Welke jurk in deze twee maten

31-10-2020 08:56 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een jurkje dat zowel in maat 74 als 116/122 verkocht wordt. Zijn er merken die dit hebben? Al gegoogled maar kom er niet uit.
pejeka schreef:
31-10-2020 09:56
Ik denk dat je voorzichtig moet zijn met het kopen van dezelfde of bij elkaar passende outfits voor je kinderen. Je kan het zelf helemaal leuk en schattig vinden als ze in hetzelfde rondlopen, maar de kinderen zelf kunnen het anders zien. Mijn moeder kocht voor mij en mijn drie jaar jongere broer ook vaak dezelfde kleren voor speciale gelegenheden, en we haatten het hardgrondig. Want we waren en zijn gewoon twee totaal verschillende mensen met een eigen smaak en geen aapjes die voor het vermaak in dezelfde kleding worden gehesen.
Ik denk dat jij eens moet stoppen met overdrijven.
pejeka schreef:
31-10-2020 09:56
Ik denk dat je voorzichtig moet zijn met het kopen van dezelfde of bij elkaar passende outfits voor je kinderen. Je kan het zelf helemaal leuk en schattig vinden als ze in hetzelfde rondlopen, maar de kinderen zelf kunnen het anders zien. Mijn moeder kocht voor mij en mijn drie jaar jongere broer ook vaak dezelfde kleren voor speciale gelegenheden, en we haatten het hardgrondig. Want we waren en zijn gewoon twee totaal verschillende mensen met een eigen smaak en geen aapjes die voor het vermaak in dezelfde kleding worden gehesen.
Het is de grootste wens van Oudste dochter. Jongste heeft nog geen weet van wat we haar aantrekken. Dus niet zelf bedacht!
En uiteindelijk is het gelukt! Oudste heeft een jurk van jubel. Ben naar winkel gegaan waar ze het gekocht heeft en daar hadden ze de aansluitende lijn van feetje. Dus oudste heeft een jurk, jongste een rokje.
gsleutel schreef:
31-10-2020 10:06
Mijn jongste is 1, die weet überhaupt niet wat ze aan heeft en de oudste wil het liefst elke dag dezelfde kleren aan "want ik hou zo veel van mijn zusje mama!". Ik denk dat het traumatiserende effect in deze erg beperkt is. Maar bedankt voor de waarschuwing.
Zelfs mijn zoon en dochter (groep 4 en groep 8) lopen graag weleens in hetzelfde. Meestal iets sportiefs op een sportdag.
rumforviva schreef:
31-10-2020 10:27
Ik heb eens een artikel gelezen over Amerika waarin werd gezegd dat matching outfits heel lang een teken van welvaart was voor de bovenlaag. Want al je kinderen in dezelfde outfit betekende dat je geen kleding had doorgegeven, maar voor iedereen nieuw had gekocht.

Oh ja dit soort werk :proud:

Afbeelding
Marana schreef:
31-10-2020 12:59
Oh ja dit soort werk :proud:

Afbeelding
:-D Fascinerend dit soort foto's!
Ik kreeg ook wel eens hetzelfde aan als zus èn ik droeg haar kleding af, liep ik 3 jaar in hetzelfde truitje/jurkje. Vond ik overigens niet erg.
Like Flo heeft ook een aantal dezelfde kledingstukken in beide maten.
jasmijnthee- schreef:
31-10-2020 22:50
Like Flo heeft ook een aantal dezelfde kledingstukken in beide maten.
Fijn om te weten. Dochter is zo door het dolle heen, dus die wil vast nog wel vaker iets wat dr zusje ook heeft
Mini Rodini heeft jurkjes van maat 56 tot 140.
Miss-elfje schreef:
31-10-2020 23:42
Fijn om te weten. Dochter is zo door het dolle heen, dus die wil vast nog wel vaker iets wat dr zusje ook heeft
Snap ik, leuk! Zelf heb ik een dochter en een zoon, dus hetzelfde kopen lukt dan niet. Wel heb ik een nichtje die graag hetzelfde aan heeft haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven