VRLK
zaterdag 24 mei 2008 om 22:53
quote:Pammie schreef op 24 mei 2008 @ 22:51:
Misschien een keer op een wat minder opgefokt en hormonaal moment melden dat je graag wat meer hulp hebt en dat het voor jullie beider humeur beter is als hij even helpt.
Ik vind dat hij het maar gewoon moet snappen .
Nee maar je hebt natuurlijk gelijk, ik ben daar alleen errug slecht in..... Ik pretendeer altijd dat ik een leuke vrouw ben voor hem, maar stiekem ben ik net zo erg als al die andere zeikwijven .
Misschien een keer op een wat minder opgefokt en hormonaal moment melden dat je graag wat meer hulp hebt en dat het voor jullie beider humeur beter is als hij even helpt.
Ik vind dat hij het maar gewoon moet snappen .
Nee maar je hebt natuurlijk gelijk, ik ben daar alleen errug slecht in..... Ik pretendeer altijd dat ik een leuke vrouw ben voor hem, maar stiekem ben ik net zo erg als al die andere zeikwijven .
zaterdag 24 mei 2008 om 22:53
quote:Pammie schreef op 24 mei 2008 @ 22:52:
Ergste van die papierbak is nog dat ik nog steeds vind (zelfs niet zwanger) dat hij het gewoon even had moeten doen
En bedankt he. Nu kan ik mijn beeldscherm weer gaan zitten schoonpoetsen.
Of zal ik vent stampvoetend en krijsend vragen of hij het even voor me wil doen?
Ergste van die papierbak is nog dat ik nog steeds vind (zelfs niet zwanger) dat hij het gewoon even had moeten doen
En bedankt he. Nu kan ik mijn beeldscherm weer gaan zitten schoonpoetsen.
Of zal ik vent stampvoetend en krijsend vragen of hij het even voor me wil doen?
zaterdag 24 mei 2008 om 22:54
quote:Pammie schreef op 24 mei 2008 @ 22:52:
Ergste van die papierbak is nog dat ik nog steeds vind (zelfs niet zwanger) dat hij het gewoon even had moeten doen O maar dat vind ik nu ook. Hij had op moeten ruimen (voor zijn idee had hij dat ook gedaan trouwens hoor, het is niet zo dat alles er nog lag). En hij had toen ik thuiskwam begrip voor mij moeten hebben. Dat ik zwanger ben, en dus misschien een beetje overdreven reageer. Hij had me over mijn bolletje moeten aaien, dan was hij er een stuk beter vanaf gekomen!
Ergste van die papierbak is nog dat ik nog steeds vind (zelfs niet zwanger) dat hij het gewoon even had moeten doen O maar dat vind ik nu ook. Hij had op moeten ruimen (voor zijn idee had hij dat ook gedaan trouwens hoor, het is niet zo dat alles er nog lag). En hij had toen ik thuiskwam begrip voor mij moeten hebben. Dat ik zwanger ben, en dus misschien een beetje overdreven reageer. Hij had me over mijn bolletje moeten aaien, dan was hij er een stuk beter vanaf gekomen!
zaterdag 24 mei 2008 om 22:58
zaterdag 24 mei 2008 om 23:01
Het volledige etappeschema (groen tijdrit/rood bergettape):
1. zaterdag 5 juli: Brest-Plumelec (195km)
2. zondag 6 juli: Auray - Saint-Brieuc (165km)
3. maandag 7 juli: Saint-Malo - Nantes (195km)
4. dinsdag 8 juli: Cholet - Cholet (29km)
5. woensdag 9 juli: Cholet - Châteauroux (230km)
6. donderdag 10 juli: Aigurande - Super-Besse Sancy(195km)
7. vrijdag 11 juli: Brioude - Aurillac (158km)
8. zaterdag 12 juli: Figeac - Toulouse (174km)
9. zondag 13 juli: Toulouse - Bagnères-de-Bigorre (222km)
10. maandag 14 juli: Pau - Hautacam (154km)
11. dinsdag 15 juli: rustdag
12. woensdag 16 juli: Lannemezan - Foix (166km)
13. donderdag 17 juli: Lavelanet - Narbonne (168km)
14. vrijdag 18 juli: Narbonne - Nîmes (182km)
15. zaterdag 19 juli:Nîmes - Digne-les-Bains (182km)
16. zondag 20 juli: Digne-les-Bains - Prato Nevoso (216km)
17. maandag 21 juli: rustdag
18. dinsdag 22 juli: Cuneo - Jausiers (157km)
19. woendag 23 juli: Embrun - L'Alpe-d'Huez (210km)
20. donderdag 24 juli: Bourg-d'Oisans - Saint-Étienne (197km)
21. vrijdag 25 juli: Roanne - Montluçon (163km)
22. zaterdag 26 juli: Cérilly - Saint-Amand-Montrond (53km)
23: zondag 27 juli: Étampes - Paris Champs-Élysées (143km)
Ik kan al het vetgedrukte live zien!
1. zaterdag 5 juli: Brest-Plumelec (195km)
2. zondag 6 juli: Auray - Saint-Brieuc (165km)
3. maandag 7 juli: Saint-Malo - Nantes (195km)
4. dinsdag 8 juli: Cholet - Cholet (29km)
5. woensdag 9 juli: Cholet - Châteauroux (230km)
6. donderdag 10 juli: Aigurande - Super-Besse Sancy(195km)
7. vrijdag 11 juli: Brioude - Aurillac (158km)
8. zaterdag 12 juli: Figeac - Toulouse (174km)
9. zondag 13 juli: Toulouse - Bagnères-de-Bigorre (222km)
10. maandag 14 juli: Pau - Hautacam (154km)
11. dinsdag 15 juli: rustdag
12. woensdag 16 juli: Lannemezan - Foix (166km)
13. donderdag 17 juli: Lavelanet - Narbonne (168km)
14. vrijdag 18 juli: Narbonne - Nîmes (182km)
15. zaterdag 19 juli:Nîmes - Digne-les-Bains (182km)
16. zondag 20 juli: Digne-les-Bains - Prato Nevoso (216km)
17. maandag 21 juli: rustdag
18. dinsdag 22 juli: Cuneo - Jausiers (157km)
19. woendag 23 juli: Embrun - L'Alpe-d'Huez (210km)
20. donderdag 24 juli: Bourg-d'Oisans - Saint-Étienne (197km)
21. vrijdag 25 juli: Roanne - Montluçon (163km)
22. zaterdag 26 juli: Cérilly - Saint-Amand-Montrond (53km)
23: zondag 27 juli: Étampes - Paris Champs-Élysées (143km)
Ik kan al het vetgedrukte live zien!
zaterdag 24 mei 2008 om 23:02
Jaap zou een krijstopic openen. En iedereen verwijten dat ze niet weten wat het is om WEKENLANG met een KRIJSENDE vrouw door het leven te gaan. Nog opgeteld bij het constante SLAAPGEBREK. En als wij hem zouden vertellen dat hij jou niet CONSEQUENT genoeg zou aanpakken, dan zou hij huilend met de NOORDERZON vertrekken.
zaterdag 24 mei 2008 om 23:03
Morrie, we kunnen ook samen gaan wonen en die kerels bij elkaar gooien. Ik snap jou wel hoor en ik ben reuze netjes.
Heej Athena, verzachtende omstandigheden: ik was zwanger. Bij Mannie was ik nog veel erger maar ik had ondertussen geleerd van de eerste zwangerschap. Ik heb toen een keer vroeg in de ochtend al mijn excuus aangeboden voor de rest van de dag
Heej Athena, verzachtende omstandigheden: ik was zwanger. Bij Mannie was ik nog veel erger maar ik had ondertussen geleerd van de eerste zwangerschap. Ik heb toen een keer vroeg in de ochtend al mijn excuus aangeboden voor de rest van de dag
zaterdag 24 mei 2008 om 23:07
quote:Pammie schreef op 24 mei 2008 @ 23:04:
Vanaf nummer 10 kan ik met je meekijken Morrie, ik heb ook de hele maand juli vrij
Dan moet ik nog werken, dus je hebt het nog beter voor elkaar dan ik.
Lekker hoor, de hele maand juli vrij.
Kwam vanmiddag een vriendin tegen die vertelde dat ze haar baan opgezegd heeft, zonder dat ze iets anders heeft. Om haar hoofd leeg te maken en te kijken wat ze echt wil. Ik was stikjaloers!
Vanaf nummer 10 kan ik met je meekijken Morrie, ik heb ook de hele maand juli vrij
Dan moet ik nog werken, dus je hebt het nog beter voor elkaar dan ik.
Lekker hoor, de hele maand juli vrij.
Kwam vanmiddag een vriendin tegen die vertelde dat ze haar baan opgezegd heeft, zonder dat ze iets anders heeft. Om haar hoofd leeg te maken en te kijken wat ze echt wil. Ik was stikjaloers!