Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
Ik heb trouwens ook de vk gevraagd over de hoogte van het bed. En zij zei ook minstens 80 centimeter (of 90 dat weet ik nu niet meer) en niet alleen voor de kraamzorg, maar ook voor de verloskundige omdat zij je ook moet begeleiden in dat bed tijdens de bevalling....

Ben benieuwd hoe ik dat ga doen... ik heb nog zo'n Ikea trappetje met twee treden.. misschien moet ik die er maar naast zetten.
Hahahahahah!! nee daar heeft hij geen verstand van (denkt ie natuurlijk wel Ja hij is wat eigenwijs. ik ga snel het bed opmeten en hoor het wel van de kraamzorg-inspectie.

Krukje heb ik gisteren gekocht, voor het scheren van mijn benen onder de douche.... lukt anders niet meer zo goed.

Verdorie nee, Sanne.. ik heb de nummers nog niet opgeslagen, wist ook niet dat ik zo lang moest wachten op internet uhm...
Elza, ik haal jouw nr. wel ff van privé af en stuur je ff smsje ofzo vanavond of morgen...dan heb je in ieder geval mijn nummer voor het geval dat....

Ik ga, fijne avond !
Goed idee Sanne.. ik kan namelijk hier op mijn werk niet op de prive (hoe bedoel onthand!)

Toedeloe en tot zondag!! LEUK!
STandaard is toch 70 cm? Dat staat zie ik in mijn gegevens van kraamzorg? Overigens van ons ook al redelijk hoog en is erg fijn ja met in en uitstappen....maar vind het hoog zat zo

Whahaha Twinkel...nee geen excuus voor keizersnee maar volgens mij moet je dat ook niet willen...ben je erna weer tijd mee zoet..ook niet bedoeling

VW? maak jij je nou niet druk...je bent echt zoooooooo slank volgens mij dus lijkt me heel normaal voor jou die kilo's ...je hebt wat reserves nodig .....;-)
Daar ben ik weer. Nog even bij lezen hoor. Hier weer een hele rustigge dag gehad, lekker hoor. Ik denk dat ik wel kabn gaan juichen dat ik de 33 weken zal halen

Morgen weer naar de gyneacoloog ik hoop dat alles weer goed is. Een uur geleden waren ze nog druk bezig.
Succes morgen Candy!

Chicaa en Helemi hoe was het vandag bij jullie of niet goed gelezen? Wanneer moeten jullie weer?
Ik heb ook een bed met een hoogt van 80cm.

Ik heb geen idee snok hoe je dat hoger krijgt.

Wat lekker zeg potsiedikkie ik hou ook veel van uitslapen dus ik hoop dat de kinderen het later ook gaan doen.

Die verschillende reacties heb ik ook. Ben je nu al gestopt met werken? Wat heb je al een grote buik. Wat een klein buikje nog voor een tweeling.

Bij mij worden ze wat rustigger ik voel ze nog wel goed maar wel iets minder veel dan eerst.
Voel ook al minder hoor...meer massage gevoel als zozeer schoppen....en gelukkig nog steeds geen medelijdende blikken van "hoe lang moet je nog"?
Oh Oh wat een kritiek op de kraamzorg!!!!

Voel me nog steeds wel een beetje aangesproken omdat ik ook als kraamverzorgster heb gewerkt.

Het is echt niet zo streng hoor!!!!! En net wat Potsie zegt, het is niet een eenmalige actie om hechtingen te controleren enz...! En trouwens als iemand er problemen mee heeft, je hoeft geen kraamzorg hoor!!! Je mag het zelf ook uit zoeken!!
nou VW is weer wakker Heb echt zzzoooo geslapen! Merk dat ik zo weg ben. Idioot toch? Voorheen kon ik overdag enkel slapen als ik behoorlijk ziek was

Voel me als herboren nu

Wat verschikkelijk lief Snok Ik ga straks de sport in, dus verwacht ook wel dat ik dan alles wel weer kwijt raak. Maar ben zeker de smalste niet van jullie hoor En reserves heb ik liever in de kast

Mijn hubby wil bierkratjes onder het bed zetten. Misschien een idee? Potsie, heerlijk dat je niets met het bed hoeft. Hoe is zo'n hoog bed?

Super dat het zo fijn gaat Candy!! Ik denk dat jij de eerste wordt.

Klinkt handig zo'n slaapzak Twinkel. Heb mijn zusjes eigenlijk op dezelfde manier gezien. Grappig dat ik mijn zusje zo nog in het ledikant zie staan toen je vertelde dat ze met de zak er niet uit kunnen. Klopt echt zo hihi

Voel je maar niet aangesproken Janets

Ik denk dat de verschillen tussen de verschillende kraamverzorg instellingen enorm is.

Bij ons bv noemde ze ons kamertje gewedlig en we hadden alles echt meer als super voor elkaar. Toen ik noemde dat we nog wel een paar dingen moesten hebben zoals het badje, vertelde ze dat ze weleens naar de Blokker is geweest voor een grote slabak om de baby te wassen. Er was niks aanwezig. Ze vertelde dat mocht je toch iets vergeten zijn dat ze wel even naar het dorp of de winkel gaat en ze goed kan inproviseren.

Even om het contrast aan te geven
Eind deze maand komt ook hier de kraamzorg langs, vraag me af of ze de kamer ook wil zien..... Geen klossen oid voor mij, wij hebben een boxspring die electrisch verstelbaar is, lijkt me wat zwaar tillen en de poten lijken me ook niet geschikt. Ik regel gewoon een kraambed, blijft je eigen bed ook lekker schoon hahhahaa! Ons bed heeft nl stoffen bekleding(voetenbord, zijkant en bij hoofdend ook), moet er niet aan denken dat strax onder de smurrie zit, want volgens mij kan ik dat niet uitwassen.....

Met voetenend omhoog slapen helpt ook niet meer, mijn voeten zijn zo dik dat ik amper kan lopen......heel jammer, aangezien ik niet weet wat ik er tegen kan doen......

Nog 1 week werken, dus nog ff mijn best doen om mijn schoenen aan te krijgen......
hahaha vwv geeft me moet ik wil ze er tot 41 weken in laten zitten
Zo, ben benieuwd of dit nu gaat lukken want ik zie allemaal rare tekens er door heen.....

Vandaag weer naar gyn geweest en nog steeds niets veranderd. Ze is klein, suiker, ijzer en placenta zijn goed dus eigenlijk weten ze niet waar het aan ligt. Voorlopig is het dus gewoon een klein kind en willen ze dit in de gaten houden. Maar zodra ik minder leven ga voelen dan moet ik gelijk aan de bel trekken. In ieder gevalover 2 weken weer terug, 27 maart en weer een echo (nummer 7) en naar de gyn.

Snok, nog even over de lelijkheid van je kind...een vriendin van mij heeft echt een erg lelijk kind maar ik weet (dat heeft ze verteld) dat ze hem de mooiste van de hele wereld vind. Sommige zullen het misschien wel door hebben, maar ik denk de meeste niet.

Hier nog geen kraamhulp aan de lijn gehad....ben benieuwd wanneer ze bellen.
Whahahah Visje....hoe je dit opschrijft....Mijn vriendin heeft een erg lelijk kind....hoop dat JOUW vriendin niet toevallig dit ook leest? Maar ik snap helemaal waar je heen wilt.....

Maarruh maak je je druk over dat je kindje wat aan kleine kant is? HOe ging het bij je eerste?

Ben je ook maar weinig aangekomen? Hoe voelt het voor jezelf?

Hmmm ik ook kraamzorg nog niet aan lijn gehad...heb intake thuis gehad aan het begin en zouden richting eind gaan bellen...weet niet wat hun onder richting eind verstaan? Ze checken dan telefonisch of alles op orde is?? t zal wel.....

OVerigens lekker tijdstip...ben nog niet moe en morgen vrij dus....;-)
Net bedrijfsarts aan de telefoon en was een goed gesprek. Ze ging het doorgeven aan aan het UWV en ik moest rustig aan doen de laatste weken en genieten van het feit dat ik nog ff zwanger was. Een lief mens. Dit lucht wel op zeg!!

Snok, lekker laat naar bed! En niet moe nog, jij hebt veel energie zeg!!

Ik vind het erg leuk om jullie zondag te zien!!
Goeiemorgen dames!

Ben vandaag vrij maar allerlei lui over de vloer voor kast etc. dsu weinig rust

Doggie fijn te horen..geeft denk ik wel wat rust?
Goedemorgen,

Wat is het heeeeeerlijk weer !!!! Eindelijk de was weer buiten!!

Krijg dan zo'n zin in het voorjaar!!

Vwv, thanks voor je medeleven, hihi!! Het verschilt inderdaad enorm per kraamzorg instelling, maar straks ook perkraamverzorgster!!

Snok, sterkte vandaag tussen de MANNEN!!

Doggie, fijn dat de bedrijfsarts met je mee denkt/voelt.

Visje, rustig aan doen, dan groeit beeb het beste en verder maar afwachten, als het echt schokkend zou zijn dan moet je elke week wel terug komen hoor!!

Hier is het heerlijk rustig, dochtertje zit lief met oud papier te spelen en leuk te kletsen. Ga xzo ff de voordeur plamuren, hopelijk kan ik vanmiddag dan schuren. Daar zie ik wat tegen op omdat het zo stoft en ik krijg met de dag meer hekel aan troep en stof. Even doorzetten dan is ie dit weekend af en kan ik maandag als kids weg zijn boven lekker alles schoonmaken en beebie kleertjes uitwassen en inrichten!!! Eindelijk!!

Ik baal trouwens wel dat ik zondag niet me kan hoor, had er wel zin in gehad om jullie te ontmoeten!! Maar schoonvader houdt zijn verjaardag met een brunch, dus dat gaat echt niet lukken.
Goeiemorgen allemaal,

Had ook graag zondag gekomen, maar het gaat hier ook niet lukken. Gisteren leek mijn moeder weer wat op te knappen, maar vandaag is het weer helemaal mis. Gelukkig krijgt ze vandaag de uitslag van de kweek, want we maken ons toch wel wat ongerust. Een jaar geleden heeft ze ook al poliepen uit haar darm laten verwijderen.

Mijn bed moet ook nog omhoog. Volgens mij zijn ze er tegenwoordig veel strenger in. Toen ik van de eerste 3 thuis beviel deden ze niet zo moeilijk, maar ik denk dat ik er deze keer niet aan ontkom. Moet nog 3 weken werken en dan kan ik me daar mooi druk om gaan maken. Ik stel echt nog een hoop uit tot ik vrij ben.
Maak me gelukkig niet zo druk, anders zouden ze me inderdaadwel vaker willen zien. Onze zoon die zat vanaf het begin af aan boven de lijnen. maar omdat ik toen tot het laatst erg aktief was is hij in mijn verlof niet zo heel veel meer gegroeid en bleef het bij 3650 gram voor 42 wk en 5 dg. Viel dus nog best mee. Nu dus een ander verhaal, maar ja het is dan ook een meisje dus vind het niet erg als het niet zp'n bink word. Ben zelf trouwens nog steeds maar anderhalve kilo aangekomen. Maar daar kan het niet aan liggen zeggen ze. Dat nemen we dan maar van ze aan.

Oh, die vriendin is niet zo van het internet. Eigenlijk niet eens van computers. Dus zal wel goed komen. Het ventje begint nu wel een beetje bij te trekken hoor (na anderhalf jaar). Het is al treurig genoeg bij hun, haar vriend heeft hen llaten zitten toen de kleine 11 weken oud was.
Visje, nog maar anderhalve kilo!!! Nou, wat er niet aan komt, hoeft er ook niet af!! Het heeft inderdaad helemaal geen invloed op de groei van je kindje.

mooi gewicht van jullie zoon, ons zoon (ook de eerste) was 3620 gram bij de geboorte. de meiden 3400 en de laatste 3200 gram. De vk zei laatst al, ze worden steeds lichter bij jou, meestal worden ze steeds iets zwaarder. We zullen zien, kan nu net zo goed een 8 ponder worden!!

Midejo, hopelijk valt het wat mee met je moeder, vervelend hoor!!
Goedemorgen,

Zeker lekker weer....ben hier aan het opruimen en schoonmaken maar het zweet loopt van mijn rug....nou heb ik het tegenwoordig al snel warm.....

Jammer Midejo van zondag maar je moeder gaat nu even voor....

Janets, ook jammer dat je niet kan zondag....en lekker aan de klus vandaag dus.....

Visje, inderdaad wat je zegt...als ze het echt niet vertrouwen zouden ze je veel sneller terug laten komen....misschien krijgt ze straks opeens een turbospurt.

Ik lag er gisteravond ook pas laat in....was bij vriendinnetje die vorig jaar juni d'r kindje is verloren in de 8e maand....merk toch wel dat iedere keer als ik nu bij haar vandaan kom, ik veel allerter ben op beweging in mijn buik. In het begin had ik dat helemaal niet.....

Nouja, het was een gezellige avond hoor....ze probeert goed door te gaan met leven....ups en downs....

Nog 1 weekje van 4 dagen en dan zit het er voor mij ook op met werken....had het nooit verwacht maar ik kijk er toch wel naar uit hoor...lekker gewoon makkelijke kleding aan overdag in plaats van iedere ochtend voor mijn kledingkast wat ik zou weer aan moet...en omdat het slapen gewoon niet lekker gaat kan ik misschien 's ochtend een beetje slaap gaan inhalen...

Heb maandag weer een bezichtiging voor mijn app. Zal wel de laatste zijn voordat het hier straks leegstaat dus zou wel lekker zijn...vrouwtje die ligt in scheiding en heeft snel wat nodig.....nou, komt dat even goed uit....

Ik ga weer ff verder voordat ik straks helemaal geen zin meer heb....
Midejo, vervelend met je moeder. Hopelijk is het niets ernstigs.

De schoonmaakster komt vandaag weer eens niet en dat kan ik nu helemaal niet gebuiken. Man in buitenland, zelf lekker pijn met lopen en bukken ed. Nu komt mijn vader stofzuigen, lief he? Maar nu is zo'n groot huis heel vervelend......... Al die trappen....

Ga in ieder geval beginnen met de wc's en wasbak in de badkamer. Rest laat ik zitten.
Visje joh hier ook in begin gelijk helemaal tegen bovenlijste lijn aan of erover...zeiden gelijk jullie krijgen groot kind. En nu wordt er gezegd dat het heel gemiddeld zal worden. Ik zie het gewoon wel...kan volgens mij tot het einde alle kanten op.

Enne kindje zal jouw reserves wel nemen? Overigens dacht ik toch echt genoeg reserves te hebben maar bij mij komt het er toch mooi aan

Visje wrs ben jij na bevalling straks opeens 10 kilo lichter als ervoor ofzo? Joepie!!!

Janets top weer he?

Hier echt een mega vrijdag de 13e dag ...sta ik bij AH met volle kar is mijn pas geblokkeerd???? Dus sta al voor lul....uit AH bank bellen en blijkt dat ze geprobeerd hebben mijn pas te skimmen....nou moest ik alles achterlaten....kom ik bij auto zie ik dat ik geld moet betalen voor kaartje (te lang gestaan) en geen caswh geld, parkeerwacht moest erbij komen, filevorming achter me, gauw naar bank (mevrouw uw legitimatie????? $%^&*()...gelukkig kreeg ik toch geld en hebben ze nieuwe besteld maar wat een gedoe....en weer terug voor booschappen....fijn hoor...zo ben je wel ochtend zoet.....
hoi, rustig hier vandaag!

janet, hier alle ee voor mijn vorige kraamhulp hoor! Was echt een gouden mens! Was er heel blij mee. ik hoop haar nu eigenlijk weerte treffen

Doggie, wat onwijs lief van je vader! Kan je schoonmaakster dan niet op een andere dag komen deze week?

Midejo, ik ben ook van alles uit aan t stellen tot mijn verlof over 3 weken. Hoop niet dat ik 3 weken te vroeg ga bevallen of zo, want dan is nog niet alles klaar...

heb net naar huis gebeld, zoon ging vanmiddag voor teerst op zijn nieuwe kamer slapen. Maar hoor dus net dat hij niet kon slapen daar. heeft een uur liggen kletsen/huilen en toen heeft vriend m maar naar zijn 'oude'kamertje gebracht... niet zo mooi dus. En gek, want als we op vakantie of op bezk zijn gaat ie wel gewoon overal slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven