VRLK
donderdag 3 juli 2008 om 15:58
Mav is niet echt ielig te noemen. Mouwloos staat hem goed, maar inderdaad wel een beetje eh... volksbuurt ofzo. Polo's staan hem heel erg leuk en gelukkig draagt hij ze steeds vaker. Verder geen shirtjes met ronde hals, liever V-hals. Tenmminste, dat vind ik, Mav maakt het niet uit.
Lien, hoe is het?
Lien, hoe is het?
donderdag 3 juli 2008 om 16:00
Harrie ook niet ielig, daarom staat een mouwloos hemd ook goed vind ik. En idd ook v-hals. Geen polo's, is echt niet zijn stijl. Misschien zou het wel goed staan. Weet ik eigenlijk niet.
Overigens weet ik zeker dat GP een mouwloos shirt ook zou staan, ik zie het gewoon voor me en zie dan echt een banjertje!
Meave, hoe is het met jou?
Overigens weet ik zeker dat GP een mouwloos shirt ook zou staan, ik zie het gewoon voor me en zie dan echt een banjertje!
Meave, hoe is het met jou?
donderdag 3 juli 2008 om 19:47
mwoah klinkt zozo Meave. Hart luchten?
Aap draagt overhemden of polo's. In ieder geval iets met een kraag want hij is slank en heeft een lange nek. V-hals staat hem helemaal niet. Eigenlijk dus een kakker
Vrolijk komt zo een bakkie doen, gezellig!
Ely, wat lekker dat jullie zo goed onderweg zijn met de bruiloft! Het gaat ook best snel, he?
Pebbles, je plannen klinken goed! Een witte slaapkamer vinden wij echt heerlijk, zo rustig. En een totaal wit net opgemaakt bed vind ik echt een kadootje. Ik zou je zo komen helpen met schilderen, als je hulp wil geef maar een gil!
En we hebben een laptop en een computer op de werkkamer. Die was verscholen achter de naaimachine en alle crea-meuk.
Drop ben je al aan het inpakken meid?
Aap draagt overhemden of polo's. In ieder geval iets met een kraag want hij is slank en heeft een lange nek. V-hals staat hem helemaal niet. Eigenlijk dus een kakker
Vrolijk komt zo een bakkie doen, gezellig!
Ely, wat lekker dat jullie zo goed onderweg zijn met de bruiloft! Het gaat ook best snel, he?
Pebbles, je plannen klinken goed! Een witte slaapkamer vinden wij echt heerlijk, zo rustig. En een totaal wit net opgemaakt bed vind ik echt een kadootje. Ik zou je zo komen helpen met schilderen, als je hulp wil geef maar een gil!
En we hebben een laptop en een computer op de werkkamer. Die was verscholen achter de naaimachine en alle crea-meuk.
Drop ben je al aan het inpakken meid?
donderdag 3 juli 2008 om 20:24
Ik had dus helemaal geen hempjes gekocht voor de jongens en vond het dinsdag zo warm dat ik er gisteren een paar hebt gekocht (lichtblauw, legergroen en wit). Moet zeggen dat ik er niet kapot van was, maar nu ze hempjes aan hadden ik het echt stoer vond staan.
GW draagt ook geen hemden. Nee... past echt niet bij hem. Is het echt het type man niet voor. Hij is ook van de polo's. T-shirts met v-hals vind ik ook niet mooi.
Gisteren naar het ziekenhuis geweest en weer een spuit prednison ingespoten (AUW!) gekregen. Waarschijnlijke diagnose is sporiasis artritis alleen dan zonder de symptomen van sporiasis. Enniewee... over 3 maanden terug en hjopen dat de pijn snel weg is.
Gisteren om 17.00 uur richting strand gegaan en daar gespeeld en gegeten. Wat kun je blij worden van zoiets simpels. Ik merk echt dat ik de laatste tijd echt geniet van mijn gezin en de bijzonder (simpele) momenten.
GW draagt ook geen hemden. Nee... past echt niet bij hem. Is het echt het type man niet voor. Hij is ook van de polo's. T-shirts met v-hals vind ik ook niet mooi.
Gisteren naar het ziekenhuis geweest en weer een spuit prednison ingespoten (AUW!) gekregen. Waarschijnlijke diagnose is sporiasis artritis alleen dan zonder de symptomen van sporiasis. Enniewee... over 3 maanden terug en hjopen dat de pijn snel weg is.
Gisteren om 17.00 uur richting strand gegaan en daar gespeeld en gegeten. Wat kun je blij worden van zoiets simpels. Ik merk echt dat ik de laatste tijd echt geniet van mijn gezin en de bijzonder (simpele) momenten.
donderdag 3 juli 2008 om 20:36
Wind, is dat iets waarbij er bindweefsel groeit in je vinger, of heb ik nu de verkeerde 'ziekte' voor me? Dat heeft een collega van mij namelijk.... (Ik kan natuurlijk ook even googlen).
Volgens mij hebben Meave en ik de enige niet-kakkleren mannen hier op het topic
Genieten is goed Wind. Hoorde weer zo'n naar verhaal van de week van te vroeg overleden vader. Sinds ik steeds meer van dat soort dingen hoor om me heen, geniet ik eigenlijk van vrijwel elke dag.
Volgens mij hebben Meave en ik de enige niet-kakkleren mannen hier op het topic
Genieten is goed Wind. Hoorde weer zo'n naar verhaal van de week van te vroeg overleden vader. Sinds ik steeds meer van dat soort dingen hoor om me heen, geniet ik eigenlijk van vrijwel elke dag.
donderdag 3 juli 2008 om 20:39
Bedoel je niet psoriasis artritis Wind? Het lijkt me trouwens heerlijk om zo dicht bij het strand te wonen, daar ben ik echt jaloers op.
Morrie, las ik nou iets over groeiecho's? Heeft jouw baby een groei-achterstand dan? Hier trouwens bij de gyn bij elk bezoekje een echo, ze voelt noet gewoon de baarmoeder en luistert de harttonen, maar zet meteen het echoapparaat erop. Wel apart.
Morrie, las ik nou iets over groeiecho's? Heeft jouw baby een groei-achterstand dan? Hier trouwens bij de gyn bij elk bezoekje een echo, ze voelt noet gewoon de baarmoeder en luistert de harttonen, maar zet meteen het echoapparaat erop. Wel apart.
donderdag 3 juli 2008 om 20:47
Ja, volgens mij is het ook psoriasis, als ik google op sporiasis wordt er niets gevonden. Maar het is niet hetzelfde als wat mijn collega heeft zie ik.
Ja Nippo, ik heb een echo gehad om de groei te bekijken, over 2 weken weer 1. Is niet omdat deze baby een groeiachterstand heeft maar omdat Schorrie dysmatuur was bij geboorte en dit nooit onderkend is tijdens de zwangerschap.
Maar de baby lag op schema, gynaecoloog vond de buik niet te klein en schatte de baby nu op 4 pond. Maar is nog steeds geen garantie gaf ze aan. Ze zei dat er soms teveel waarde aan echo's wordt toegekend trouwens, dat die ook niet zaligmakend zijn. Ze kunnen er sowieso 10% naast zitten, maar dat is net zoveel als de vk er naast kan zitten tijdens het 'handmatig' voelen.
Maar ik vind het toch wel fijn. Ga nu ook een week eerder stoppen doordat gynaecoloog het adviseerde. Ik moet broeden op deze baby, van haar.
Ja Nippo, ik heb een echo gehad om de groei te bekijken, over 2 weken weer 1. Is niet omdat deze baby een groeiachterstand heeft maar omdat Schorrie dysmatuur was bij geboorte en dit nooit onderkend is tijdens de zwangerschap.
Maar de baby lag op schema, gynaecoloog vond de buik niet te klein en schatte de baby nu op 4 pond. Maar is nog steeds geen garantie gaf ze aan. Ze zei dat er soms teveel waarde aan echo's wordt toegekend trouwens, dat die ook niet zaligmakend zijn. Ze kunnen er sowieso 10% naast zitten, maar dat is net zoveel als de vk er naast kan zitten tijdens het 'handmatig' voelen.
Maar ik vind het toch wel fijn. Ga nu ook een week eerder stoppen doordat gynaecoloog het adviseerde. Ik moet broeden op deze baby, van haar.
donderdag 3 juli 2008 om 20:53
Gelukkig maar. Ik maak me meer zorgen over een te grote baby, na een zoon van 8 en een dochter van 9 pond en nu dus weer een zoon. Mijn buik is ook echt veel dikker dan vorige keren, maar volgens de gyn komt dat gewoon omdat het de derde is en ligt de baby prima op schema. Ben ook wel wat meer aangekomen dan vorige keren heb ik vandaag ontdekt, voor mijn figuur is deze derde zwangerschap volgens mij funest (maar ja, heb toch al een man en kinderen....)
donderdag 3 juli 2008 om 20:58
Ik hoop niet dat ik een heel groot kind krijg, maar dat kan natuurlijk wel. Al denk ik dat als hij nu 4 pond is, hij toch niet ineens 8 pond is over 6 weken? Ik weet niet hoeveel kindjes in die laatste weken nog groeien, maar verdubbelen dat is wel heel veel lijkt me.
Ik weet niet hoeveel ik aangekomen ben. Ik denk een kilo of 10 nu, maar dat is meer een schatting. De keren dat ik me gewogen heb was ook steeds op een andere weegschaal, dat zegt ook niet zoveel.
Ik heb nu wel het idee dat deze zwangerschap voor mijn borsten funest gaat zijn, vind dat niet echt een fijn idee. Maar gelukkig doet een Marlies D. wonderen voor de boezem.....
Ik weet niet hoeveel ik aangekomen ben. Ik denk een kilo of 10 nu, maar dat is meer een schatting. De keren dat ik me gewogen heb was ook steeds op een andere weegschaal, dat zegt ook niet zoveel.
Ik heb nu wel het idee dat deze zwangerschap voor mijn borsten funest gaat zijn, vind dat niet echt een fijn idee. Maar gelukkig doet een Marlies D. wonderen voor de boezem.....
donderdag 3 juli 2008 om 21:13
Hey, toevallig
Kwam kijken hoe t met Mille en kinderen was/is. Soms doe ik dat gewoon hier, als ik haar een paar dagen niet spreek
Meave, op de eetpijler is een Sangriatopic geopend vandaag. Ik doe het op de gok, de ene keer meer Brandy dan de andere. Op dat topic heeft men het over Cointreau, maar dat is zonde. Gewoon goedkope Spaanse Cognac (m.a.w. Brandy) nemen. En lekker veel vers fruit erin. Ik neem gewoon fruit van het seizoen. Probeer wel altijd ook aan aardbeien te komen. Geen blikfruit, das vies.
Kwam kijken hoe t met Mille en kinderen was/is. Soms doe ik dat gewoon hier, als ik haar een paar dagen niet spreek
Meave, op de eetpijler is een Sangriatopic geopend vandaag. Ik doe het op de gok, de ene keer meer Brandy dan de andere. Op dat topic heeft men het over Cointreau, maar dat is zonde. Gewoon goedkope Spaanse Cognac (m.a.w. Brandy) nemen. En lekker veel vers fruit erin. Ik neem gewoon fruit van het seizoen. Probeer wel altijd ook aan aardbeien te komen. Geen blikfruit, das vies.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 3 juli 2008 om 21:27
Meave, ik heb even gegoogled en vind dit recept wel oke, behalve dan dat wij hier, zeker nu, wel aan verse aardbei kunnen komen:
>Does anyone out there have a great recipe for sangria? There are
>several restaurants in our area which serve this glorious concoction of
>red wine / fruit juice / liquor (brandy or ?) and fresh fruit. A very
>different beverage then what you get from the screwtop bottle versions.
I have an excellent recipe I got from a high school spanish
teacher many years ago. This is a pretty open recipe, and very adaptable.
Sangria
2 lemons
2 limes
4 oranges
3 apples
1 large container of frozen strawberries
(this can be either the whole, unsweeted type,
or the sugared halves. I prefer the latter.
1 bottle of cheap burgundy wine (don't waste your money
on good stuff)
orange juice (unspecified amount)
brandy (unspecified amount)
Slice lemons, limes, oranges, and apples into thin slices,
leaving the skin on. Put them into a large pitcher. (You may need two
pitchers) Dump defrosted strawberries on top of the rest of the fruit.
Pour the wine into the pitcher, so that it covers the fruit. Cover,
and put in the fridge to marinate for a minimum of 4 hours. After the
fruit has marinated, stir in orange juice and brandy to taste,
depending on how strong you wish the sangria to be. If it is bitter,
add sugar to taste. I usually do, then again, I like everything sweet.
Serve in large clear glasses with the fruit in the glass.
People are expected to put their fingers in and eat the fruit as they
drink the wine. This is not a high society drink. Several glasses and
you will not care anyway.
This is an excellent drink for parties. Serve with an array
of finger appetizers.
Mail me if you have comments about this recipe.
-Laura
Ook helemaal waar wat ze schrijft wat betreft dure wijn (onzin, gewoon huiswijn nemen) en feit dat het een wegzuipdrankje zonder al te veel finesse is. Ik zal t ook wel even in t topic op eten zetten
>Does anyone out there have a great recipe for sangria? There are
>several restaurants in our area which serve this glorious concoction of
>red wine / fruit juice / liquor (brandy or ?) and fresh fruit. A very
>different beverage then what you get from the screwtop bottle versions.
I have an excellent recipe I got from a high school spanish
teacher many years ago. This is a pretty open recipe, and very adaptable.
Sangria
2 lemons
2 limes
4 oranges
3 apples
1 large container of frozen strawberries
(this can be either the whole, unsweeted type,
or the sugared halves. I prefer the latter.
1 bottle of cheap burgundy wine (don't waste your money
on good stuff)
orange juice (unspecified amount)
brandy (unspecified amount)
Slice lemons, limes, oranges, and apples into thin slices,
leaving the skin on. Put them into a large pitcher. (You may need two
pitchers) Dump defrosted strawberries on top of the rest of the fruit.
Pour the wine into the pitcher, so that it covers the fruit. Cover,
and put in the fridge to marinate for a minimum of 4 hours. After the
fruit has marinated, stir in orange juice and brandy to taste,
depending on how strong you wish the sangria to be. If it is bitter,
add sugar to taste. I usually do, then again, I like everything sweet.
Serve in large clear glasses with the fruit in the glass.
People are expected to put their fingers in and eat the fruit as they
drink the wine. This is not a high society drink. Several glasses and
you will not care anyway.
This is an excellent drink for parties. Serve with an array
of finger appetizers.
Mail me if you have comments about this recipe.
-Laura
Ook helemaal waar wat ze schrijft wat betreft dure wijn (onzin, gewoon huiswijn nemen) en feit dat het een wegzuipdrankje zonder al te veel finesse is. Ik zal t ook wel even in t topic op eten zetten
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 3 juli 2008 om 21:33
Avond! En even een welkom terug voor Vrolijk! Moest wel heel erg lachen om je shop-acties!
Ben een aantal dagen niet langsgeweest geloof ik, ik ben mezelf momenteel een beetje voorbij aan het lopen met van alles wat geregeld moet worden.
Goed dat alles goed gaat met de zwangeren, en ik ben erg benieuwd hoe het met Lien is! Ik had nog niet gelezen dat Nippo een zoon verwacht, leukleukleuk! Moeten wij ook niet aan de tabel met wanneer wie uitgerekend is? Hoe zou het met Pimpel zijn, die was toch ook zwanger, of is ze inmiddels bevallen? Ik ben de tel een beetje kwijt.....
Hier ook geen hemdjes voor Suske. Ik vind het bij jochies van zijn leeftijd ook wel een beetje tokkie, althans, het ligt een beetje aan het type kind. Denk dat het Suske wel zou staan, maar ik begin er niet aan. Vent heeft er 1, staat hem wel samen met zijn campingsmokingbroek, maar zoals jullie al kunnen zien aan mijn woordkeus is het niet helemaal mijn smaak. Hij kan in principe alle kledingtypen hebben vind ik, ziet er erg lekker uit in pak met overhemd en stropdas en polo's zijn zijn ding niet helemaal, althans, dat vind hij zelf. Ik vind het natuurlijk wel staan.
ff posten!
Ben een aantal dagen niet langsgeweest geloof ik, ik ben mezelf momenteel een beetje voorbij aan het lopen met van alles wat geregeld moet worden.
Goed dat alles goed gaat met de zwangeren, en ik ben erg benieuwd hoe het met Lien is! Ik had nog niet gelezen dat Nippo een zoon verwacht, leukleukleuk! Moeten wij ook niet aan de tabel met wanneer wie uitgerekend is? Hoe zou het met Pimpel zijn, die was toch ook zwanger, of is ze inmiddels bevallen? Ik ben de tel een beetje kwijt.....
Hier ook geen hemdjes voor Suske. Ik vind het bij jochies van zijn leeftijd ook wel een beetje tokkie, althans, het ligt een beetje aan het type kind. Denk dat het Suske wel zou staan, maar ik begin er niet aan. Vent heeft er 1, staat hem wel samen met zijn campingsmokingbroek, maar zoals jullie al kunnen zien aan mijn woordkeus is het niet helemaal mijn smaak. Hij kan in principe alle kledingtypen hebben vind ik, ziet er erg lekker uit in pak met overhemd en stropdas en polo's zijn zijn ding niet helemaal, althans, dat vind hij zelf. Ik vind het natuurlijk wel staan.
ff posten!
donderdag 3 juli 2008 om 21:34