Wij gaan ervoor...............deel 3!!

20-03-2007 22:19 1066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat dit maar weer een heel vruchtbaar topic mag gaan worden
Hai meiden,

ik leef nog hoor maar kon niet op het forum komen.Ik heb het vd week een aantal keer geprobeerd maar het lukte niet.Misschien dat het gewoon te druk was ofzo.

Luna:Goed dat je deze beslissing hebt genomen.Je hebt er niks aan als je je er niet prettig bij voelt.En Roán uiteraard ook niet.Ik geloof graag dat het je wat tranen heeft gekost want je wilde het toch erg graag.Maar als het dan niet lukt en je loopt er eigenlijk een beetje tegenaan te hikken en je wordt er niet happy van....dan kun je maar beter stoppen.Voel je er niet schuldig over!Je hebt het tenslotte geprobeerd.

Maria:Ik hoop dat je eitjes vandaag goed waren en dat het wat oplevert!!!!Spannend allemaal hoor.

Gutje:Ik ga weer heel erg hard voor je duimen.Ik hoop echt voor je dat het deze maand raak is.

Purper:Jij de 7e naar de vk zag ik?Ik de 8e.Ik was vorige week maandag bij het cb met dochter en de vk zit ernaast.Ik ben even naar binnen gelopen om te vragen of ze het al nodig vonden om me in te schrijven omdat ik de 26e nog een echo bij de gyn heb.Maar dat wilden ze dus wel.Dus nu de 8e een afspraak.

Ik heb afgelopen zaterdag trouwens een paar leuke shirts,een vestje en twee hele mooie broeken (een witte linnen in de uitverkoop,dus erg veel mazzel met die) gekocht bij prenatal.Daar hebben ze op het moment ook superleuke kleding.Niet alle filialen van prenatal verkopen zskleding maar je kunt vast wel wat op internet daarvan opzoeken.Was trouwens ook niet zo duur.Had iets van 5 truitjes en dus een vestje en twee broeken en ik was maar 169 kwijt.Nou was dat vest ook in de uitverkoop voor een tientje en die linnen broek had geen kaartje meer dus ze wist niet wat die kostte.Die mocht ik mee voor 5.Echt n mazzeltje.Qua broeken kan ik nog wel wat gewone kleding aan maar qua shirts dus niet.Bij al mn eigen shirts kwam mn buik tevoorschijn en dat is nou niet bepaald een mooi modellenbuikje hahahaha.Ik had van dochter nog wel wat kleding maar niet echt shirts.En die draag ik nu juist zo vaak.

Met mij gaat alles nog steeds boven verwachting.Ik vraag me af en toe zelfs af of ik wel echt zwanger ben want ik heb (behalve moe) nergens last van.Dat is natuurlijk alleen maar goed want kotsend boven de pot hangen of id dat is ook niks.

Ik ga nog ff bij de anderen kijken!Tot snel.

Groetjes moon
anoniem_31132 wijzigde dit bericht op 29-10-2007 22:03
Reden: schrijfvouten
% gewijzigd
F5 voor de nieuwe tabel!
hoi dames.....

even een berichtje van mij

ik ben zaterdag ongi geworden.

wel was het handig dat we afleidign hadden. we gaven een feest/meeting van het forum en er was genoeg te doen dus... ik heb ook lekker veel gezopen s ávonds dus.... hahahah was leuk in ieder geval maar eht hele weekend bezig geweest aangezien de 1e hier vrijdag al waren en zondagavond de laatste weggingen.

heb erg genoten!!!!!!!

luna; ik kan me voorstelen dat je er moeite mee hebt maar het geeft wel een hoop rust straks en dat heb je ook nodig!!

maria; hoe is het gegaan????
Gutje, balen zeg.

Maria, hoe was het gisteren? Ik leef erg met je mee. Ik weet alleen erg weinig van clomid (niks eigenlijk) en weet dus niet zo goed waar ik op moet hopen voor je.

Gutje en Maria (en de anderen natuurlijk ook) kijken jullie naar dat programma van Caroline Tensen? Over de stellen die zwanger proberen te worden? Ik heb alleen een stukje van de eerste uitzending gezien en vind het een beetje vaag. Zo moesten ze allemaal live een test doen, maar ze hebben toch niet allemaal gelijk hun NOD?

Luna, voel je alsjeblieft niet schuldig. Ik herken het wel heel goed hoor. Ik heb ook wat tranen gelaten voordat ik besloot te stoppen.

Oh, de sirene gaat.... (Oftewel Nielsje wordt wakker)

Gutje balen zeg dat je weer ongesteld bent geworden! Gelukkig had je een leuk feest, zo te lezen was het erg gezellig! Wanneer is jouw volgende NOD denk je? (voor het schema)

Moon wat heerlijk zeg dat je je zo goed voelt! Dat is toch super als het zo lekker gaat! Hoe ging dat destijds toen je zwanger was van je dochter? Was je toen wel misselijk? Misschien wordt het nu wel een jongen :)!

Luna hoe gaat het nu met je? Ben je al begonnen met het afbouwen van de borstvoeding? Misschien geeft die beslissing je al wel meer lucht en ontspanning! Ik snap het heel goed dat je het er moelijk mee hebt, als je het graag wilt en het loopt niet zo lekker.... Maar Roán redt het ook prima op flesvoeding hoor! Daar zijn ook hele generaties groot op geworden!

Tijger haha ik had precies dezelfde gedachte bij die gezamelijke zwangerschapstest bij Babyboom (zo heet dat programma toch?). Nee, ze hebben vast niet allemaal tegelijk hun NOD hihihi. Ik vermoed dat ze van tevoren hadden afgesproken dat ze dán pas zouden testen, ook al was hun NOD al een paar weken eerder. En voor sommigen zal het dan ook echt niet zo'n verrassing geweest zijn denk ik. Heb de eerste aflevering helemaal gezien en van de tweede een stukje. Moet zeggen dat ik vaak wel met verbazing zit te kijken, ik zou mezelf écht niet lenen voor zo'n tvprogramma, dat is me toch allemaal iets te privé.

Nou hier is het weer spannend. Morgen weer naar het ziekenhuis voor een echo. Maandag waren er 5 eiblaasjes zichtbaar, waarvan 2 grote (de grootste was 23 mm). Ze waren dus binnen een paar dagen flink gegroeid. De vorige keer (zonder Clomid) had ik bij die grootte ongeveer m'n eisprong. Tot nu toe heb ik nog geen temperatuursverhoging (dus eisprong) maar misschien morgen wel. Heb wel ergens gelezen dat eitjes door de Clomid soms tot een groter formaat doorgroeien voordat ze springen. Heb wel een beetje zeurderige pijn bij m'n liezen gehad, maar niet noemenswaardig. Grappig is wel dat de grootste eitjes nu in m'n linker eierstok zaten terwijl bij vorige echo's er altijd alleen in m'n rechtereierstok maar activiteit leek en ik dacht het ook altijd alleen maar rechts te voelen.

Purper jij vroeg hoe ik dat regelde met die echo's en m'n werk. Ik heb het geluk dat ik m'n eigen werkzaamheden plan, dus ik benadeel er ook niemand mee. Ze plannen die echo's altijd wel 's morgensvroeg (tussen 8 en 9.30). Dus ik kom "gewoon" wat later op m'n werk en dat haal ik een andere keer wel weer in. Deze week vallen de afspraken toevallig op maandag en donderdag en dat zijn m'n vrije dagen. Dit heeft weer als nadeel dat ik niet altijd oppas kan regelen en m'n zoon dus soms mee moet nemen, maar ach dat gaat eigenlijk ook wel prima ("gaat de dokter weer naar je billen kijken mama?").

Fijne avond nog!
Gutje, wat jammer dat je ongi geworden bent. Gelukkig heb je net dat weekend een leuk feest gehad.!

Maria, ik ga toch maar eens wat info over Clomid opzoeken, weet eigenlijk niet precies wat het doet. Ik hoop wel dat je deze ronde meer duidelijkheid krijgt.

Luna, je moet ook aan jezelf denken en als dat betekent dat je stopt met bv, dan is dat voor jou het beste. Roan (sorry, weet niet hoe je een streepje op de a zet...) heeft de eerste weken toch jou stoffen binnen gehad dus das toch mooi meegenomen. Hoe vindt hij het om uit een flesje te drinken?? of had je er al mee geoefend voordat je ging afbouwen.

Ik vindt dat programma Babyboom erg dubbel, ik zou ook nooit zo op tv willen. Dat stel die in de 1e aflevering hun standje lieten zien hoe zij dachten het best zwanger te raken, leuk dat alle bekende van hun nu weten hoe zij het doen ;-(

Ik ga het in iedergeval niet meer kijken.

Verder heb ik net 2 foto's op de group gezet van Joost!

Fijne dag iedereen!
Meiden ik heb een bericht op onze group gezet, willen jullie even met me meedenken?
Maria, ik heb gereageerd op de group. Ik kan me voorstellen dat je flink baalt!

Swane, leuke foto's. Grappig dat ie al zelf zijn fles vast kan houden.

Ik ga dit weekend met een vriendin naar Haarlem. Cadeautje van manlief voor mijn verjaardag (voor de tabel: ben vorige week 34 geworden). Lekker uit eten en shop till you drop! En twee nachten doorslapen!!

Ciao!!
Hieperdepiep hoera voor Tijger!!!!!!!!!!!!!

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Meiden sorry voor mijn weinige inbreng hier maar het gaat hier echt niet lekker. Het valt me allemaal enorm tegen. Ik wil hier niet in detail treden, zal ik binnenkort op de groep wel doen als ik iets meer fut heb.

De bv heb ik iig afgebouwd, het ging sneller dan verwacht. Sinds gisteren krijgt Roán alleen nog maar fv. Daar voel ik me enerzijds nog erg schuldig over, anderzijds lucht het enorm op dat die knoop is doorgehakt.

Ik weet niet wanneer het hier allemaal op de rit staat en ik me beter voel dus tot die tijd doe ik maar geen beloftes over het wanneer ik weer langs kom.

Ik weet het gewoon niet.

Ik denk wel aan jullie hoor!! Hopelijk hervind ik mezelf snel weer.

Knuffel Luna
Hai meiden,

Ik be helemaal gesloopt.Dochter was vrijdag en zaterdag om 6 uur wakker.Toen gister maar om kwart voor 9 op bed gelegd in de hoop dat ze vanmorgen uit zou slapen maar om kwart voor 7 was ze al paraat.En ik heb mn slaap zo hard nodig!!!!!!!!

Ik voel me trouwens op erg goed Maria (behalve dan moe,maar dat hoort erbij.Dat gaat weer over).Ik heb bij dochter ook geen problemen gehad.Alleen op het laatst last van mijn rug enzo maar als je een staand beroep hebt is dat gewoon niet te vermijden denk ik.Ik mocht toen gelukkig vóór mn verlof al mijn vrije dagen opnemen aangezien ik ik na mijn verlof niet meer terug wilde komen.Dus ik had toen 27 dec mijn laatste werkdag terwijl mijn uitgerekende datum 13 maart was.Ze is uiteindelijk op 27 februari geboren.

Ik heb toen ik van haar 6 weken zwanger was de vierdaagse van Nijmegen gelopen (bijna ongetraind).Het was voor dochter twee keer met 5,5 week misgegaan en ik zou 6 weken zijn op de eerste dag van de 4 daagse.Ik dacht..nou kan ik het wel afzeggen omdat het anders misschien mis kan gaan maar als het goed zit,zit het goed.Ik heb toen ook helemaal geen last gehad.Het was alleen de eerste twee dagen snik en snikheet (smiddags om 3 uur 34 graden in de schaduw).Maar het ging goed.Ze bleek een doorzettertje en heeft alles overleefd.

Gutje:Jammer dat je ongi bent geworden zeg!!!!!!!!Balen.Denk dat het wel een beetje moeilijk is nu om nog hoop te houden omdat het zo gewoon wordt om ongi te worden.

Tijger:Nog van harte met je verjaardag.Ben een beetje laat maar beter laat dan nooit hè?Hoe was je weekend?Lekker gehad?En een beetje kunnen slapen zonder je man en kind?

Swane:Ik vind de foto's van je zoontje erg leukl!!!!!!Wat gaat het toch hard hè?Ik kan dat nou al jammer vinden.Nu is mn kindje er nog niet eens.Al vind ik van het ouder worden wel erg leuk dat je wat meer met ze kan doen en dat je ze echt op je reageren.

Purper:Hoe gaat het met jou?Heb je nog (veel) last van kwaaltjes?Ben je ook al bij de vk geweest?Ik moet donderdag.Oh ja,jij woensdag hè?Alvast succes al heb je dat op een intakegesprek niet nodig.Ze maken meestal op de eerste afspraak geen echo.

Ik ben trouwens erg benieuwd hoe het met kim gaat!!!!We hebben nog steeds niks van haar gehoord.Ik hoop wel dat alles goed is.We gaan er maar van uit dat geen nieuws,goed nieuws betekent.

Ik ga even wat te eten pakken.Ik heb honger!!!!!!!Dat houdt ook maar niet op.Brood komt me me neus uit want veel wat ik lekker vind mag ik niet meer hebben (filet americain,rosbief,osseworst en leverworst).En de vlokken heb ik nou wel weer gezien.Ik eet nu ook vaak een bord cornflakes.Heerlijke afwisseling.

Alvast welterusten allemaal
Luna:alvast een dikke knuffel van mij en erg veel sterkte!!!!!!!Het lijkt me erg moeilijk om een goed ritme te vinden met twee kinderen.Ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen en dat je kan genieten van alles.Want ik denk dat je roze wolk nu even een beetje grijs is van wat ik uit je stukje begrijp.Doe lekker rustig aan en maak je niet druk over ons.We hebben niet afgesproken dat je hier minimaal twee keer pw moet komen dus kom gewoon als je wat kwijt wilt of als je er de puf voor hebt.Geen verplichtingen.

Dikke knuffel!!!!!!!!
luna; van mij ook een dikke knuf........ kijk maar wanneer je komt schrijven etc.. geeft echt neits. ook al kom je alleen maar ff van je afschrijven. je hoeft echt niet netjes op iedereen te reageren enzo.................

moon; lekker dat het zo lekker gaat behalve dan dat slapen. een 2e is toch vermeoidender dan de 1e he. je moet wel door af en toe....

nou; mijn nod ligt wss rond 1 december.

ik ben vandaag weer naar de dokter geweest. ik heb al een tijd veel buikpijn enzo. nu had hij een paar weken geleden het idee dat het mijn darmen waren een ik heb toen van die zakjes poeder meegehad enzo. dat hielp niets en gisteren werd de pijn zo erg dat ik ervan flauwviel bijna.

nu heb ik net bloed laten prikken en krijg ik op 23 november een echo van mijn onderbuik. ben benieuwd wat eruit komt.

vindt het eigenlijk ook wel een prettig idee dat ze ook even naar de baarmeoder enzo kijken. tevens kijken ze ook de rest na natuurlijk maar omdat we ook al zo lang bezig zijn vind ik dit wel een prettig idee. wie weet zit daar iets fout he.
hallo allemaal..

hoe gaat het met iedereen. voel me best schuldig dat ik niet meer zo vaak schrijf maar ben echt druk. komende week weer aan het werk! brr...heb er nog helemaal geen zin in!!

hier alles goed. ventje doet het prima, echt een dikkertje!! kan m bijna rollen haha! klein dikzakje!

ik kan nog steeds niet op de group. hoe doen jullie dat? had het in mijn favorieten staan en kon dan met een klik op de group komen. nu staat er dat ik geen lid ben van de group, maar krijg nog wel mailtjes helaas kan ik via de mailtjes ook niet doorlinken

kan iemand mij niet autoriseren opnieuw??

vind het echt jammer dat ik alle verhalen en foto;s niet kan lezen en zien. kwam vaak liever op de group dan op dit forum.

wie oh wie kan me helpen??

swane: zag de foto's van joost heel klein in mijn mail, leuk!! grappig idd dattie z'n fles vasthoudt.

luna; dikke knuf!!

tijger: HOERAAAA! gefeliciteerd!

( voor de tabel: ben zelf trouwens intussen ook alweer jaartje ouder.

meiden hoop snel weer op de group te kunnen tot senl

liefs nicky
Nicky heb je het al geprobeerd via http://groups.msn.com ?

Waarschijnlijk staat onze group dan gewoon bij "mijn groepen".

Luna, meid neem je tijd. Die eerste maanden zijn doorgaans gewoon hartstikke zwaar, over een poosje is alles anders. En voel je vooral niet bezwaard tov ons, dat is nergens voor nodig!

Gutje, dus 23 november een echo? Kan me goed voorstellen dat je het een prettig idee vindt dat er nu eens gekeken wordt!

Moon hihihi wat een verhaal van die vierdaagse toen je 6 weken zwanger was. Ik vind het ontzettend knap hoor, en dat ongetraind! Ik krijg al spontaan blaren onder m'n voeten als ik er alleen al aan dénk!

Vandaag voor voorlopig de laatste echo geweest. De follikels waren gesprongen en één was er groter geworden, die had zich nadien volgezogen met vocht, dat schijnt wel vaker voor te komen. Verder bloed laten afnemen voor progesterononderzoek en volgende week maandag weer. De 21e dus terug naar de gynaecoloog voor verder beleid. In ieder geval krijg ik geen Clomid meer vanwege de overstimulatie. Baal er wel flink van, had echt gehoopt dat het goed zou werken bij mij. Maar eigenlijk is het niet zo gek aangezien ik van mezelf een eisprong heb en het probleem volgens mij in de luteale fase zit (die te kort is met een te laag progesterongehalte). Ik zal nog even geduld moeten hebben :( !

Meiden, fijne avond nog en ff F5 voor de nieuwe tabel!
nee dat lukt niet maria

MAAR..... ik ben er al achter wat het is dus kan weer op de group!!! joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!

ga vanmiddag als t keine ventje slaapt meteen ff voor zitten en alle verhalen lezen en foto's kijken!!! zal dan meteen ook even een foto van onze bolle bill erop zetten!!
ook van mij een dikke knuffel voor luna!!

moon; ik heb binnenkort een POPgesprek met mijn directeur. zit nog ernstig te twijfelen of ik open kaart moet spelen over mijn gevoel over het werk

goed om te lezen dat het zo goed met je gaat. en vermoeidheid hoort er gewoon bij (vind je het niet fijn dat je dochter niet meer zo heel klein is?)

gutje en maria: veel sterkte voor jullie

hier gaat alles erg goed, iedereen groeit en bloeit... (dochterlief is morgen alweer 6 maanden)

wel erg druk met alles (vooral werk) maar van het meeste geniet ik enorm, van het werk wat minder en nu komen ook nog de rapportgesprekken eraan. dan sint en dan kerst (met kerstvakantie haha)

over een paar weken komt ook mijn schoonmoeder op bezoek. we hebben een visum voor haar gekregen en ze zal dan ook een paar weken blijven. geweldig he? vind het zo fijn, kan ze eindelijk haar kleindochter leren kennen.

liefs voor alle lieve meiden hier

wil
WIEHOOOOOOOOOOOOEEEEEEEE!!!

Ik heb een kloppend hartje gezien vandaag....ahhhh wat is dat mooi zeg!

Bij ons krijg je wel al meteen een echo...super man! Gelukkig niet inwendig, ben daar niet zo'n held in.

Alles zag er "volgens het boekje" uit. Zelfs mijn eigen berekeningen klopten. Ben dus ook officieel uitgerekend op 8 juni en vandaag dus 9 weken en 3 dagen!!!

Voor de tabel: volgende afspraak op 3 december

Daarna bloed gaan prikken...5 buisje...toen ik die op tafel zag komen moest ik wel ff slikken. Ben er niet bang voor...maar 5!!! had ik even niet op gerekend!

Liefs Purper vanaf een wolkje!!!

Luna; sterkte!!!
Purper!!! Wat een geweldig nieuws! Ik ben helemaal blij voor je! En op 8 juni uitgerekend? Wat toevallig...onze zoon is op 8 juni geboren, in 2004!

Wil jeetje jullie kleine meid is alweer 6 maanden?? Wat gaat dat toch ontzettend hard! Nog even en ze gaat al kruipen! Willen jullie eigenlijk nóg een kindje samen? Je schoonmoeder komt over een paar weken? Wat leuk zeg! Kan ze een poos samen zijn met haar nieuwe kleinkind, ze zal wel supertrots zijn .

Meiden weer even F5 voor de nieuwe tabel!
Moon succes morgen bij de verloskundige!
Purper, wat ben ik ontzettend blij voor je!! Je zult wel op een enorme wolk drijven nu? Haha nou het is je gegund hoor meid. En alweer bijna 10 weken zwanger joh!! Hou je ons goed op de hoogte? Kunnen we lekker met jou meezwangeren.

Moon, hoe was jou afspraak bij de vk? We hebben nog niks van je gehoord!! Hopelijk is geen nieuws, goed nieuws!!

Verder nog niet bijgelezen!! (schaam schaam) Maar ik ben weer aan het opkrabbelen en als het zo doorgaat kan ik zeer binnenkort weer eens ouderwets reageren hier. Dat ben ik wel van plan iig. Moet nu naar mijn geweldige zoon toe want die is wakker en wil NU eten haha!! Ik zal weer wat foto's van hem plaatsen, hij is zo mooi (glim glim) hihi.

Fijn weekend allemaal

Liefs Luna
He meiden,

Wat gek, had gisteren een berichtje geplaatst, maar het staat er nu niet meer!?!? Of heb ik zelf iets doms gedaan...dat zal dan wel...gebeurt wel vaker de laatste tijd

Hier gaat alles zijn gangetje. Helaas vrijdagmorgen nog een keer moeten overgeven, kwam compleet onverwacht. Ik baalde enorm, had die dag met een vriendin in Utrecht afgesproken en was als de dood dat ik me de hele dag slecht zou voelen. Gelukkig was dat niet zo!

Heb mijn vriendin het nieuws verteld; ze was door het dolle heen en wilde ALLES horen. Ze riep altijd absoluut nog geen kindjes te willen, maar dat bleek nu toch anders te zijn. We zijn meteen maar gaan shoppen voor mij. Inderdaad Moon bij H&M kun je goed slagen; skinny jeans, 2 vestjes en een buikband. En in een andere winkel nog een jurkje. Ben er helemaal blij mee. Even afwachten wat het H&M spul in de was doet...maar goed het was ook niet zo duur.

Gisteravond hebben we het aan mijn ouders verteld; dat was erg leuk! Ze vonden het heel leuk voor ons en mijn moeder heeft al meteen plannen voor een speelkamertje bij hun op zolder...lief!

Mijn broertjes vonden het ook geweldig. Kreeg alleen mijn zusje maar niet aan de telefoon; ze woont helaas ver weg, kan het niet live vertellen... jammer.

Vandaag zijn de schoonouders aan de beurt; whaaa...spannend.

Moon; ben zo nieuwsgierig hoe het met je gaat. Is alles goed gegaan bij de VK? Hoop inderdaad op "geen nieuws is goed nieuws".

Luna; zo te lezen loop het allemaal weer een beetje. Fijn hoor. Leuk dat je zo trots bent, ik krijg er echt helemaal zin in als ik die mooie plaatjes van al die lieverdjes bekijk.

Wil; ook al een POP gesprek. Ik ook komende week. Vind het zo'n onzin; laat me toch lekker in mijn klasje werken, daar heb ik mijn handen aan vol. NEEE...moet je ook nog een plan voor jezelf maken en daar OOK nog eens aandacht voor hebben...vermoeiend.

Je hebt het dus duidelijk niet zo naar je zin. Heb je een beetje een fijne directeur waar je dat mee kan bespreken? Ik begrijp je gevoel helemaal! Zeker nu in december; dan is het weer volle bak op school. Oudergesprekken, rapporten (hoef ik gelukkig niet!), Sint, Kerst en allerlei activiteiten er omheen.

Praat er maar over met de directeur of IB-er; dat lucht vast op, misschien kunnen ze iets voor je betekenen.

Meiden ik ga lekker luieren vandaag; daar ben ik echt een kei in geworden!!!

Liefs Purper, vandaag precies 10 weken!

Het zal wel barsten van de spel-/typfouten...hihi
Nou,hè hè!Daar ben ik dus ook weer.Mán,wat een week heb ik achter de rug zeg!!!!!Met mijzelf en de kleine gaat het gelukkig goed maar ik heb het zo ontzettend druk gehad dat ik helemaal nergens aan toe ben gekomen!

Ben dus afgelopen donderdag bij de vk geweest en alles was goed!Ze kon zelfs het hartje al horen.Dat had ik niet verwacht.Volgens de vk ben ik uitgerekend op 30 mei en daar kwam ik zelf ook al op uit.Dus waarschijnlijk word ik wel vooruit gezet.

Voor de tabel:Volgende vk afspraak is op 6 december.

Man was gister jarig dus mn klanten die ik normaal dan op zaterdag had gedaan moesten nu allemaal op woensdag en vrijdag gepland worden.Daardoor was ik woensdag pas om 7 uur klaar en vrijdag pas om 8uur.En toen moest ik ook nog even een kadootje voor mijn man kopen want ik had nog niks.Woensdagavond ben ik na het werk naar Bart smit gegaan.Daar hadden ze bij ons drie kortingsdagen met 15% korting dus dat scheelde mij ruim 30 euro.Op een dingetje na had ik alles wat ik op het briefje had gezet maar dan koop ik dat wel weer voor haar verjaardag.Daarna moest ik nog naar mijn moeder om een kadootje af te geven want dat had ik voor haar mee genomen en toen heb ik maar gelijk met mn vader de auto alvast bij de garage afgezet want die moest de volgende dag even na gekeken worden.Daarna nog alle kadootjes uitgezocht want ik had van mn schoonmoeder geld gekregen om iets voor onze dochter te kopen voor sinterklaas dus wat ga ik daar geven en wat thuis.Donderdag heb ik me dan smorgens maar heel erg rustig gehouden want ik moest smiddag op de fiets naar de vk.Het was gelukkig droog en het waaide niet zo hard en gelukkig is het ook niet zo erg ver bij mij vandaan.Smiddags de auto van mn schoonzus geleend voor alle boodschappen want ik moest vrijdag immers weer de hele dag werken.Daarna nog weer even naar de garage om onze auto te halen, langs de chinees voor eten en daarna nog weer naailes!Gister dus een verjaardag met savonds de vrienden en vriendinnen en uiteindelijk lag ik pas om half 2 in bed.Vanmorgen om kwart over 7 was onze wekker alweer wakker en ben ik naar beneden gegaan met haar.Heb lekker een film aangezet van sinterklaas en heb nog even mijn ogen dicht gedaan.

Gutje:Wat vervelend voor je dat je zoveel pijn hebt in je buik.Ik hoop niet voor je dat het wat ernstigs is.Vind dat je nog best wel lang moet wachten voor een echo.En dan krijg je ook niet meteen de uitslag.Daar moet je dan vaak ook nog weer een week op wachten.Balen zeg!

Nicky:Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor.Geloof graag dat het erg druk is.Weet er immers alles van hahaha.Dus weer aan het werk....dat zal idd wel even wennen zijn!Je zoontje is wel erg lief hoor!Wat een mooie foto.Lekker van die bolle wangen.Heerlijk.Ik kan het ook echt niet afwachten!

Maria:Succes weer morgen.Vervelend dat je nu moet stopppen maar als het overstimullert...dat is natuurlijk ook niet helemaal goed.Misschien kunnen ze je wel apart wat progesteron geven ofzo.Maar de 21e weet je meer.Ik ben toch wel erg benieuwd of er iets uit gaat komen of niet.

Wil:Ik vind het idd wel erg fijn dat mijn dochter wat ouder is nu.Het is natuurlijk niet mijn keuze geweest want ik had het natuurlijk liever eerder gehad maar ik zie er absoluut de voordelen van!Het leefstijdsverschil is nog niet supergroot (want want is nou eigenlijk 4 jaar???) en ze snapt het allemaal nu.Ik kan dingen met haar afspreken en overleggen en ze weet ook dat ze bv niet meer op me kan duiken met spelen omdat er een baby in mijn buik zit.Als wel alles goed was gegaan toendertijd en ik had die bbz niet gehad dat was ze bijna 3 geweest en ik denk achteraf dat dat misschien toch iets te jong was geweest omdat ze heel erg veel aandacht nodig heeft.Nu komt het gewoon super uit want nu gaat zij 3 maart naar school en ik ben eind mei uitgerekend.Kan zij mooi alvast aan school wennen voordat de kleine komt en ik kan rustig aan de kleine wennen omdat zij op school zit.

Fijn trouwens dat je schoonmoeder hier komt.Is ze eigenlijk ooit wel eens bij julllie geweest?En gaat ze ook nog naar de broer van je man die in engeland woont?Ze zal wel opkijken van die kleine meid want ze is natuurlijk al zo gegroeid!!!!

En wat betreft je POP gesprek:Net wat purper zegt...misschien toch maar even aan kaarten.Misschien is er iets aan te doen.Het lucht vaak al op om erover te praten.

Purper:Gefeliciteerd met de goede echo!Lekker gevoel geeft dat hè?Ben erg blij voor je.Ik moet 6 december weer heen.Wij schelen elkaar dus toch dan een week.Mijn ervaring met de kleding van H&M is dat het best wel mooi blijft maar ik ben ook heeeeeeeel erg precies met mn was.Ik zal bv nooit donkerroze met lichtroze samen wassen.Bij mij ligt iets wel eens drie weken in de was omdat ik dan nog niks van die kleur heb.En ik heb denk ik best wel veel zskleding dus ik wissel ook wel veel af.Een broek kan je over het algemeen genomen best een dag of dire aan als ie niet vies is maar een truitje gaat meestal na 1 dag in de was.Hoe is het bij jou met je geheugen en je zinnen?Is dat bij jou ook zo erg?Het lijkt wel of het al erger wordt.Bij een klant de deur uitlopen zonder knipkoffer (handig als je nog moet knippen de hele dag) en bij de volgende je geld vergeten.En ook heeeel erg veel versprekingen.Gister ook op de verjaardag van mijn man....kom ik met het gebak aanlopen terwijl iedereen al had gehad.Ik had de doos met hapjes willen pakken (had ik lekker makkelijk bij onze slager besteld) maar kwam dus met de gebaksdoos aan.Dat soort dingen.En zien ze bij jou nog niks?Ik groei de pan uit.Het is echt niet normaal!Ik kan nog welgeteld twee broeken aan en dat is het.De rest zit te strak.Maar mn zsbroeken zijn nog weer net iets te wijd dus ik moet nog even schipperen.En qua truitjes pas ik niks meer.Die zijn al een paar weken te kort.Gelukkig heb ik twee weken geleden een boel ingeslagen.

Hoe reageerden je schoonouders?Denk dat die ook wel erg blij waren!!Is het eigenlijk voor allebei het eerste kleinkind?

Luna:Ben blij dat het met jou weer ietsjes beter gaat.Doe lekker rustig aan he!Je hebt trouwens ook wel een schatje hoor!!!!!!

Over twee uurtjes ga ik met dochterlief sint maarten lopen.Nou maar hopen dat het noodweer niet losbarst.Het is hier namelijk eigenlijk op wat kleine buitjes na al de hele dag goed weer en dan zal je zien dat het straks noodweer wordt.Maar dan ben ik snel uitgelopen hoor met haar.Dan maar wat minder snoep.Is helemaal niet erg voor de tandjes.

Ik ga fijn even een uurtje liggen want met slapen is het nog steeds een drama.Ik was vrijdagnacht ook weer om 3 uur uitgeslapen.Heel fijn als je zo'n lange werkdag schter de rug hebt en de volgende dag een verjaardag thuis hebt.Maar we hebben het weer gehad.Nou alleen het weekend van de 25e nog stikdruk (24e een kroegavond met de kermiszondagploeg en de dag erna naar een sinterklaasshow in de sporthal bij ons en aansluitend door naar mijn schoonmoeder om voor de kleinkinderen sinterklaas te vieren) en dan weer even op adem komen.

Zo,ik ben weer eens bij met alles.Er zullen wel wat foutjes inzitten want manlief heeft een nieuw toetsenbord voor zijn verjaardag gekregen maar er zit een wave in.En dat is even wennen.

Spreek jullie snel weer.

Groetjes moon
hallo lieve allemaal!!

Moon: fijn dat alles goed was en gaaf dat ze het hartje al kon horen!! mooi hoor!

purper: super; al een hartje horen en zien kloppen. helemaal geweldig.

meiden geniet ervan!! pff...mis soms nu al die mooie bolle buik en die trappelende voetjes, gek he!

Luna; fijn dat het beter met je gaat. Roan is een mooi mannetje zeg. en met je dochter ook alles goed??

Wil: leuk dat je schoonmoeder hierheen komt, en geweldig dat ze de kleine meid dan kan zien, leuk hoor.

swane: leuke foto's van joost. echt grappig, de kleding op de foto's

waarbij hij de fles vasthoudt, heeft Sil ook. toen ik de foto van joost zag had ik Sil net die ochtend precies hetzelfde setje aangetrokken :0)

Ook alweer aan het werk neem ik aan? en bevalt het?

Ik moet morgen weer aan het werk en ik vind het echt vreselijk. loop de hele dag al te brullen en te janken.

lag net lekker met mijn kleine kereltje op bed te voeden en hoppa! daar waren de waterlanders weer.

Ik vind m zoooo lief, ik wil geen minuut van hem missen.

vind het erg vervelend dat ik me zo voel, was liever met goede zin en met een beetje gezonde tegenzin weer naar de baas gegaan maar helaas. vind het echt vreselijk.zie er zo tegenop!!

Hoop dat het bijtrekt! want dit is niet leuk! terwijl ik geen klagen heb. woon dichtbij ( 5 minuten) mijn moeder gaat oppassen van 15.00 uu tot 18.00 en dan is de grote man thuis. en werk onregelmatig dus deze week 4 keer, volgende week maar 1 keer

hartstikke luxe, maar toch!!

Pff...wist niet dat ik zo week en labiel kon zijn....hahaha!!!

goed ik ga lekker douchen en op bed lokking good kijken

( tja...studio sport avond he!)

veel liefs nicky
Nicky, effe een knuffel voor jou!! Meid het is hardstikke logisch dat je er tegenop ziet om weer te gaan werken, ik denk dat alle mama's hier dat wel kunnen beamen. Je bent al die weken samen geweest met je kindje en nu moet je hem dus 'alleen' laten. De eerste keer dat ik mijn dochter weggebracht naar het kinderdagverblijf zat ik jankend in de auto naar mijn werk. Maar na een paar keer ging het steeds makkelijker. Straks bij Roán zal ik het ook wel weer hebben, ik moet er ook nog niet aan denken hoor.

Sterkte morgen meis. Ik hoop dat het je allemaal meevalt.

Moon, fijn dat alles goed is met jou en je frummeltje. En wat gaaf dat je het hartje al hebt gehoord joh, heerlijk geluid is dat toch. Pff lijkt alweer zolang geleden dat ik zelf zwanger was. Ergens mis ik dat bijzondere gevoel wel hoor.

Maar nu ik mijn ventje zo in mijn armen heb...............heerlijk ventje is het. Hij heeft al een paar keer een lachje aan mij laten zien zo mooi. Dan smelt ik echt joh. Ik ben zo 'verliefd' op hem.

Geniet maar lekker van je zwangerschap meid en hou ons vooral op de hoogte van alles.

Maria, jij heel veel succes morgen hé!!

Hier gaat het gelukkig allemaal weer wat beter, ik zal binnenkort op de groep wel effe wat meer vertellen. Dan weten jullie ook een beetje hoe en wat.

Moet er weer van tussen, kleine man heeft me nodig!

Liefs Luna

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven