waar outlet/goedkope pom 'dapi schoenen?

04-08-2009 15:52 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie bekend is met dit schoenenmerk voor kinderen: ik vind dit merk reuze leuk! Helaas ook behoorlijk aan de prijs en de echt leuke schoenen zie ik ook niet vaak in Nederland. In Frankrijk is het aanbod veel groter.

Heeft iemand een idee waar je goed kan slagen voor pom d'api en ook wat betaalbaarder misschien dan in de reguliere winkels?
Gewoon even googlen?

hier bijvoorbeeld, geldt nu 40% korting. Sla je slag, zou ik zeggen.

http://www.smitsforkids.com/epages/61445627.sf
Ja, die site had ik al gevonden en het aanbod is vrij nihil (niks wat ik leuk vind, terwijl het merk veel meer modellen heeft iig).

Maar bedankt voor je meezoeken
www.hopperz.nl heeft ook outlet. Volgens mij staan daar ook van die schoenen tussen.
Bedankt voor het meedenken. Ook hier helaas te kleine maatjes die er nog over zijn. Blijf nog steeds hopen op de tip
Gewoon 5 uur in auto zitten en naar Frankrijk rijden als je niet het volle pond wil betalen aangezien er wenig Pom D' api in NL wordt verkocht. Het wordt veel bij speciaalzaken verkocht, maar hoorde laatst dat Nderlanders het vaak tuttig vinden en de schoenen vallen erg breed. Vandaar dat het weinig in NL wordt verkocht.
http://www.nlstreets.nl/N ... io-mikki--schoenen-breda/

Hier heb ik voor mijn dochtertje Pom d'Api schoenen gekocht. Ik weet niet waar jij woont Schouderklopje, maar Breda is wellicht dichterbij dan Frankrijk Je zou even kunnen bellen en vragen welke maten ze hebben en wat er in de opruiming is.
Tuttig? Ze zijn zo leuk en lief en schattig! Ohja, en duur haha.

En hebben Hollandse kids doorgaans geen brede stampers?

Aventura, ik ga zo even de site bekijken. Thanx alvast weer voor het meedenken : )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven