) voor montessori onderwijs, is er dus helemaal op gebouwd. Ze zijn heel creatief, heel erg gericht op sociale omgang, enozvoorts. Dus daar heb ik wel een aantal vragen over, want op papier lijkt het leuk, maar de praktijk ben ik wel benieuwd naar.
De directrice vroeg of we 10 minuten vóór het gesprek wilden komen, zodat we alle ouders en kinderen zouden zien aankomen, konden we een beetje kijken wat er verder rondliep Dat vond ik al een goed punt.
Ben benieuwd, want het lijkt me héél leuk.
De directrice vroeg of we 10 minuten vóór het gesprek wilden komen, zodat we alle ouders en kinderen zouden zien aankomen, konden we een beetje kijken wat er verder rondliep Dat vond ik al een goed punt.
Ben benieuwd, want het lijkt me héél leuk.
donderdag 2 april 2009 om 20:24
Ben ook benieuwd nar school Eow, klinkt goed.
En zelden iets goed te maken? Dan mis je inderdaad wel, zoals Kess zegt, het allerleukste deel ervan Hier dus ook geen bloemen. Dit keer lunch, want over dag en op werk, maar meestal Kessiaansere toestanden
Jurkjes en bruiloften. Jaja. Tis zeker lente?
En zelden iets goed te maken? Dan mis je inderdaad wel, zoals Kess zegt, het allerleukste deel ervan Hier dus ook geen bloemen. Dit keer lunch, want over dag en op werk, maar meestal Kessiaansere toestanden
Jurkjes en bruiloften. Jaja. Tis zeker lente?