Uitgerekend augustus 2009!

01-12-2008 13:58 875 berichten
Alle reacties Link kopieren
Augustus 2009 mama's!

Hoi Hila,

Bedankt voor je geruststellende woorden, volgens mij is het bruinverlies nu weg. Hoop dat het zo blijft! Maar op dit moment maak ik me maar geen zorgen meer...

Glowgirl gefeliciteerd! Is het je eerste? Wat erg dat je hiervoor een miskraam hebt gehad. Wel heel fijn dat je zo snel weer zwanger bent.

Tja, ik ben nog niet heel moe...dus ik schrijf wel hoor dames
Hallo dames,

Hier ben ik weer.

Aan alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! Gezellig dat jullie meekletsen, des te meer zielen des te meer vreugd!

Voor mij geld, dat daar waar ik vorige week nog van weinig zwangerschapsklachten sprak, alles nu in alle heftigheid is begonnen. Voel me echt mega beroerd. Had ik niet verwacht. De klachten en hierbij som ik op in anti chronologische volgorde: misselijkheid (zo van je weet niet of je misselijk bent of honger hebt, de hele dag...), maagzuur ´s avonds, jeuk onder de voeten (????), opgeblazen gevoel, geen energie (echt heel erg op het werk is dit echt een drama, kan me nergens toezetten en ben echt niet mijn vrolijke zelf.....) en behoorlijk moe.

Hmmm, klinkt behoorlijk klagerig he, naja voel me ook niet echt goed nu. Alhoewel ik aan de andere kant denk, wel goed zulke verschijnselen, zal wel betekenen dat ik in ieder geval echt goed zwanger ben...

Nou, ik zal niet te vaak zeurberichtjes sturen, maar dit moest er echt even uit.

Ik ga nu lekker net5-en op de dingsdagavond. Ben gek op Ugly Betty en consorten.
Hallo allemaal,

ook ik ben uitgerekend in augustus van mijn eerste kindje!

Allemaal nog wat onwennig en dit zijn ook mijn eerste stapjes op dit forum maar ik moet er toch wel met iemand over kunnen kwebbelen!

10 nov was de begindag van mijn laatste menstruatie en op 9 en 10 december heb ik twee keer vette strepen op mijn test te zien gekregen, joehoe!!!

Al met al heeft het hele 'proces' een half jaar geduurd, niet eens zo gek lang maar TOCH ga je twijfelen of het wel zal gaan lukken als het maand na maand niet raak is... Maar gelukkig: het is gelukt!!!

We zijn dolblij en hebben het mijn ouders al verteld, gaan het mijn schoonouders en allerbeste vrienden rond de feestdagen vertellen (dat lijkt ons wel een mooi moment) en verder houden we het nog stil tot aan 12 weken.

Ik voel me eigenlijk hartstikke goed, behalve dat ik het ijs- en ijskoud heb sinds een week, en mijn borsten nu al aan een groeispurt zijn begonnen (waar ik nou net niet op zat te wachten, dat wordt nog wat...)

Mijn moeder vertelde dat ze vrijwel nergens last van heeft gehad tijdens haar drie zwangerschappen dus ik hoop dat ik dat ge-erfd heb! heb namelijk best een fysiek beroep en heb op 20 juni nog een zwaar examen (fysiek en geestelijk) wat ik echt nog heel graag wil halen.

Maar goed, je kunt wrsch niks plannen, dus we zien wel hoe het gaat!

Heb nog geen afspraken gemaakt bij verloskundigen/huisarts oid, moet dat al zo snel?

Nou, dat is me alweer een heel verhaal, leuk om via jullie een beetje op de hoogte te blijven over hoe en wat! Gefeliciteerd allemaal!!!
Hoi Am13 & Glowgirl, welkom! (en gefeliciteerd natuurlijk!)

Woensdag is mijn vrije dag en normaal doe ik dan echt een heleboel (huishoudelijke) dingen. Maar vandaag.... pfff... NIET VOORUIT TE BRANDEN. Ik vind dat best frusterend want ik ben normaal echt wel heel erg van het aanpakken.

Ik heb net man gebeld en afgesproken dat we lekker saampjes boodschappen gaan doen straks.

De afgelopen dagen ben ik trouwens ook enorm misselijk geweest. Vanochtend ontbeten op bed en dat scheelde wel! Eerst even gegeten en daarna opgestaan. Nergens last van gehad. Raar hè? Dat dat helpt?

(Engeltje - eigenlijk voel ik me precies als jij. Ook even de klaagmodus aan). Afijn, ga nu lekker even met een boekje en een dekentje op de bank, even relaxen....
Nou sluit me wel aan hoor bij de klagers van vandaag hahaha.

Nee hoor meiden, ook daar is dit forum toch voor?

Ik hoop dat ik alles goed onthouden hebt, maar iemand had een schitterdende foto van een tweeling, wat een moppies!

Hila, ik ben ook niet vooruit te branden, lig vroeg op bed en heb niet echt zin om te poetsen, terwijl ik daar normaal wel van ben.

Verder helemaal geen kwalen, hooguit wat gevoelige borsten, maar niet zoals ik wel eens lees, dat ik niet kan lopen zonder ze vast te houden haha. Uiteraard, en nu ga ik klagen, helpt dat me niet bij mijn onzekerheid, maar niemand kan er iets aan doen. Ik kan toch echt niet anders dan afwachten tot de echo. Nog 12 dagen......GRRRRR! Dit zit gewoon in mijn aard, na de echo ga ik weer zenuwen voor de 20 weken echo etc etc. Helaas heb ik hier redenen voor omdat wij helaas van dichtbij dat verdriet hebben meegmaakt. Dat zorgt er voor dat je je onbevangenheid verliest. En nogmaals, het zit in mijn karakter...zucht!

Engeltje, ben je de hele dag misselijk of zijn het vlagen? Is het te doen of valt het erg tegen?

Verdre weet ik niet meer zo goed wat er is geschreven....sorry!

Wat gaan jullie doen met de kerstdagen?

Liefs!
Hoi Allemaal,

Heel herkenbaar al die klachten, vooral die moeheid. Heb nu nog nergens last van maar de vorige x was ik ook extreem moe maar vooral ook erg chagerijnig....

En idd Hila dat helpt goed tegen de misselijkheid als je eerst wat eet en dan opstaat...

Am 13 en Glowgirl gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Ik ben vandaag precies 5 wkn en denk dat ik volgende week de verloskundige maar eens ga bellen voor een afspraak... Vorige x had ik nog de huisarts en hoefde pas met 12 wkn te komen. Nu las ik op de site dat ze met 8 wkn een kennismakingsgesprek wil..

Groet Ram
Hallo allemaal,

Hier weer even een berichtje van een nog steeds k*tsmisselijke Kike... Ik zit nu op mijn werk en raak een beetje in paniek omdat ik geen crackertjes meer heb, dat helpt tenminste nog een heel klein beetje. Denk dat ik zo maar even naar een winkel rij, anders red ik het niet tot vanavond...

En inderdaad die vermoeidheid, wat is dat lastig. En uitgerekend nu is het crisisdruk op mijn werk. Kan mijn hoofd er moeilijk bij houden en er komt zo weinig uit mijn handen! Door die drukte op mijn werk krijg ik een constant paniekgevoel, heb de hele tijd zin om te janken of om me gewoon maar ziek te melden. Maar ja. daarvoor is mijn verantwoordelijkheidsgevoel weer te groot. We zitten in de afrondende fase van een project en als het morgen niet klaar is, dan heb ik echt gefaald. Eigen schuld, had ik maar eerder aan de bel moeten trekken dat ik in tijdnood kwam. Maar ja, kan moeilijk zeggen 'ik ben zwanger en dus gaat het allemaal even niet zo snel'.

Nou goed, ik heb ook weer even lekker geklaagd. Succes allemaal met alle ongemakken, ik ga weer even verder!
@ Mebi: de misselijkheid komt met golven die echt zo een uur/twee uur aanhouden.... zoals Kike al zegt: crackertjes werken wel goed... maar heb nog niet echt een remedie gevonden.

@all: Spannend is het allemaal toch he? Ben zo benieuwd naar VK en echo, zie er naar uit. Ik verras mezelf trouwens echt, dat ik nog steeds niemand (behalve manlief) heb verteld, dat ik zwanger ben. Het brandt me echt in om het te vertellen, maar met kerst is echt iedereen bij elkaar dus gaan we er dan voor. Dan doen we de marathon: eerst mijn familie dan manliefs familie, blijde boodschap verkondigen en als de misselijkheid niet opspeelt lekker eten.

Succes allemaal met de laatste werkdag van de week morgen!

Liefs Engeltje
Hoi allemaal,

Allereerst: gefeliciteerd allemaal!

Ik ben zelf 22 augustus uitgerekend (volgens internet dan, haha) en heb 5 januari de eerste afspraak bij de verloskundige. Ik hab al een zoontje die in januari 2 jaar wordt. Het lijkt me leuk om met "lotgenoten" ervaringen uit te wisselen.

Groetjes Manouk
Engeltje; ik had in eerste instantie helemaal nergens last van, vroeg me zelfs af of dat de test wel klopte... Morgen ben ik 6 weken en de laatste twee dagen ben ik heel de dag licht misselijk...niets ernstigs, maar wel aanwezig. Ik merk ook dat ik af en toe iets lichts moet eten, anders word het erger. Maar aan de andere kant, ik heb helemaal geen trek

Am13; welkom en gefeliciteerd!

Hila; ik heb ook nergens zin in...nog wel de energie, maar als ik eenmaal zit...ik ben tot nu toe nog niet heel erg moe, komt pas rond een uur of half tien, tien uur...Dus mooie tijd!

Mebi jij krijgt al lekker vlot je echo...ik moet nog 6 weken wachten Hier doen ze het echt pas met 12 weken! Hartje luisteren pas daarna...

Kike; wat vervelend dat je op je werk dan zo'n paniekgevoel hebt! Bah, kan me voorstellen. Sterkte! En wel aan jezelf denken hoor!

Engeltje; hier weten alleen mijn ouders en twee collega's het. De rest willen we pas inlichten na de echo...maar dat duurt dus nog wel even.

Ik hoop wel dat ik beide kerstdagen doorkom, we gaan twee dagen uit eten, dus ik hoop dat ik de luchtjes en al het eten een beetje kan verdragen...anders is het snel geen geheim meer denk ik
He wat goed, er was dus toch al een augustus 2009 topic!

Ik wil me graag bij jullie aansluiten.

Vorige week donderdag positief getest en zoals het er nu uitziet, uitgerekend op 18 augustus.

Dit wordt voor ons, het vierde kindje. Als alles dus goed gaat, wordt het straks een dolle boel, dus hier
Hoi allemaal,

Zo weer even heel wat bij moeten lezen. leuk!

Engeltje: Vervelend al die klachten die je hebt. Wel fijn he zo'n forum waar je het eeven van je af kan schrijven!

Am13: Mijn eerste dag na laatste menstruatie was 9 november, 1 dagje eerder dus als jij. Is het voor jullie ook de eerste? Half jaar is inderdaad best snel, maar kan me voorstellen dat je gaat twijfelen of het wel gaat lukken. Wij zijn meteen de eerste maand zwanger geraakt, moet zeggen dat het best een schok was! hahaha Heel fijn natuurlijk, maar ook ik ga hierdoor twijfelen. Toch bang dat er toch iets tegen moet zitten... maar dat zal wel vrouw eigen zijn! Ik heb het ook steeds ijskoud. Heb een kruik aangeschaft en dat is echt super fijn, misschien een tip?

Hila: Dat niet vooruit te branden heb ik juist het tegenover gestelde! Normaal ben ik niet van het huishouden bijhouden en loop ik regelmatig achter de feiten aan. Nu echter is alles spik en span! Volgens mij noemen ze het ook wel nesteldrang!!

Kike: Wat herkenbaar dat je, je op het werk loopt te panieken. Ik heb ook een redelijk verantwoordelijke baan, met erg veel tijdsdruk. Normaal geen probleem voor me, maar nu vind ik het moeilijk om me erop te foccussen en alles op tijd af te ronden. Het liefst zou roepen: Ja hallo, maar ik ben zwanger!! Maar goed dat houden we toch nog maar even voor ons...

Ziltezoen: 4 kids!!! Jeetje inderdaad een drukke boel bij jullie! Je bent precies op de zelfde dag uitgerekend als ons. (tenminste volgens de computer)

Nou sorry voor degene die ik vergeten ben, maar er moet ook nog gewerkt worden natuurlijk! Hier gaat het verder allemaal prima. Wel vaak moe en soms een beetje misselijk, maar door regelmatig iets kleins te eten gaat het goed. Wij hebben dinsdag al onze eerste afspraak bij de verloskundige, maar dat is alleen te kennismaking.

Wij gaan de dagen na de kerst onze goede vrienden het grote nieuws vertellen. Ook wil ik dan toch al mijn werkgever inlichten, ben veel te bang dat hij het anders via via te hoeren krijgt en dat lijkt me heel vervelend. Ben alleen bang dat hij er niet gelukkig mee zal zijn. In principe kan mijn functie namelijk niet (in zijn ogen) parttime vervuld worden. Weten jullie eigenlijk al hoe je dat gaat doen mbt werk? Gaan jullie zelf parttime werken of de partner? En gaat de kleine meteen al naar een kinderdagverblijf of hebben jullie een oppas oma/opa? Ik heb altijd geroepen dat ik fulltime wil blijven werken, tot het moment dat ik die 2 strepen zag! hahaha Zou het liefst naar 24 uur teruggaan.

Fijn weekend alvast!!
Hi Lieske,

Ik ben na de komst van de eerste teruggegaan naar 4 dagen. Mijn werkgever heeft toen een rare streek uitgehaald: hij wilde me een stap terugzetten en 'assistent' voor mijn functie zetten. Onder het mom van 'als je eenmaal moeder bent heb je geen zin meer in de verantwoordelijkheden die bij je baan horen dus we maken het je alvast makkelijk'. Ik heb moeten lullen als brugman om dat van de baan te krijgen en moest zelfs een papiertje ondertekenen dat mijn werk nooit last zou hebben van mijn moederschap. Belachelijk en zelfs onwettig.

Ik werk inmiddels dus ook ergens anders

Vier dagen is voor een baan met redelijke verantwoordelijkheden wel het minimum denk ik, tenzij je werkgever echt goed is ingespeeld op parttimers. Mijn ervaring is dat ik elke week op mijn vrije dag toch wel de halve dag aan het werk ben, maar dan vanuit huis. En onbetaald...

Als nummer 2 er is, wil ik 3 dagen gaan werken, maar dan ga ik wel een andere baan zoeken die beter te doen is in drie dagen.

Ik hoop voor jou dat je werkgever wel een beetje positief reageert. Mijn zusje (ook zwanger) vertelde het laatst bij haar op het werk, waar iedereen behalve zij en 1 andere vrouwelijke collega anti-kinderen is. Reageerde haar baas met 'Nou, waar je zin in hebt' om vervolgens tegen die collega van mijn zusje te zeggen: 'Als jij maar niet ook zwanger wordt'. Terwijl dat meisje op dat moment al wel zwanger was maar het nog te vroeg was om te vertellen. Dan voel je je toch ook doodongelukkig?

Ik heb trouwens tips gekregen tegen de misselijkheid: vitamine B6 en tegen de vermoeidheid: Floradix. Ik loop zo dus even naar de drogist, haha.

En ik kheb vanochtend de dame van moeders voor moeders op bezoek gehad. Allemaal meedoen, kleine moeite en je helpt er anderen mee.

Groeten en succes allemaal!
Ha grappig, Lieske206, dan lopen we idd wel erg gelijk op!

Wel fijn hoor, kan ik een beetje andere ervaringen horen, vind het allemaal toch een gek idee, vooral omdat ik echt nergens last van heb...

Ook ik heb een kruik, twee dekens, twee fleecetruien en een paar Uggs, maar soms is dat niet eens genoeg!

Hoewel ik het vandaag en gisteren eigenlijk heel warm heb, hmmmmm....

(trouwens: inderdaad eerste kindje van ons!)

Ik voel wel wat meer druk in mijn onderbuik, en heb vooral 's avonds en 's nachts een heel opgeblazen gevoel. Maar goed, als dat het enige is dan hoor je mij niet klagen!

Zat net eens naar foto's te kijken van embryootjes van 5/6 weken oud, wat zijn dat al echt een popjes, he???

Helemaal geen klontje celletjes meer maar al echt een wezentje, ongelooflijk dat dat vanbinnen gaande is!!!

Ze krijgen zelfs nu al een skeletje en de aanleg voor melktandjes, ik kan het bijna niet bevatten hoe snel dat gaat!

Lief is ook hoe mijn moeder me iedere ochtend een mailtje stuurt om te vragen hoe het gaat, en met weer wat tips en ervaringen. Ik vind het heel lief van haar en ook wel bijzonder, ook voor haar, om dit samen te delen.

Voor mijn vriend blijft het wel een beetje de ver-van-zijn-bed-show, en dat begrijp ik heel goed. Je ziet niks aan me, alles lijkt normaal, maar ondertussen groeit er gewoon een nieuw mens in mij?!? Ik kan het zelf nauwelijks geloven!

Nou sterkte maar weer allemaal, ik ga me zo storten op bedrijfsuitje nr 2 in twee dagen, pffff!

Maar goed, nu red ik dat nog!!
Hallo allemaal,

Allemaal gefeliciteerd!!

Ik weet net dat ik zwanger ben van ons eerste kindje!

Ik ben rond 27 augustus 2009 uitgerekend dus het is allemaal nog erg pril.

Maar vind het erg leuk en boeiend om de verhalen van andere vrouwen ook te horen en te lezen.

Dus ik hoop dat dat hier kan. Is er nog eeen plek vrij voor zwangere vrouw?

Janet
@ Manoek, ziltezoen en janet123 (hoop dat dit alle nieuwen sins laatste posting zijn ) Gefeliciteerd met jullie zangerschap!

@ Lalie: erg herkenbaar geen trek hebben, maar toch iets 'moeten' eten, ik voel me soms ook zo flauw (op de maag e.d.) dat ik wat eet uit zekerheid, om verder flauwte en misselijkheid te voorkomen, hmmm het is nog geen waterdicht systeem

@ Lieske: grappig dat je nu zo goed aan het schoonmaken bent, ik laat de teugels hier vieren... niet echt veel zin op te ruimen en schoon te maken, hoop ook op een aanval van nesteldrang hihi. Verder zijn we er hier nog niet uit met betrekking tot oppas en toekomstige werkweek e.d. Helaas woont de familie ver weg, dus geen oppasoma´s en oppasopa´s voor door de week. We zinnen nog op een oplossing.

@all: de afgelopen dagen ging het alweer een stuk beter met de klachten. Ik vermoed nu, dat de klachten ook wel wat te maken hebben met de zware baan door de week. Combi baan/zwangerschap wellicht de trigger voor de klachten? Hoe het ook zij, dit weekend ging me goed af.

En.... we waren bij mijn ouders en ik kon het niet langer voor me houden: ik heb verteld dat ik zwanger was en ze waren erg enthousiast! Mijn moeder vertelde alleen in de eerste drie maanden wat zwangerschapsklachten te hebben gehad, dus ik hoop er eind januari ook door heen te zijn!

Groetjes

Engeltje
Hallo meiden,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

Ik wil me ook bij jullie aansluiten, gister heb ik getest en de uitslag was positief.

Kan het nog steeds niet geloven.

Ik heb al een kleintje van bijna 11 maanden. Het heeft zo'n 3 jaar geduurd voordat ik zwanger was van haar (ze is ontstaan na IUI behandelingen). En dan nu onverwacht zwanger van de 2de, zonder mediche hulp. Ongeloofelijk.

Morgen meer, ik ga nu naar bed.

Groet, Diana
Hallo allemaal!

Diana, wat geweldig dat je nu opeens spontaan zwanger bent. Ik hoor de laatste tijd zoveel verdrietige verhalen van vrienden waarbij het zwangerworden niet lukt, dat dit weer een lekkere tegenhanger is.

Hoe is het verder met iedereen? Bij mij lijkt de extreme vermoeidheid iets af te nemen, maar de misselijkheid neemt helaas toe. Gisteravond zelfs overgegeven, bah.

Ik zou vandaag de eerste afspraak hebben met de verloskundige, maar had hem een week verzet omdat we zouden gaan skien. Dat ging helaas vanwege drukte op werk (bij mij en mijn vriend) niet door, en nou baal ik dat ik die eerste afspraak heb verzet.

Heeft iemand al een echo gehad?

Groeten!

Kike
Goedenavond,

Heerlijk een paar dagen vrij nu. Mijn hoofd staat nu absoluut niet naar werken, ben steeds zo snel afgeleid....

De komende dagen hebben we wel veel afspraken, maar dat is goed voor de afleiding.

Kike, vervelend dat je nu echt misselijk gaat worden. Ik verwacht dat ik over een week of 2 ook misselijk zal worden. Maar nu heb ik nog nergens last van.

Gaat het verder goed met de rest? Er wordt nu niet zoveel geschreven, hopelijk verandert dat nog als de eerste echo's zijn geweest en het allemaal veel realistischer is.

Fijne avond verder,

Groet, Diana
Hallo,

Diana gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Kike ,Ik hoop dat je misselijkheid een beetje overgaat...

Met mij gaat alles wel. Heb alleen wat buikpijn wat elke dag weer tegen 17.00 uur begint! En dan de rest van de dag een avond doorzeurd......(overdag heb ik negens last van, dus wat het is....???) En ben moe maar verder ben ik erg blij en gelukkig dat we ons eerste kindje krijgen!

Ik moet eind januari naar de verloskundige en half januari krijg ik mijn eerste echo...spannend!

Tot de volgende keer,

Groetjes Janet
Hallo dames,

Hier alles goed.

Hopelijk met jullie ook.

Er wordt nog steeds niet zoveel geschreven, misschien allemaal te misselijk/ moe nu?

Wij hebben nog niemand verteld dat ik weer zwanger ben. Ik denk dat we wachten tot na de eerste echo. Maar ook daar ben ik nog niet achteraan gegaan. Nog geen contact gehad met de verloskundige. Dat doe ik wel in het nieuwe jaar. Ze zullen vast geen intake doen (verwacht ik) omdat ze al mijn gegevens nog hebben.

Allemaal fijne dagen en hopelijk komen er snel weer meer meiden schrijven. Als echt alle meiden mee zouden schrijven die zich op dit forum topic hebben aangemeld dan zijn dat er wel een stuk of 15 a 20 schat ik zo.

Groet, Diana

p.s. Janet: is het de bedoeling dat je je bericht hebt ondertekent met je eigen naam?
Hoi allemaal!

Iedereen moe, zwak en misselijk?

Hier gaat het redelijk goed.

Vind het nog steeds heel vreemd dat je lichaam in zo'n korte tijd al veranderd... Voel me opgeblazen, vaak heel moe, heel veel honger en dan weer misselijk. Maar als ik inderdaad klachten hoor van anderen dan valt het allemaal reuze mee.

Gisteren hebben we het goede nieuws tegen mijn oma van 95 vertelt en ze was helemaal blij! En eergisteren tegen onze goede vrienden en die werden er zelf helemaal emotioneel van. Vind het super om te zien hoe iedereen reageert! Vinden jullie dat ook zo spannend? Vandaag sturen we pas alle kertskaarten rond en daar hebben we het ingezet. Door de feestdagen worden deze toch pas volgende week bezorgt. Het blijft vroeg om het al te vertellen, maar ik wil ook niet dat iedereen het maar via via hoort.

Afgelopen dinsdag hadden we onze eerste afspraak bij de verloskundige. Mijn god wat een hoop informatie! Wel erg leuk. Mijn vriend was ook allemaal vragen aan het stellen. Soms het ik het idee dat hij er zelfs meer mee bezig is dan ik! Als ik weer eens erg moe ben en heel vroeg mijn bedje in duik, gaat ie gewoon gezellig mee. haha we zijn echt aan het kneuteren...

Nou allemaal hele fijne dagen gewenst, probeer er van te genieten. En voor diegene die, net als ik, gewoon aan het werk zijn: Werk ze!
Hoi Allemaal,

Allereerst Diana en Janet gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Idd wat een wonder, Diana dat het dan deze x spontaan is gebeurd...

Ik ben gisteren al door de mand gevallen doordat ik me vrijwillig aanbood als BOB, kreeg direct de vraag "oh ben je zwanger" en ja daar sta je dan te stuntelen...

Nou ja, 2 jaar terug hebben we het ook met kerst verteld, ik lust nogal graag een wijntje/ biertje dat dit direct opvalt als ik dat niet neem...

Verder heb ik nog nergens last van al begin ik wel te merken dat ik wat meer moe ben...

Heb de verloskundige gebeld en daar heb ik een afspraak gemaakt op 7 januari..

@ Lieske: leuk idee om het in de kerstkaart te zetten.

@ Kike: kan me voortsellen dat het nu jammer is dat je de afspraak verzet hebt...

Fijne 2e kerstdag nog. Ik zal me nu bezig gaan houden met de voorbereiding van het kerstdiner!!

Groeten Ram
Hai meiden,

Ik hou het kort. Ben erg moe.

Gister een drukke avond gehad, vandaag een drukke dag. En morgen nog meer drukte. Wel heel leuk allemaal, maar extra vermoeiend nu.

Nog een fijne avond allemaal.

Groet, Diana
Hallo,

Iedereen fijne dagen gehad, ik heb lekker gewerkt!

Bedankt Diane, ik heb het even veranderd.... beetje dom....

Ik ga zo slapen,

Tot gauw.

Janet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven