vrijdag inleiden

11-04-2012 12:55 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag te horen gekregen dat ze me vrijdag gaan inleiden dmv de vliezen door prikken en pfff heb het er warm en koud tegelijk van!!

Heb namelijk een heel dubbel gevoel: eindelijk kunnen we dan ons kindje zien, we kunnen oppas regelen voor de oudste, je weet van te voren dat het komt etc maar aan de andere kant... dan ben ik ineens niet meer zwanger. tuurlijk weet je als je tegen het einde loopt dat het een keer afgelopen is maar toch nu is het wel heel abrupt.

wat zijn jullie ervaringen met inleiden?? nog evt tips??
Spannend! Ik hoorde het een dag vantevoren dat ik ingeleid zou worden (we mochten kiezen: zaterdag, zondag of maandag ). Die avond heeft mijn vriend boodschappen gedaan voor een week, inclusief lekkere dingen voor de visite. En we zijn 's avonds nog lekker samen in bad gegaan.

's Ochtends rond 10 uur ging het infuus erin en om 17uur had ik mijn dochter in mijn armen.

Ik vond het vooral fijn om te weten wanneer er een einde kwam aan mijn lijdensweg
quote:Lieveleen schreef op 11 april 2012 @ 14:18:

To: bedoel je het vertellen aan je 2jarige dochter?dat bedoel ik idd
Ik ben ook ingeleid, toevallig ook op de 13e van de maand. (vond ik helemaal niet leuk, maar heb de 13e nu als geluksdag bestempeld omdat ik die dag een pracht van een dochter heb gekregen).

Ik ben met 38 wkn ingeleid ivm zwangerschaps vergiftiging.

Zou eigenlijk de 14e gebeuren, maar toen ik de 13e aan mijn friet met schnitzel zat, kwam de gyn aan mijn bed dat ze mij die middag al gingen inleiden. "Alles best", zei ik. "zolang ik mijn friet maar mag opeten", haha, waar je door de zenuwen mee bezig kunt zijn.

De infusen zaten er om 13:30 uur in, en om 23:35 uur is mijn dochter geboren.

Opa's en oma's waren wel op de hoogte gesteld dat het een dag eerder ging gebeuren. We hadden en hebben 2 honden, en die moesten oppas hebben, dus we kwamen daar niet onderuit.

Heel veel succes vrijdag en geniet van je kleintje.
Spannend joh, over 2 dagen is het zover! (of niet, maar dan ben je in ieder geval 'bezig')

Ik ben ook ingeleid bij mn 2e, wij wisten al 2 dagen dat ze snel zou komen ivm gebroken vliezen en hebben uiteindelijk zaterdagochtend afgesproken dat ik zondagochtend zou worden ingeleid. Ik lees hier allemaal tips om die dag van tevoren nog te doen, maar daar heb ik volgens mij helemaal niet meer aan gedacht. Zijn wel nog uitgebreid met oudste naar de speeltuin geweest, bewust die laatste dag met zn 3en meegemaakt.

Uiteindelijk kreeg ik om 10.45 het infuus en om 11.50 was ze er al..dus het kan ook snel gaan! Mijn vliezen waren natuurlijk wel al gebroken, dat scheelt.

Oja nog een tip: hier in het ziekenhuis moet je s ochtends bellen of ze wel echt plek voor je hebben, als het dan al druk is kan het zijn dat je gewoon nog een dag moet wachten. Dus pin je niet teveel vast op vrijdag.. Succes!!
Ik ben ook ingeleid en bij mij duurde het bijna 3 dagen. Dus ik zou er wel rekening mee houden dat het lang kan duren. Maar je eraan overgeven is inderdaad het beste. Dat deed ik niet en ik denk dat dat niet geholpen heeft.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Bij vliezen doorprikken zit je toch alweer op 3 cm, die heb je mooi maar al weer in de pocket. Succes en sterkte!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ik ben ook ingeleid. Eerst een dag met een ballonkatheter gelopen, 's avonds had ik twee cm ontsluiting. De volgende dag zijn de vliezen gebroken en ging ik aan een weeenopwekkend infuus. Helaas bleef ik op 4 cm hangen en heb ik een ruggeprik gehad. Daarna ging het ineens snel en werd om 23.30 uur onze dochter geboren.

Ik vond het wel spannend te weten wanneer de baby geboren zou worden. Wij hadden onze ouders ingelicht, maar wel afgesproken dat we pas zouden bellen als de baby er was.

Succes vrijdag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven