Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
@Babymerel: Oew...das wel duur voor een bikini. Maar als hij echt super zit en hij kan jaren mee, dan is hij dat wel waard. Als je maar oppast dat je hem niet te hoog optrekt, want dan zit je 'bikinilijn' opeens onder je kin, haha.

Ik heb een nieuwe kast (gekocht op de veiling) en die ben ik nu maar aan het inrichten met mijn kookboeken. We hebben opeens super veel bergruimte erbij, ik weet niet of ik hem wel vol krijg.
Haha, ik verveeeeeel me ook en heb ook alles af. Ben vrijwillig jaarverslagen aan het lezen....

@Florence, wat zeiden ze in ziekenhuis? Nice, nieuwe kast!

@Merel, gelukkig is het goedgekomen met je rijbewijs!

Ga maar een kitkat chunky eten,..... je moet wat he! Trouwens, dag 45, nog altijd niks!
@Mo: vrijwillig jaarverslagen lezen...dan verveelde je je wel heeeel erg. Ik ben nog niet terug van het ziekenhuis trouwens, heb om half vier mijn afspraak staan. En ja, ik ben wel heel blij met mijn nieuwe kast. Alhoewel het eigenlijk een oude kast is, want antiek. Maar daar hou ik juist wel heel erg van. Hij is echt supermooi met twee verschillende kleuren hout, en gesneden leeuwenkopjes. Alleen vind ik mijn tafel en lamp (Ikea en redelijk modern) er nu niet zo mooi bij staan. Dus nu maar weer door sparen voor die dingen!

Dag 45 en nog steeds niks. Ggggggrrrrrrr... wat frustrerend moet dat zijn.
waarom staat er niks van 'baby in een titel ,gek word ik ervan
?
huh?
???
Boss, dan schrijf je toch op een topic waar WEL baby in de titel staat!
Ehm ja, we zitten hier op de baby-pijler boss. Voor de meeste mensen is dit toch echt wel een goede aanwijzing dat het hier gaat om baby's en niet om een ons sperciebonen.
Ik word ook zo gek van titels zonder baby. Frustrerend gewoon.
Wij beginnen eind 2008 met onze groentetuin???
wij beginnen eind 2008 met de verbouwing van onze parenclub
Haha, Florence, moest mijn best doen om hier op kantoor niet helemaal dubbel te liggen terwijl ik `braaf zit te werken´.

Wij beginnen eind 2008 met het schoonmaken van de spruiten voor onze heerlijke winterkost....

Dus, Boss, als je je wilt aansluiten...
Ik word gek van baby´s zonder titel. Frustrerend gewoon!
Wij beginnen eind 2008 met het verzieken van onze toekomst.
Wij beginnen eind 2008 eindelijk een beetje tot de beschaafde maatschappij te behoren.
quote:mogalie schreef op 13 augustus 2008 @ 14:22:

Wij beginnen eind 2008 met het verzieken van onze toekomst.
In plaats van de stoppen met roken topics nu het topic:

Wij beginnen eind 2008 met roken. Wie ook?
Wij beginnen eind 2008 met een sex-change-operatie. Wie ook en wil meepraten?
@Mo...van je kitkat kreeg ik honger. Dus nu bezig met chocoladekoekjes

Jullie zijn wel weer lekker melig!! Ik heb gelukkig weer ff een uurtje kunnen slapen. Nu de OS aan het kijken. Doe ik nog wat nuttigs voor het nederlands belang. Ohnee...baby's maken en krijgen is ook erg nuttig voor het nederlands belang!!!
quote:florence79 schreef op 13 augustus 2008 @ 14:26:

In plaats van de stoppen met roken topics nu het topic:

Wij beginnen eind 2008 met roken. Wie ook?
Mag er ook een combi zijn van banaan en tomaat op kweek!!

Wat zijn jullie lekker bezig. Ik log altijd op de verkeerde moment in of zo.

Trouwens ik hoef niks te kweken want ik heb vanmorgen de groente broer weer een pleziertje gedaan. ( nee, niet met speciale massage in speciale bikini)

Lekker fruit en groente gehaald.

Mijn toekomst is al verziekt Ik heb al een heel lief monstertje.

En je krijgt een heel mooi afdakje er gratis bij.
Hahahahahha, heb weer wat humor gemist zie ik!

@ Florence: hoop dat alles goed is gegaan?

Moet weer even opschieten....

Maar kan het niet laten

Wij beginnen eind 2008 een manege, wie ook en wil meepraten?
quote:justline schreef op 13 augustus 2008 @ 15:39:

Wij beginnen eind 2008 een manege, wie ook en wil meepraten?

Denk dat Lisa wel mee wil praten...
Een paard moet op mijn brood of in de wei. Niet onder iemands kont, en zeker niet op de openbare weg!!! Stomme rotknollen!!

Zo...dat moest ik even kwijt...vast de hormonen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven