Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik wil ook foto's zien van VakantieVish!

Lekker dat jullie het zo fijn gehad hebben, zeg.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik zie dubbel
Peas on earth!
quote:Star schreef op 14 oktober 2009 @ 08:44:

En die Cadbury heb jij meteen geconfisqueerd I suppose?

Leuk van Ierennicht (moet ik toch ineens aan Stephen Gately denken, o, foute grap ) en leuke kleertjes. Komt uit grote stad zeker?

Foto's Vish?

Jep

Ja, Dublin, al komt ze oorspronkelijk uit gehucht in t Noorden (Monaghan

) en zelfs van een boerderie

Ja, Vish, ben ook benieuwd

Ik krijg zo een vriendin op kraamvisite en moet nog puinruimen en douchen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 13 oktober 2009 @ 21:21:

En als groenten een andere kleur dan groen heeft? Bloemkool gaat er dus wel in...
Loretta is De Mol. Punt.
O, wat een gezelligheid ineens. Allemaal fijn aan het crossposten! Maar ik ga Inad achterna, moet ook nog een hoop doen vandaag en krijg ook visite.
Loretta is De Mol. Punt.
Van 33 naar 3 graden bevalt me niet zo goed.

Was 1 van 4 draait, 1e eigen bakkie koffie zit erin, alles doet zeer. Nemo helemaal weer gelukkig thuis en speelt met al zijn speelgoed tegelijk.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Oja, helemaal vergeten: Star. (Mier ging bijna tegen scherm )

Nu echt weg want hij is net in slaap gedonderd (wassie al maar werd weer wakker door spuug, wikkelkleertjes weer schoon, droog (for the time being ) en in gebruik

Vish, das naar ja. 33 graden, hmmm. Ben je bruin?

Hier wasloze dag, ben het zoooo zat, baby's maken echt veel was
Inad, je moet nog even in Het Putje kijken
Peas on earth!
Mier tegen scherm; die slaapt ook niet echt veel los van mama hè?

Oooooooooo 33 graden, wat heerlijk! Nu spierpijn vanwege grieperig ofzo? Bedankt airco in vliegtuig
Nu wel Star, hij ligt al een uur in wipstoel nu, goed he?

Moest em alleen even tegen me aan in slaap sussen, want was beetje spugerig. Van die slagroomvlokkenspuug, yuk. Ik heb nu dus een ander shirt aan ook

Erwt, ik ga meteen kijken.
Ja heel yuk, Eetje spuugt ook vaak huttenkase
Huttenkase

Ik ben uitgeput

En heb gereageerd
Putjes-update
Peas on earth!
*rent*
Dat was het rennen wel waard
Peas on earth!
Ooo

Hihi

(Ik hihi alleen bij hoooge uitzondering, want hihi-en is dom )

Vriendin is net weg, zo'n lief kraamkado gehad, zelfgeborduurd slabbetje met Miertjes naam

Hij werd wakker en poepte twee keer in haar aanwezigheid Nu slaapt ie weer, dus ga ik even een broodje smeren en beetje forummen en kijken wat de Jack uit Inadstad voor me heeft gebracht (vriendin heeft opengedaan, dus kon niet zien of ie leuk was, Kess heb wat shirtjes voor Mier bij H&M besteld (heb gewoon te weinig in de kleine maatjes omdat dingen van Chica te meisjesachtig waren of te versleten (door een neefje en twee nichtjes gedragen nadien) waren en Mille alles van Nano in de minimaatjes had weggegeven (tsssk ) Maar goed excuus voor koopziekte En heb voor Chica en Mier dingen van Katvig (Scandinavisch merk) besteld. Zo leuk. Zal even plaatjes plakken. Scandinaviërs zijn cewl. Smafolk ook al zo leuk

Om even een idee te geven

Ik zet ook nog iets, veel minder belangrijks hoor, in de put
Zijn dus niet de dingen die ik gekocht heb, maar die kan ik niet vinden

Deze ook leuk

Ennu stop ik
Katvig is leuk!! Hema heeft trouwens in de kleinste maatjes nu ook leuke retro-achtige shirtjes, zag ik. Kun je denk ik ook online bestellen.
Loretta is De Mol. Punt.
JA, Mier heeft er een met appelboompjes, zie Hyves. Dier heeft em ook voor Cesar en Rebbel van aug/sep ook. Hij heeft em nu aan. Even leuk en stuk goedkoper! Maar ze zijn hier in Inadstad op. Zal binnenkort eens in mijn moeders dorp kijken, daar belde ik je toen ooit op vanuit de Hema, weet je nog? Daar blijven ze namelijk dingen die al uit de winkels in de steden zijn verkopen tot alles op is. En dan voor 0,50 of 1 euro of zo

Online hebben ze die leukste shirtjes dus niet jammer genoeg.
Jaaaa, dat weet ik nog!! Was zo raar, om toen ineens zomaar jou aan de telefoon te hebben! Ik ga ok altijd naar naburig dorp voor hemaspulletjes die hier dan snel uitverkocht zijn. Hebben ze altijd nog hele zooi op voorraad.

Ik heb chocoladetaart in de oven staan!
Loretta is De Mol. Punt.
Scandinaviers inderdaad cool. Waar heb je die dingen besteld? Doe eens link?

Hihi-en is stom inderdaad, maar vandaag mag er putjetechnisch wel gehihi-ed worden

Ik wil trouwens een slaapzakje in maat van Eetje, bestaan die al zo klein? Kind ligt om de haverklap met haar hoofd onder de dekens en vind ik niet zo'n strak plan eigenlijk

Chocoladetaart in de oven? Hmmmmm, oven en choco kan ik me weinig bij voorstellen dan chocolademelk
Ik heb nog brownies van van t weekend (zelfgemaakt) en crumble van gisteravond (ook helemaal zelfgemaakt en quiche en salade over voor de lunch. Ier komt zo thuis (is middag vrij) en ik wacht dus even met lunch. Echt honger nu dus kwijl bij je chocotaart

Was leuk gesprekje, en je klonk zo anders (maar wel heel leuk ) dan verwacht
Nog tips voor avondeten? Ben zo inspiratieloos op het moment.

O Inad, hartige taarten, maak jij die in zo'n stenen vorm of gewoon een springvorm? En met bladerdeeg of zo'n pak van Koopmans?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven