Trombose en zwangerschap
woensdag 3 september 2008 om 16:38
Hoi,
Ik ben, na 3 miskramen op rij en de 4e in totaal, onderzocht in het ziekenhuis. Nu blijkt dat ik een erfelijke vorm van trombose heb, dit zou ervoor hebben gezorgd dat ik elke keer zo rond de 10 weken een miskraam heb gekregen. Nu is mijn vraag, wie heeft hier ervaring mee en wat is er aan te doen?
Hoop dat iemand me kan helpen, thanks alvast!
Groetjes Max
Ik ben, na 3 miskramen op rij en de 4e in totaal, onderzocht in het ziekenhuis. Nu blijkt dat ik een erfelijke vorm van trombose heb, dit zou ervoor hebben gezorgd dat ik elke keer zo rond de 10 weken een miskraam heb gekregen. Nu is mijn vraag, wie heeft hier ervaring mee en wat is er aan te doen?
Hoop dat iemand me kan helpen, thanks alvast!
Groetjes Max
noppes
woensdag 3 september 2008 om 19:00
Op ons topic: Een wondertje in 2009 zitten een paar dames die je meer kunnen vertellen. Je moet maar even binnen komen vallen. En op het januari topic zit Voyager. Die heeft het ook (maar gelukkig 2 goede zwangerschappen) Sterkte en succes.
Je kunt ook op ons topic veel steun krijgen, we hebben allemaal bijna 1 of meerdere miskramen gehad.
Je kunt ook op ons topic veel steun krijgen, we hebben allemaal bijna 1 of meerdere miskramen gehad.