Welke jurk in deze twee maten

zaterdag 31 oktober 2020 om 10:54
Ik denk dat jij eens moet stoppen met overdrijven.pejeka schreef: ↑31-10-2020 09:56Ik denk dat je voorzichtig moet zijn met het kopen van dezelfde of bij elkaar passende outfits voor je kinderen. Je kan het zelf helemaal leuk en schattig vinden als ze in hetzelfde rondlopen, maar de kinderen zelf kunnen het anders zien. Mijn moeder kocht voor mij en mijn drie jaar jongere broer ook vaak dezelfde kleren voor speciale gelegenheden, en we haatten het hardgrondig. Want we waren en zijn gewoon twee totaal verschillende mensen met een eigen smaak en geen aapjes die voor het vermaak in dezelfde kleding worden gehesen.
zaterdag 31 oktober 2020 om 11:30
Het is de grootste wens van Oudste dochter. Jongste heeft nog geen weet van wat we haar aantrekken. Dus niet zelf bedacht!pejeka schreef: ↑31-10-2020 09:56Ik denk dat je voorzichtig moet zijn met het kopen van dezelfde of bij elkaar passende outfits voor je kinderen. Je kan het zelf helemaal leuk en schattig vinden als ze in hetzelfde rondlopen, maar de kinderen zelf kunnen het anders zien. Mijn moeder kocht voor mij en mijn drie jaar jongere broer ook vaak dezelfde kleren voor speciale gelegenheden, en we haatten het hardgrondig. Want we waren en zijn gewoon twee totaal verschillende mensen met een eigen smaak en geen aapjes die voor het vermaak in dezelfde kleding worden gehesen.

zaterdag 31 oktober 2020 om 12:45
Zelfs mijn zoon en dochter (groep 4 en groep 8) lopen graag weleens in hetzelfde. Meestal iets sportiefs op een sportdag.

zaterdag 31 oktober 2020 om 12:59
rumforviva schreef: ↑31-10-2020 10:27Ik heb eens een artikel gelezen over Amerika waarin werd gezegd dat matching outfits heel lang een teken van welvaart was voor de bovenlaag. Want al je kinderen in dezelfde outfit betekende dat je geen kleding had doorgegeven, maar voor iedereen nieuw had gekocht.
Oh ja dit soort werk

zaterdag 31 oktober 2020 om 23:42
Fijn om te weten. Dochter is zo door het dolle heen, dus die wil vast nog wel vaker iets wat dr zusje ook heeftjasmijnthee- schreef: ↑31-10-2020 22:50Like Flo heeft ook een aantal dezelfde kledingstukken in beide maten.

zondag 1 november 2020 om 11:54
Snap ik, leuk! Zelf heb ik een dochter en een zoon, dus hetzelfde kopen lukt dan niet. Wel heb ik een nichtje die graag hetzelfde aan heeft haha.Miss-elfje schreef: ↑31-10-2020 23:42Fijn om te weten. Dochter is zo door het dolle heen, dus die wil vast nog wel vaker iets wat dr zusje ook heeft