Welke DECT babyfoon met extra babyunit?
woensdag 21 januari 2009 om 10:19
Hallo,
Ik ben nu 33w zwanger van nr 2 en probeer mijn babyboedel compleet te maken. Voor mijn dochtertje hebben we een hele goede DECT babyfoon van Alecto/ Elec. Nu zijn we erachter dat daar geen extra babyunit bij kan. Het lijkt ons handiger om maar een ouderapparaatje te hebben ipv 2.
Welke DECT babyfoon heeft wel een extra unit? En we zijn ook echt op zoek naar een DECTbabyfoon, dus niet een portofoonachtige aangezien we dan steeds andere kindjes horen.
Ben benieuwd!
Ik ben nu 33w zwanger van nr 2 en probeer mijn babyboedel compleet te maken. Voor mijn dochtertje hebben we een hele goede DECT babyfoon van Alecto/ Elec. Nu zijn we erachter dat daar geen extra babyunit bij kan. Het lijkt ons handiger om maar een ouderapparaatje te hebben ipv 2.
Welke DECT babyfoon heeft wel een extra unit? En we zijn ook echt op zoek naar een DECTbabyfoon, dus niet een portofoonachtige aangezien we dan steeds andere kindjes horen.
Ben benieuwd!

woensdag 21 januari 2009 om 10:39
@SarahScott: Die link met extra babyunit die jij geeft is niet van een DECT babyfoon, maar van een Private Mobile Radio. Deze geeft dus meer kans op storingen. Heeft overigens wel een bereik van (tot) 3km!
@Bieb: ik heb me een tijd geleden een versuffing gezocht naar zoiets, maar niet gevonden, dus volgens mij zijn ze niet in de handel. Ik heb nu 'gewoon' 3 babyfoons....
@Bieb: ik heb me een tijd geleden een versuffing gezocht naar zoiets, maar niet gevonden, dus volgens mij zijn ze niet in de handel. Ik heb nu 'gewoon' 3 babyfoons....
anoniem_24114 wijzigde dit bericht op 21-01-2009 10:40
Reden: 3km
Reden: 3km
% gewijzigd

woensdag 21 januari 2009 om 11:06
Hier nog iemand die zich suf gezocht heeft (nu zo'n 1,5 jaar geleden, maar niets kon vinden. Echte DECT-babyfoons met met een extra unit zijn er volgens mij niet. Wij hebben het ook opgelost met er dan toch maar een tweede bij kopen en dan twee ouderunits te hebben. Inmiddels weer1-tje, de oudste heeft nu gewoon geen babyfoon meer.
woensdag 21 januari 2009 om 11:25
quote:mevrouwk schreef op 21 januari 2009 @ 10:59:
Als je de babyunit in de hal zet, voor de deuren, hoor je ook of ze huilen, en hoef je niets extra's te kopen...
Klopt, doe ik ook wel eens -als het gaat om mijn eigen kinderen, 's avonds.
Overdag, als mijn gastkindertjes (er liggen er soms 6 tegelijk in bed) er zijn wil ik graag weten uit welke kamer het geluid precies komt, zonder dat ik telkens de trap op en neer moet.
Als je de babyunit in de hal zet, voor de deuren, hoor je ook of ze huilen, en hoef je niets extra's te kopen...
Klopt, doe ik ook wel eens -als het gaat om mijn eigen kinderen, 's avonds.
Overdag, als mijn gastkindertjes (er liggen er soms 6 tegelijk in bed) er zijn wil ik graag weten uit welke kamer het geluid precies komt, zonder dat ik telkens de trap op en neer moet.

woensdag 21 januari 2009 om 13:08
quote:mevrouwk schreef op 21 januari 2009 @ 10:59:
Als je de babyunit in de hal zet, voor de deuren, hoor je ook of ze huilen, en hoef je niets extra's te kopen...Zou kunnen als ze naast elkaar zouden liggen idd, maar in ons nieuwe huis zit er minstens 10 m tussen de deuren (en ze liggen natuurlijk niet gelijk áchter de deur ) Bovendien is onze oude babyfoon ook hard aan vervanging toe na bijna drie jaar, dus tsja. Bovendien vind ik die babyfoon die ik linkte niet eens zo duur, dat kostte onze oude ook van Prenatal.
Als je de babyunit in de hal zet, voor de deuren, hoor je ook of ze huilen, en hoef je niets extra's te kopen...Zou kunnen als ze naast elkaar zouden liggen idd, maar in ons nieuwe huis zit er minstens 10 m tussen de deuren (en ze liggen natuurlijk niet gelijk áchter de deur ) Bovendien is onze oude babyfoon ook hard aan vervanging toe na bijna drie jaar, dus tsja. Bovendien vind ik die babyfoon die ik linkte niet eens zo duur, dat kostte onze oude ook van Prenatal.

woensdag 21 januari 2009 om 14:15
Sarah Scott, ik had die babyfoon ook al gezien. Gisteren op de Wehkamp (in de aanbieding), Maar we kwamen er toen achter dat het geen DECT was. Dat willen wij wel. We wonen in een behoorlijke kinderrijke buurt en langs een weg. Schijnt dat sommige mensen ook chauffeurs kunnen horen.
Ik denk dat we idd dan maar een 2e babyfoon moeten aanschaffen.
Bedankt voor de reacties!
Ik denk dat we idd dan maar een 2e babyfoon moeten aanschaffen.
Bedankt voor de reacties!