Theehuis
woensdag 7 januari 2009 om 13:36
woensdag 7 januari 2009 om 13:49
Dr staat als he? Ik weet niet wat er precies uit dat onderzoek is gekomen qua reden voor meest vrouwonvriendelijk. Heb gekeken, maar alle nieuwsberichten zijn mager. het komt in de nieuwe Varagids te staan, dus dan weten we misschien meer.
En, vind jij House ook leuk dan, Eow?
En, vind jij House ook leuk dan, Eow?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

woensdag 7 januari 2009 om 13:53
quote:Eowynn_ schreef op 07 januari 2009 @ 13:34:
Kess, jij bent bij deze onafhankelijke jury: Welke kaart is het ergst?
Post is zowaar toch al geweest, maar geen kaart van Eow en Star... Denk dat de postbode ze ook té gruwelijk vond....
Inad, ben trots op je! Jouw kaart was voldoende gefrankeerd en voorzien van juiste adres én postcode!
Leuk zeg, al die kaartjes!
Kess, jij bent bij deze onafhankelijke jury: Welke kaart is het ergst?
Post is zowaar toch al geweest, maar geen kaart van Eow en Star... Denk dat de postbode ze ook té gruwelijk vond....
Inad, ben trots op je! Jouw kaart was voldoende gefrankeerd en voorzien van juiste adres én postcode!
Leuk zeg, al die kaartjes!
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 7 januari 2009 om 14:07
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Ik verheug me ook al een week op Wie Is De Mol! Joepie!
Das wel leuk, als we allemaal gezellig gaan kijken. Er is al een topic over, kunnen we lekker evalueren
Ik ben Goed Bezig. Nog maar Vier Dingen te gaan op mijn doelijstje, waarvan:
- 1 heel vreselijk, dus tot einde uitstellen
- 2 saaie klusjes, maar minder erg dan 1e klusje, dus toch minder erg
- en 1 onmogelijk klusje, want moet eerst even telefoontje afwachten, dus eigenlijk drie oevr
*stopt vingers in oren bij het horen van brownievlaai* lalalalalalalalalal!
(jaja, ontbijt: yoghurt met banaan, lunch: vier boterhammen + glas optimel, nu zo dadelijk een peer, en dan avondeten. Stoer nietwaar. Ik verwacht minstens een afname van 4 kilo deze week )
Das wel leuk, als we allemaal gezellig gaan kijken. Er is al een topic over, kunnen we lekker evalueren
Ik ben Goed Bezig. Nog maar Vier Dingen te gaan op mijn doelijstje, waarvan:
- 1 heel vreselijk, dus tot einde uitstellen
- 2 saaie klusjes, maar minder erg dan 1e klusje, dus toch minder erg
- en 1 onmogelijk klusje, want moet eerst even telefoontje afwachten, dus eigenlijk drie oevr
*stopt vingers in oren bij het horen van brownievlaai* lalalalalalalalalal!
(jaja, ontbijt: yoghurt met banaan, lunch: vier boterhammen + glas optimel, nu zo dadelijk een peer, en dan avondeten. Stoer nietwaar. Ik verwacht minstens een afname van 4 kilo deze week )
Peas on earth!
woensdag 7 januari 2009 om 14:17
quote:Kess schreef op 07 januari 2009 @ 13:53:
[...]
Jeuuuuuuuh
Ik ben mij leven aan het beteren
Die kerstkaarten zijn dus NIET goed gegaan, want liggen nog thuis Ier zou ze al gepost hebben. Ier dus net zo erg als ik whaha Hij was ook best teleurgesteld toen bleek dat ik er zo rampzalig mee ben, want had misschien stiekem gehoopt het te kunnen delegeren
[...]
Jeuuuuuuuh
Ik ben mij leven aan het beteren
Die kerstkaarten zijn dus NIET goed gegaan, want liggen nog thuis Ier zou ze al gepost hebben. Ier dus net zo erg als ik whaha Hij was ook best teleurgesteld toen bleek dat ik er zo rampzalig mee ben, want had misschien stiekem gehoopt het te kunnen delegeren

woensdag 7 januari 2009 om 14:18
quote:Kess schreef op 07 januari 2009 @ 13:54:
Visite komt straks, maar heb alvast stukje taart voorgeproefd. En ik kan u uit betrouwbare bron melden: Brownievlaai is goddelijk!
Kwijl!!!
Hier weer taart trouwens, gisteren al gebak. Was ook erg lekker, want heel erg citroenerige zelfgefreubelde citroentaart
Visite komt straks, maar heb alvast stukje taart voorgeproefd. En ik kan u uit betrouwbare bron melden: Brownievlaai is goddelijk!
Kwijl!!!
Hier weer taart trouwens, gisteren al gebak. Was ook erg lekker, want heel erg citroenerige zelfgefreubelde citroentaart

woensdag 7 januari 2009 om 14:45
Gefeliciteerd met Nano, Inad! Zo even Mille gaan feliciteren...
Brownievlaai mjjjuuuummmmmm dat klinkt lekkur! waar gekocht Kess? Of zelfgemaakt?
Weuw Erwt, you go! Maar kun jij `s ochtends zonder tussendoortje? Ik eet echt veel overdag; `s ochtends tussen ontbijt en lunch nog 2 belegde boterhammen, `s middags 2 liga`s, een stuk fruit, een cup `a soup en dan wordt ik nog niet goed van de honger....
Brownievlaai mjjjuuuummmmmm dat klinkt lekkur! waar gekocht Kess? Of zelfgemaakt?
Weuw Erwt, you go! Maar kun jij `s ochtends zonder tussendoortje? Ik eet echt veel overdag; `s ochtends tussen ontbijt en lunch nog 2 belegde boterhammen, `s middags 2 liga`s, een stuk fruit, een cup `a soup en dan wordt ik nog niet goed van de honger....

woensdag 7 januari 2009 om 15:09
woensdag 7 januari 2009 om 15:19
Hmm, of ik nou wel of niet bezig ben, ik word echt met grote regelmaat niet goed van de honger. Misselijk, hoofdpijn en licht in m`n hoofd. Heb trouwens ook continue honger; zodra ik avondeten op heb ben ik al bezig met wat ik nog meer zou kunnen eten.... Baal ervan want op deze manier ben ik constant bezig met eten, zit al half uur te vechten tegen aandrang om ook m`n soepje te maken want dan is alles op en ik moet nog tot 5 uur....