Trainingspak maat 104

29-10-2009 07:32 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet waar ik een trainingspak maat 104 voor jongens kan vinden? Ik heb al gegoogled, maar het begint meestal bij 116.
een rode

Op Marktplaats staan er ook meer dan genoeg trouwens, succes met zoeken
Bij Footlocker zag ik ze laatst nog voor baby's hangen, dus zullen ze maat 104 ook wel hebben denk ik
Bij diverse sportwinkels kan je dit vinden
Bij Zeeman en Wibra heb je ze vollop, zag ik gisteren, wel van die cheapass trainingspakken dus daar zou ik ook niet voor kiezen, ja als buitenspeelbroek.
Echt HEMA!!
Ik zag laatst bij Coach trainingspakken en joggingpakken voor kinderen. Vanaf maat 74 geloof ik.
Bristol. Scapino.
In de "betere" sportzaak .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik ben trouwens wel benieuwd wat die mini van jou voor een sportiefs gaat ondernemen??? (104 dat was toch uhm, bijna 2 jaar??)
104 is 3 a 4 jaar.
Ach ja...de tijd gaat snel.
Hennes heeft ook joggingbroeken en vesten in die maat, prima spul. Of wil je een glimmende aussie??
Huh, nee wacht, 4 jaar? Dat kan nooit!! Zitten ze toch allang op 116!! Of je hebt wel een hele iniemienie kleuter.
80 is 1 jaar

92 is 2 jaar

98 is 2/3 jaar

104 is 3/4 jaar

110 is 4/5 jaar

116is 5/6 jaar etc

Mijn jongen is nu net zes en zit vanonderen in de 116/122 en boven 122.En hij is zeker geen iniemie hoor.
De Hema had ze laatst, in onze Hema hangen ze nog.
Whatever, I do what I want
[quote]zusenzo schreef op 29 oktober 2009 @ 09:16:

80 is 1 jaar

92 is 2 jaar

98 is 2/3 jaar

104 is 3/4 jaar

110 is 4/5 jaar

116is 5/6 jaar etc

Mijn jongen is nu net zes en zit vanonderen in de 116/122 en boven 122.En hij is zeker geen iniemie hoor.[/quote]

Die van mij exact dezelfde maten en is ook 6, wordt ibegin januari 7. Mijn zoon is echter wel niet erg groot (ook niet de kleinste, maar eerder klein dan groot.)
Whatever, I do what I want
quote:zusenzo schreef op 29 oktober 2009 @ 09:16:

80 is 1 jaar

92 is 2 jaar

98 is 2/3 jaar

104 is 3/4 jaar

110 is 4/5 jaar

116is 5/6 jaar etc

Mijn jongen is nu net zes en zit vanonderen in de 116/122 en boven 122.En hij is zeker geen iniemie hoor.

Toen ze bij mij 6 waren (nog niet zo heel lang geleden) zaten ze aan de 122/128!! Sweat soms al 134. Zo zie je maar, die maten zijn puur een richtlijn.

-Hema vond ik altijd te klein, moest altijd een maatje groter nemen-
Je moet uitgaan van cm.

Dus een broek van maat 128 is voor een kind van ongeveer 1.28.

Die knul van mij is 1.22 maar hij heeft weer korte benen dus vandaar die 116 en ja maten verschillen heel erg, maar niet met 2 jaar 104 hoor.

Dan is het een reus van 1.04 cm lang (ongeveer)
En het ergste van alles....de hele handel moet je om hun middel vastsnoeren met riemen (zelfs als er elastiek in zit om de boel te verstellen).
Die jongste (6 )van mij gaat met de mode mee, broek hangt altijd op half 7, dus wel noodzaak goede boxers te kopen
Krijgen ze van die afgesleten broekspijpen onderaan bij de hak....hijsen!!!!
Daarom nog die 116
Begrijp dat dan!!
Ach so....ikke begrijp. Je kan ook gewoon de hoogwater mode invoeren. Maatje 110 voor je 6-jarige (heeeeeele skinny jeans), haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven