Wie gaat er ook voor een derde kindje??
maandag 16 februari 2009 om 19:51
De titel zegt het al: "Wie gaat er ook voor een derde?". Ik ben een trotse mama van 2 dochters. Naomi van net 3 jaar en Alysha van net 1 jaar... Het begon al al vrij vlot weer te kriebelen en vanaf oktober '08 gaan we voor een derde. Heb net mijn ongesteldheid achter de rug dus nieuwe ronden, nieuwe kansen... Wie heeft er zin om mee te kletsen??

maandag 16 februari 2009 om 20:41
Ik ben al een aantal maanden moeder van een derde kindje. Bij mij zit er wel veel tijd tussen (5 jaar). Toeval, het leven is zo gelopen en de derde niet gepland, maar ik ben heel gelukkig zo.
Wat ik me afvroeg in jouw verhaal, waar komen die kriebels vandaan? Je bent moeder van twee hele kleine kinderen, waarom nu al nog eentje? Ben je niet bang dat je dan een hoop mist van alle kinderen omdat het erg druk wordt?
Ik ken een aantal ouders met drie kleintjes vlak na elkaar die allemaal zeggen dat ze liever even hadden willen wachten omdat het net teveel is, teveel vraagt. Ik ken er ook weer een paar die echt geboren lijken te zijn voor het moederschap en daar helemaal (op een leuke/goede wijze) in op gaan.
Ben benieuwd naar jouw verhaal
Wat ik me afvroeg in jouw verhaal, waar komen die kriebels vandaan? Je bent moeder van twee hele kleine kinderen, waarom nu al nog eentje? Ben je niet bang dat je dan een hoop mist van alle kinderen omdat het erg druk wordt?
Ik ken een aantal ouders met drie kleintjes vlak na elkaar die allemaal zeggen dat ze liever even hadden willen wachten omdat het net teveel is, teveel vraagt. Ik ken er ook weer een paar die echt geboren lijken te zijn voor het moederschap en daar helemaal (op een leuke/goede wijze) in op gaan.
Ben benieuwd naar jouw verhaal
dinsdag 17 februari 2009 om 20:17
@domnaiefmutsje: Om antwoord te geven op jouw vraag,"Nee daar ben ik niet bang voor..."
Ik ben een huismoeder en heb twee hele lieve, rustige en makkelijke kinderen ik geniet er volop van!! En zo klein dat ze zijn, ze gaan al zo lief met elkaar om/spelen voor zover dat al kan... Het lijkt mij juist superleuk om ze zo dicht op elkaar te hebben...