Welke naam past bij .......
maandag 13 januari 2014 om 12:35

zondag 14 oktober 2018 om 02:07
Noud en Lucas spelen al heel lang in gtst haha.kopjechino schreef: ↑08-10-2018 16:09Eerste namen die in mij opkomen: Noud en Lucas of Noud en Loes (Lucy? moderner). Inderdaad wel een L!
Lekker nieuwe pagina..![]()
zondag 14 oktober 2018 om 08:08
Hallo, ik ben 23 weken zwanger van een tweede zoon. Onze oudste zoon heet Stef. Wij hebben op dit moment eigenlijk nog 2 namen waar het tussen zal gaan (maar suggesties zijn ook welkom). Ties en Roan zijn de namen die op ons lijstje zijn overgebleven.
Wat vinden jullie van de combi
Stef en Ties
Stef en Roan?
Ik neig een beetje naar jut en jul gevoel bij stef en ties. Ook omdat veel letters hetzelfde zijn. Wel vind ik de naam op zich leuk! Roan vind ik ook een erg mooie naam, maar mijn man lijkt iets meer voor ties te willen gaan, vandaar dat ik ook hier wil checken of ik het niet gewoon een beetje overanalyseer
Wat vinden julliE van deze combinaties? Of hebben jullie nog andere suggesties?
Stef en Ties
Stef en Roan?
Ik neig een beetje naar jut en jul gevoel bij stef en ties. Ook omdat veel letters hetzelfde zijn. Wel vind ik de naam op zich leuk! Roan vind ik ook een erg mooie naam, maar mijn man lijkt iets meer voor ties te willen gaan, vandaar dat ik ook hier wil checken of ik het niet gewoon een beetje overanalyseer

zondag 14 oktober 2018 om 13:04
Haha oeps! Dat is een beetje gek dan ja.
maandag 15 oktober 2018 om 19:57
Ik vind persoonlijk Stef en Ties super goed bij elkaar passen ..
Stef en Roan vind ik juist een mindere combi,en ik denk juist dat dit komt door het grote verschil in letters. RRRR klinkt veel harder dan Stef.
Dus ik zou juist gaan voor Stef & Ties!
Dat klinkt toch hartstikke leuk en mooi?
Wat wel jut & jul zou zijn in mijn ogen is bijvoorbeeld
Stef en Stan
Stef en Stijn
Succes met kiezen..
Stef en Roan vind ik juist een mindere combi,en ik denk juist dat dit komt door het grote verschil in letters. RRRR klinkt veel harder dan Stef.
Dus ik zou juist gaan voor Stef & Ties!
Dat klinkt toch hartstikke leuk en mooi?
Wat wel jut & jul zou zijn in mijn ogen is bijvoorbeeld
Stef en Stan
Stef en Stijn
Succes met kiezen..
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:21
woensdag 24 oktober 2018 om 08:21
Bedankt!! Ik ga de leuke namen eens goed overdenken

vrijdag 26 oktober 2018 om 13:40
Stef en Ties!Zonnetje890 schreef: ↑14-10-2018 08:08Hallo, ik ben 23 weken zwanger van een tweede zoon. Onze oudste zoon heet Stef. Wij hebben op dit moment eigenlijk nog 2 namen waar het tussen zal gaan (maar suggesties zijn ook welkom). Ties en Roan zijn de namen die op ons lijstje zijn overgebleven.
Stef en Ties
Stef en Roan?
Ik neig een beetje naar jut en jul gevoel bij stef en ties. Ook omdat veel letters hetzelfde zijn. Wel vind ik de naam op zich leuk! Roan vind ik ook een erg mooie naam, maar mijn man lijkt iets meer voor ties te willen gaan, vandaar dat ik ook hier wil checken of ik het niet gewoon een beetje overanalyseer![]()
Roan - mwah
vrijdag 26 oktober 2018 om 14:09
Casvraagjejongensnaam schreef: ↑26-10-2018 13:44Hallo allemaal,
Wij zijn op zoek naar een jongensnaam die past bij Bram en Joep.
Beetje in dezelfde stijl. Leuke meisjesnamen zijn ook welkom.
Ben benieuwd!
Mick
Tijmen
Mels
Jonas
Noud
Lucas / Luuk
vrijdag 26 oktober 2018 om 21:35
Ik ken een Stef en een Ties maar ook een Ties en een StefZonnetje890 schreef: ↑22-10-2018 23:07Bedankt voor jullie meningen, wij denken nog even over ties en roan![]()

Ik vind dat ook een hele leuke combi!! En Roan vind ik heel lelijk, maar ik ken een stomme Roan, haha.