tweeling en borstv en fles combi

02-11-2010 16:18 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben 4 weken geleden bevallen van een 2-ling en ik geef volledige borstvoeding. om mezelf wat meer ruimt te geven, zou ik graag borst en fles gaan combineren, maar hoe doe ik dat zonder het risico op borstontstekingen en/of kans dat de babies de borst gaan weigeren.
Alle reacties Link kopieren
Vlindertje, kan je niet zien als vriend... Hij zegt nog altijd dat ik geen vrienden heb (hoe sneu is dat, hahahaha )...



Weet je wat, mail mij maar op soezie666@hotmail.com. Ik ben hier toch allang herkend, en dit is mijn 'spam' mailadres. Als je me een mail stuurt dan geef ik je wel even mijn goede adres door.



Hetzelfde geldt trouwens voor jou, Floep! Mocht je het leuk vinden, natuurlijk.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Alle reacties Link kopieren
Haha,

heb het probleem net optdekt.

Blijk een hotmail.NL te hebben aangemaakt,

wist neit dat het kon.

Maar tweelingmoeder@hotmail.nl



Ik zal je een mail sturen, vind dat toch prettiger dan mailen.



Wij hebben trouwens met de kids een goede nacht gehad.

Om 24uur flesje en vanmorgen om 7.30 schrokken we wakker. Wekker stond om 6.45 maar die is niet afgelope op de een of andere manier en de douche lamp is ook nog gesprongen toen ik vannacht moest plassen, maar de kids hebben doorgeslapen, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Floep, eerst kolven en dan de fles geven gaat eigenlijk sneller dan meteen aan de borst! Kolven gaat bij mij heel vlot, en daarna geven mijn man en ik beiden een de fles. Dan zijn we binnen een uur klaar. anders duurt dat zo anderhalf uur... Als ik strakjes alleen ben weet ik niet wat handiger is, maar ik denk dat twee tegelijk een fles geven dan ook wel gaat lukken. Maar we zullen zien! Mijn man is gelukkig nog tot eind dit jaar thuis!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven