Wij beginnen eind 2008
zondag 30 maart 2008 om 14:54
Hallo,
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
maandag 11 augustus 2008 om 22:36
@Lisa...blijft heel spannend hoor. Ik weet wel dat ik eerst bloeddruk moet meten, bloedprikken, vertellen of ik borstvoeding wil geven, wat mijn cyclus was, de hoeveelste zwangerschap dit is bla bla bla. Maar een echo met 8 weken heb ik nog nooit eerder gehad. Alleen maar met ongeveer 11 a 12 weken. Dus dit is voor mij ook nieuw. Maar de assistente die ik aan de foon had vanmiddag zei dat je het met 8 weken al goed kon zien. Dus ben benieuwd!! Ik denk dat we het dan rond 9 weken aan naaste familie vertellen...als alles goed is tenminste en met tien weken aan iedereen die het maar horen wil!!
Ik ga zo maar eens slapen. Wilde wachten op manlief,maar die maakt er weer een potje van
Ik ga zo maar eens slapen. Wilde wachten op manlief,maar die maakt er weer een potje van
maandag 11 augustus 2008 om 23:27
Ik ken wel die sprookjes cassettes. Maar wat jullie allemaal vertellen.
Die ken ik niet. Hmmm.......
t&g
ik heb inderdaad ook even rond gelopen bij prenatal. Ik zocht wat voor mijn dochtertje. Die is namelijk jarig over 5 weken. Ik heb het jammer genoeg niet kunnen vinden.
En ik heb even met de zwangerschapsmode in mijn handen gestaan.
Ik zag een toffe broek hangen. Mijn moeder was mee. En die zei:
Als je hem leuk vind dan neem hem toch mee....
Uhm, nee mam..... dat kan niet want ik weet echt mijn maat niet. Er zit ook nog 8 kilo erxta aan mijn lijf...
Raodster
Dat is inderdaad een andere topic. die is niet van mij
@all
iemand of zoeken met hyves........daar ben ik geen ster in.
Die ken ik niet. Hmmm.......
t&g
ik heb inderdaad ook even rond gelopen bij prenatal. Ik zocht wat voor mijn dochtertje. Die is namelijk jarig over 5 weken. Ik heb het jammer genoeg niet kunnen vinden.
En ik heb even met de zwangerschapsmode in mijn handen gestaan.
Ik zag een toffe broek hangen. Mijn moeder was mee. En die zei:
Als je hem leuk vind dan neem hem toch mee....
Uhm, nee mam..... dat kan niet want ik weet echt mijn maat niet. Er zit ook nog 8 kilo erxta aan mijn lijf...
Raodster
Dat is inderdaad een andere topic. die is niet van mij
@all
iemand of zoeken met hyves........daar ben ik geen ster in.
maandag 11 augustus 2008 om 23:31
@ t&g
Spannend hoor de controle afspraakje.
Ik hoop dat alles goed is.
Het voordeel is als je niet precies weet wanneer je cyclus is geweest. Dat je ook niet weet hoever je bent.
Als weer ver genoeg bent, ben je ook dichter bij die 12 weken. Het wil niks zeggen. Voor mij scheelde het een hoop.
Kwa gevoel bedoel ik!!!
Spannend hoor de controle afspraakje.
Ik hoop dat alles goed is.
Het voordeel is als je niet precies weet wanneer je cyclus is geweest. Dat je ook niet weet hoever je bent.
Als weer ver genoeg bent, ben je ook dichter bij die 12 weken. Het wil niks zeggen. Voor mij scheelde het een hoop.
Kwa gevoel bedoel ik!!!
dinsdag 12 augustus 2008 om 11:03
dinsdag 12 augustus 2008 om 11:20
Ook hier een ex-verslaafde van de 'ping' luisterboeken
Bedankt allemaal voor de bemoedigende woorden! Die baan komt ook wel, maar de tijd begint nu wel een beetje te dringen (vriend begint in september met zijn afstudeerstage). Dan wordt het financieel wel erg krap en kan dan wel een tijdelijke baan vinden in de BSO ofzo maar wil graag die 'echte' baan
JL, je moet lekker doen wat je zelf het beste vindt. En vooral genieten van Lowlands.
Spannend T&G. Ondanks dat het niet je eerste kindje is blijft het toch bijzonder lijkt me.
Bedankt allemaal voor de bemoedigende woorden! Die baan komt ook wel, maar de tijd begint nu wel een beetje te dringen (vriend begint in september met zijn afstudeerstage). Dan wordt het financieel wel erg krap en kan dan wel een tijdelijke baan vinden in de BSO ofzo maar wil graag die 'echte' baan
JL, je moet lekker doen wat je zelf het beste vindt. En vooral genieten van Lowlands.
Spannend T&G. Ondanks dat het niet je eerste kindje is blijft het toch bijzonder lijkt me.
dinsdag 12 augustus 2008 om 13:27
dinsdag 12 augustus 2008 om 16:28
Wat een stilte hier!
*ego berichtje*
Voelen jullie eigenlijk je eisprong? Ik werd vanochtend wakker met een heel raar gevoel aan de linkerkant, voelt een beetje als spierpijn. Nu ging ik dus even rekenen, maar werd ongesteld op de 28e (door mijn pil heen) en die ongesteldheid stopte pas op 7 augustus. Maaarrrr....als ik dus een cyclus heb van ongeveer 28/29 dagen dan is mijn eisprong dus vandaag!
(Let op: ranzig verhaal, niet lezen wanneer je misselijk wordt van tandpasta en broodlucht).
En....er staat dat als je in je vruchtbare dagen zit, je draden kan trekken van je afscheiding. Oh bah.....maar dat kan ik dus. Getver! Ik heb m'n handen daarna wel drie keer gewassen hoor
Jammer....gister geen sex gehad.
Zo...*ego bericht ten einde*
*ego berichtje*
Voelen jullie eigenlijk je eisprong? Ik werd vanochtend wakker met een heel raar gevoel aan de linkerkant, voelt een beetje als spierpijn. Nu ging ik dus even rekenen, maar werd ongesteld op de 28e (door mijn pil heen) en die ongesteldheid stopte pas op 7 augustus. Maaarrrr....als ik dus een cyclus heb van ongeveer 28/29 dagen dan is mijn eisprong dus vandaag!
(Let op: ranzig verhaal, niet lezen wanneer je misselijk wordt van tandpasta en broodlucht).
En....er staat dat als je in je vruchtbare dagen zit, je draden kan trekken van je afscheiding. Oh bah.....maar dat kan ik dus. Getver! Ik heb m'n handen daarna wel drie keer gewassen hoor
Jammer....gister geen sex gehad.
Zo...*ego bericht ten einde*
dinsdag 12 augustus 2008 om 16:57
ha justline, ik heb als je zo rekent precies dezelfde cyclus als jij. Ook ongesteld geworden op de 28e (onttrekkingsbloeding, maar toch) zou bij een normale cyclus dus idd vandaag mijn eisprong hebben. Getuigen mijn 'hengst' verhaal gisteren wel seks gehad. MAAAAR, ik kijk me dus helemaal suf in mijn ondergoed, en voel ook, ik kan geen draden trekken. Te ranzig he! Als het goed is heb jij dus wel je eisprong en ik niet. Volgens de theorie dan. Als je de dag ervoor seks hebt gehad is het ook goed trouwens. Die zaadjes blijven schijnbaar wel een tijdje leven.
@babymerel, dat draden trekken, (ja, natuurlijk niet van een meter lang, hihi) schijnt een heel normaal testje te zijn om te kijken of je eisprong eraan komt.
@babymerel, dat draden trekken, (ja, natuurlijk niet van een meter lang, hihi) schijnt een heel normaal testje te zijn om te kijken of je eisprong eraan komt.
dinsdag 12 augustus 2008 om 17:01
@ Kruimel: Hahaha, nee geen meter lang nee. Apart dat we dan dezelfde cyclus hebben! Sommige vrouwen voelen wel wat, anderen niet. Maar het hoeft ook niet dat jij verschil ziet of voelt hoor! Het viel mij alleen op...
In het boek staat dat als je de dag ervoor sex hebt, dat het beste is. Helaas dus niet gebeurd maar wel die dag daarvoor.
Gelukkig ben ik niet de enige die in d'r onderbroek zit te kijken
In het boek staat dat als je de dag ervoor sex hebt, dat het beste is. Helaas dus niet gebeurd maar wel die dag daarvoor.
Gelukkig ben ik niet de enige die in d'r onderbroek zit te kijken
dinsdag 12 augustus 2008 om 17:41
o, wat een ramp he. Ik verander nu al. Draden trekken, bloed bekijken, pijntjes traceren, cyclus uitrekenen op babybrabbel (wat een naam trouwens!!!) continue googlen. zucht.... dat wordt wat als ik net als mijn broer en zus er 2, en 4 jaar over zal doen. Dan mag ik de verkorte opleiding tot verloskundige doen. 4 jaar in een maand! Ben overal van op de de hoogte!
dinsdag 12 augustus 2008 om 17:59
Ik kan niet voelen wanneer mijn ei sprong is.
Ik wist niet eens dat het in het babyboomboek stond. Maar ik ga maar eens goed duimen voor de rode draaitje. En niet de witte draaitje.
Jeetje..... Ik ga happen. Even de boel wissen boven mijn oren.
Dat is niet tijdens het eten nog aan rode draadjes denk!!!
Ik wist niet eens dat het in het babyboomboek stond. Maar ik ga maar eens goed duimen voor de rode draaitje. En niet de witte draaitje.
Jeetje..... Ik ga happen. Even de boel wissen boven mijn oren.
Dat is niet tijdens het eten nog aan rode draadjes denk!!!