Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maar dan moet ik ook nog óm die plastic schaapjes heenmaaien

Ik ben fanatiek aan't bieden op electrische grasmaaiers op MP. Wat zal Xan blij zijn, wéér een electrisch geval

Ohhh, ik had ook heellll lekkere paaseitjes van de hema, met caramelvulling
Peas on earth!
Heb je foto's gezien Erwt! Ziet er mooi uit! Morgen ook lekker weer, dus fijn van tuin genieten!
Loretta is De Mol. Punt.
Tsssssk. Plastic schaapjes maaien je gras toch niet...
Loretta is De Mol. Punt.
Dit is een soort seizoenmix met gekke groene suikereitjes met chocovulling, witte en bruine schaapjes, konijntjes en kippetjes met advocaat erin

Ik vrees dat de saladdays over zijn hier
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Jaaa !

Wordt 't mooi weer inderdaad?
Peas on earth!
Oh trouwens, 't gras is geen verrassing. Dat weet ie. Wel sniekie dat ie net dít weekend moet werken en dat ik 't dan moet opknappen met XanFamilie
Peas on earth!
Xan zit dus gewoon ergens in één of ander prettig hotelletje te wachten tot jullie klaar zijn met bikkelen. De hond!
Loretta is De Mol. Punt.
Ja, vals he! Wellicht dat ie gisteren en vandaag ook nog een ietsiepietsiekleinbeetje moest werken, maar verder klopt jouw samenvatting
Peas on earth!
Komt hij vanavond thuis?

Ga je vast in bed liggen, dan?
Loretta is De Mol. Punt.
Tenminste, ik neem aan dat je een bijpassend bruin/blauw nachthemd hebt gekocht.
Loretta is De Mol. Punt.
Hehe... neuh. Denk dattie over een uurtje thuis is. Ik betwijfel of ik het volhou om niets te zeggen tot we naar bed gaan...
Peas on earth!
quote:Kess schreef op 18 april 2009 @ 21:40:

Tenminste, ik neem aan dat je een bijpassend bruin/blauw nachthemd hebt gekocht. Arrghhhhh ik wíst dat ik iets vergeten was
Peas on earth!
Tsssk, ik zou muur snel weer witmaken voor ie komt

Zie er mooi uit trouwens op Hyves

Volgens mij wordt t weer warm. Vandaag was het hier heel heel lekker

Maar met Saladdays bedoelde ik, de dagen van het gezonde salade eten

Hoest met Kesske?
Ik vind het zo fijn dat het weer lekker zonnig weer is, lekker met de deur open, en zonder jas naar buiten en met je gezicht in de zon enzo
Peas on earth!
Ja heerlijk he? Ik geniet er ook enorm van!

Hier alles prima en zijn gangetje, Inad.

Heb 2 glazen wijn op (verjaardag) en heb een beetje een zwaar hoofd.
Loretta is De Mol. Punt.
Fijn dat alles goed gaat Kess. Zwaar hoofd van wijntjes voelt soms wel lekker toch?
Peas on earth!
Heb het maar even opgezocht:

In de Ethiopische versie van Henoch heten zij Michaël, Gabriël, Rafaël, Uriël, Raguël, Zerachiël en Remiël; in de Hebreeuwse versie heten ze echter Mikaël, Gabriël, Shatqiël, Baradiël, Shachaquiël, Barqiël (Bardiël) en Sidrië (of Pazriël). Ook bij de katholieke Pseudo-Dionysius is sprake van zeven aartsengelen, maar hij komt tot de volgende namenlijst: Michaël, Gabriël, Rafaël, Uriël, Chamuël, Jofiël en Zadkiël. Op welke bronnen hij zich baseert is niet duidelijk.

Shachaquiël: prachtig toch voor de broer van Precila Sjarona.\

Ik wil een poes.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Hmmm. de meningen verschillen nogal hahaha

Archangels: Metatron, Raphael, Michael, Gabriel, Barachiel, Juhudiel, and Satan (before his fall)
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

Verrassing geslaagd! Xan erg blij met nieuwe slaapkamer en nam het me niet kwalijk dat ik geen matchend nachthemd had
Peas on earth!
Wat goed zeg! Heb je het een verrassing kunnen houden totdat jullie naar bed gingen?

Wat een coole topictitel hebben we ineens!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik dacht dat er een Izrael bij was, naja. Rare jongens, die aardengelen

Leuk Erwt

Coole OP-afbeelding ook, denk dat ik weet wie em geplaatst heeft Waarschijnlijk met behulp van Xanfamilie
, zie wel dat ik inderdaad een beetje de topictitel verneukt heb , en mijn nieuwe grasobsessie is wellicht ietwat opvallend. Ik was erg teleurgesteld dat het heel vochtig buiten bleek te zijn vanochtend en dat ik niet hoefde te sproeien

Verrassing tot naar bed gaan bewaren lukte natuurlijk (volgens verwachting) niet echt. Ging eigenlijk vooral als volgt: Xan steekt sleutel in slot, Erwt springt op, Xan komt binnen, Erwt roept: 'jaaaaaaaaaaaa wil je je verrassing zien?!', Xan kijkt voor de zekerheid even in de keuken of de verrassing wellicht een nieuw koffiezetapparaat is , Erwt zegt heel stoer: de verrassing ligt op het bed, Xan en Erwt naar boven en tatarataaaaa
Peas on earth!
koffiezetapparaat
Loretta is De Mol. Punt.
Ons koffiezetapparaat is een ontploffingsgevaar

Leuk dat Xan de verrassing leuk vond. En wat jámmer dat je niet hoefde te sproeien. *ziet Erwtje al met een nagelknippertje het gazon tot op de millimeter bijhouden *

Die engelen komen me voor 80 % onbekend voor. Was Azrael ook niet een engel?
Azrael

Tsskkk. XanVader zegt dat we vanochtend best hadden kunnen sproeien . Beetje jammer dan wel weer dat we de komende tijd waarschijnlijk gewoon écht een kwartier eerder moeten opstaan om te sproeien als het mooi weer wordt....

Nagelknippertje: goed idee

*zegt maar neit dat ze voor 20 euro een electrische grasmaajerT op de kop getikt heeft via MP, voor ongeveer 12m2 *
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven