zilververband pyama

22-06-2010 12:32 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze dochter van ruim 7 maanden heeft van de dermatoloog een zilververband pyama (pakje met lange mouwen en broekspijpen en sokjes er aan vast) voorgeschreven gekregen i.v.m. haar eczeem. Gisteren heb ik deze bij de apotheek op kunnen halen en 's avonds gewassen, dus komende nacht kan ze 'm aan.

Normaal heeft ze 's nachts een rompertje met korte mouwtjes aan, en ligt ze dan in haar slaapzak (de zomervariant van de puckabag, maar wel met lange mouwen zodat ze haar armpjes niet kapot kan krabben) onder een lakentje.

Weet iemand hoe warm zo'n zilverband pyama is, en of ik haar dan met die pyama i.p.v. romper, gewoon in de slaapzak onder een lakentje kan leggen of is dat dan te warm?

En heeft er iemand ervaringen met zo'n zilververband pakje?
husky ik heb geen ervaring met een zilverband pyjama maar ik denk wel dat het te warm is als je je dochter in een slaapzak met lange mouwen stopt. Ik zou een zomer variant slaapzak nemen zonder mouwen en evt een lakentje (maar als 't warmer weer wordt ook geen lakentje).
Geen ervaring, maar op dit moment slaapt mijn dochter (die ook last heeft van eczeem) in pyama met lange mouwen zonder romper en zonder slaapzak. Als het iets frisser lijkt te worden 's nachts, heeft ze een pyama hesje aan met romper en een slaapzak. Als zij geen lange mouwen aan heeft, gaat ze namelijk ook krabben.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven