Wandelwagen/buggy

28-11-2021 12:22 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer is het bij jullie gestopt om de buggy naar buiten mee te nemen?

Merk dat wij hem best weinig gebruiken nu.
Zoon is bijna 3z
Alle reacties Link kopieren
Nou precies op dat moment wat jij beschrijft!

En soms blijkt het dan toch nog te ver want ze hebben een verkoudheid onder de leden of honger of gewoon geen zin. En dan gaat je peuter geen stap meer verder en sjouw je je een breuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik wou dat ik die nog even bewaard had, een jaartje of zo. Nu is de jongste 5 en loopt ze alles (op een dag Efteling na, dan gaan ze mee in die te huren karretjes). Ik had me erop verkeken door de oudste. Die liep altijd al graag en dacht dat de jongste dat ook wel zou doen. Die bleek iets luier van aard 😅 Met drie deed ik die weg om het een beetje af te dwingen maar toen sleepten wie die dus nog vaak op de arm mee.
Je doet ‘em sneller weg dan dat je er weer eentje overweegt opnieuw te kopen. En zoveel plaats nemen die dingen ook weer niet in beslag.
Alle reacties Link kopieren
Zo rond de leeftijd van jouw zoontje. De buggy ging toen een half jaartje naar de kofferbak voor dagjes uit (zoals de Efteling). Dan was het tevens het werkpaard voor meegebracht drinken, jassen, enz. Daarna doorgegeven.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ja mijn zoontje die loopt ook heel graag rond. Dus neem de wagen wel vaak mee. Maar dan denk ik mmm... had niet gehoeven eigenlijk. Maar ja als
We lopend boodschappen doen dan komt die wel weer van pas! Haha
Alle reacties Link kopieren
Wij gebruiken hem nog wel regelmatig, dochter is bijna 3. Wij houden van wandelen en dat gaat nog lastig op deze leeftijd, soms gaat zij met de loopfiets maar dat gaat zo langzaam en na een km of 2 is dat wel klaar. Dan vind ik de wandelwagen ideaal om zelf te kunnen wandelen en gelukkig zit zij ook nog graag in de wagen. Voor uitjes neem ik hem steeds minder vaak mee, we hebben een kleine buggy in de auto liggen maar die gebruiken we eigenlijk niet meer omdat ze meestal wel zelf kan lopen.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de buggy vooral om de loopfiets in te kunnen leggen als zoon daar af wil oh nee toch weer op oh nee ik wil huppelen oh wacht toch weer fietsen nee mama ik wil loohoopen :roll: :)

En voor hele dagen naar de dierentuin ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven