VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ha! Wij hebben een loungebak gekocht voor in de tuin! Duurt jammer genoeg nog wel minstens 4-5 weken voor het ding bezorgd wordt. Ik ga me toch een partij buiten zitten van de zomer.

Hoe is het vandaag Ely?
Me hubbie wil niet klussen, want hij wil geen beeb meer.

En ik had dat stomme ei nog wel zo mooi gemerkdt.

God, wat ben ik flauw. Ik geloof dat ik maar met een filmpje op bed ga liggen. Op ouwe tv nog, want vandaag was het te mooi weer om binnen te ehhh, sjaaa...knutselen?

Nath, the Blair Witch project lijkt me dan wel een goeie film voor jou!
Ik kan me nog steeds niks voorstellen bij een loungebak. Doe eens een plaatje?
oja, zo'n ilm bezorgd me maandenlang rillingen. Ik durf dan echt serieus niet meer alleen naar de wc 's avonds.

Meave, lekkerrrrr loungen wordt dat bij jullie deze zomer! Heb je een plaatje?
Ik heb het nooit zo heel erg bij films, maar bij die film had ik het wel. Kwam ook doordat wij op een of andere manier de hype niet goed genoeg hadden meegekregen en ons dus voortdurend zaten af te vragen of het nou echt was gebeurd of niet. Toen durfde ik ook nauwelijks meer naar de wc, zat echt aan vent te vragen of íe er nog wel was.
haha, ik heb gehoord dat die film echt heel erg eng is, ja! Nee bedankt dus! Het gekke is dat ik vroeger de gekste films kon kijken (als puber werkte ik in een videotheek) maar het is bij mij met het ouder worden erger geworden. Suf!
Nee, was al op zoek. Het is gewoon zo'n standaard wicker loungebank.

Zwart wicker met antracietkleurige kussens. De rugkussens zijn iets boller dan bij de meeste banken.We hebben een hoekstuk, dan een tussenstuk, dan weer een hoekstuk en dan het hoekie om nog een tussenstuk.

Hm. Klinkt cryptischer dan het is.
Mijn voormalige buurvrouw kwam eens met een film aanzetten, die was zooo eng volgens haar. Toen vent en ik hem keken vonden we hem zo slecht dat ' ie alleen maar grappig was. Heb ik ook een beetje met die Nightmare on Elmstreetfilms. En die film met Jack Nicholson in dat hotel (ben de naam kwijt) gold ook lang als de engste film allertijden en dat vond ik dus ook reuze meevallen. Nee, die Blair witch was de ergste.
Ik kan me er nog steeds weinig bij voorstellen meave. Dacht eerst aan zo'n schommelbank (die vind ik zo gaaf), maar dat is het zo te zien ook niet. En kun je zo'n ding dan gewoon ook in de winter buiten laten staan, of moet 'ie dan uit elkaar?

Je neemt twee van de bovenste. Daar zet je de onderste tussen en dan heb je een driepersoonsbank. En dan aan één van de kanten zet je de onderste er nog een keer tegenaan en dan heb je een hoekbank.

De kussens zijn wel waterbestendig, maar volgens mij is het beter ze op te ruimen. Bij ons komt de bank onder het balkon ( nou ja, uitbouw, was ooit balkon) te staan en staat 'ie dus droog. We moeten nog even kijken of we elke keer de kussens gaan opruimen of niet.
Oh, maar dan gewoon van het tuincentrum en stukken minder duur en een andere kleur kussens. Maar het ging om het idee hè.
mooi hoor! Lijkt me super zo'n bank in de tuin, echt een woonkamer buiten.

leuk topic trouwens het op je moeder lijken topic
Zo ben ik de laatste en de eerste?

Ik weet niet wat ik nu moet zijn: bezorgd of boos. Aap is vannacht niet thuis gekomen en heeft ook niks laten weten van hoe of wat. Hem kennende is hij volledig dronken bij mijn broer blijven slapen maar een smsje had dan wel fijn geweest. Toch maak ik me ook wel zorgen want ik weet het niet zeker...
Hè gadver Nath. Ik heb Mav nog nooit verrot gescholden en was het ook niet van plan, maar in dit geval zou ik me niet in kunnen houden denk ik.

Broer bellen?
Oh, dat was je vraag niet. Ik zou boos én bezorgd zijn.
Nou dat ben ik dus ook afwisselend bezorgd en boos. Om het extra fijn te maken reageert hij niet op mijn smsje en mijn broer zijn mobiel staat uit.

En in de tussentijd zit ik lekker met Apie en Japie beneden die gelukkig niet vragen waar Aap is.

Jij ook al zo lekker vroeg beneden?
Altijd op zondag Nath. Op zaterdag mag ik uitslapen. Maar het was nogal een butnacht, dus als Mav uit bed is, ga ik misschien nog wel even terug.

Heeft broer geen vaste telefoon?
Nou, ik heb hem net gesproken: hij is dus bij mijn broer en hij was "vergeten" te bellen. Wat een ui, zeg! Hij heeft dit soort grappen wel eens eerder gehad en toen hadden we de afspraak gemaakt dat hij dan ook niet naar de hockey kon gaan als het weer gebeurde. (want straks komt hij binnen om weer weg te gaan naar de hockey) Gatver, ik vind dit NIET leuk!

Lukt dat bij jou nog, op zaterdag uitslapen? Ik vind het erg moeilijk om tot 11 uur ofzo op bed te blijven liggen ook al zou ik het wel willen.
Ik lees net bij de buren wat jij voor butnacht hebt gehad. Dat klinkt ook niet fijn! Ik kan me voorstellen dat je stokjes nodig hebt om je ogen open te houden.

Als het vanmiddag mooi weer wordt lekker buiten een tukje doen onder een parasol?
Ik blijf meestal tot een uur of tien in bed en ben meer wakker dan dat ik slaap. Maar ik vind het wel lekker om even helemaal niks te hoeven en gewoon te liggen. Eigenlijk moet ik van die herriestoppers kopen, want als ik oordopjes in heb, kan ik me beter afsluiten voor het geluid (je hoort ook minder, maar volgens mij zit het niet alleen in, maar ook tussen mijn oren). En dan slaap ik dus ook beter/makkelijker uit.

'Vergeten' te bellen. Dat zou ik echt niet grappig vinden...
suf he? Ik heb nooit zin om lang boos te zijn dus ik zit nu te broeden om iets waarmee ik Aap "straf" en dat vooral leuk is voor mijzelf in navolging van een vriendin van mij. Die krijgt na elke dronken bui van haar Vent een fles parfum. Nog creatieve ideeen?
Moet er nog iets gebeuren in huis waar Aap maar niet aan toe lijkt te komen?
Hahaha, nog een heel A4tje. Dat is wel een goede
heb ik iedereen weggejaagd ofzo?
Nou, ik was zo van je geschrokken!

Zullen we weer verder kletsen met zijn tweeën?

Vandaag weer in de tuin gerommeld en verder niet zoveel gedaan. Wel even met mijn moeder op pad om voor bij haar in de tuin een tafel te kopen. We hebben een stuk border weggehaald en daar nieuwe tegels gelegd. Het ziet er netjes uit zo. (Lekker belangrijk).

Mootje heeft (nog steeds) kiespijn en de tandarts kon geen oorzaak vinden. Zal leuk worden vannacht...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven