welke flessespeen lijkt op Dodie-MAM fopspeen?

16-07-2009 15:00 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke flessespeen lijkt het mees op de Dodie-MAM speen?

Ik zie nu net op hun site dat er in hun assortiment ook flessespenen zitten, maar die zijn toch niet zo plat als de speen-variant.

Iemand ervaring, welke flessespeen werkt goed als de MAM speen ook (eindelijk) lukt?

Dochter weigert de fles en vandaag aan het forceren dat ze het gaat leren(niet leuk, maar alle andere methoden lijken helemaal niet te werken) Ze krijgt vandaag dus niks anders dan de Breastflow fles. Daar drinkt ze vooralsnog niet uit. Maar we hebben een doorbraak: ze slaapt nu met de MAM speen in!
@NJB, onze dochter hield ook alleen van de doddie Mam fopspeen. Zij dronk haar fles met een kruidvat eigen merk speen, die zijn er namelijk ook heel plat. Ze waren per 2 verpakt en kosten ik meen iets van 1,39.
misschien een dental speen? Die zijn ook vrij plat en ze moeten er wel flink hun best voor doen om er wat uit te krijgen geloof ik ....
Hier 2 dochters die ook alleen de Dodi Mam speen blieven, de oudste dronk wel uit de Avent fles, jongste wil alleen de Difrax fles met kersspeen, dus ik weet niet of het uitmaakt of de flesspeen hetzelfde model heeft als de fopspeen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven