zoon van 4 fotomodel??????
maandag 9 november 2009 om 14:24
Ik ben al 2 keer door iemand van een modellenburo benaderd of ik mijn zoon wil laten inschrijven. Ze vinden hem erg fotogeniek en bijzonder. Ik hoefde geen inschrijfgeld te betalen en ze dachten dat hij veel opdrachten zou krijgen. Ik heb heel vriendelijk 'Nee bedankt" gezegd. Vriendinnen zeggen dat ik het gewoon moet doen als zoonlief het leuk vind. Ikzelf heb het idee dat je voor opdrachten toch wel veel naar de grote steden (Amsterdam,Rotterdam....) moet reizen.
en daar zit ik niet echt op te wachten.
Wie heeft hier ervaring mee.
en daar zit ik niet echt op te wachten.
Wie heeft hier ervaring mee.
maandag 9 november 2009 om 14:30
Mijn dochter staat ook ingeschreven bij een modellenbureau (wel een met een bekende naam) sinds haar 4e jaar. Ik hoefde ook geen inschrijfgeld te betalen en sindsdien heeft ze al verschillende opdrachtjes mogen doen: photoshoots, modeshows en een keer een reclame spot.
Als je zoontje het leuk vindt, waarom niet? Je moet er inderdaad wel voor reizen en meestal betalen ze geen reiskostenvergoeding, afhankelijk van de opdracht.
Als je zoontje het leuk vindt, waarom niet? Je moet er inderdaad wel voor reizen en meestal betalen ze geen reiskostenvergoeding, afhankelijk van de opdracht.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
maandag 9 november 2009 om 14:32
Tsja, mijn dochter vond het dus wél erg leuk. Maar zij is dan ook een meisje, mijn zoon zou ik het niet aan doen, die zou nooit stil zitten
Mijn dochter vond het geweldig zelfs, allemaal mooie kleren, veel aandacht en gefrummel, lieve en leuke mensen etc. etc.
Mijn dochter vond het geweldig zelfs, allemaal mooie kleren, veel aandacht en gefrummel, lieve en leuke mensen etc. etc.
maandag 9 november 2009 om 14:34
maandag 9 november 2009 om 14:57
Ik snap niet waarom het niet echt heel leuk voor een kind zou zijn. het is toch maar hoe leuk je zelf iets maakt? Laatst moest ik met mijn zoon van ruim 2 jaar naar het ziekenhuis alwaar wij erg lang hebben moeten wachten. We hebben ons vermaakt met lezen, spelletjes, kletsen, spelen, eten, enz. Hij vond het erg gezellig en was dan ook heving teleurgesteld toen het volgende bezoekje binnen een half uur klaar was.
Je kan het toch proberen en bevalt het niet, dan was het eens maar nooit weer.
Je kan het toch proberen en bevalt het niet, dan was het eens maar nooit weer.
maandag 9 november 2009 om 15:05
quote:meds schreef op 09 november 2009 @ 15:00:
wat toevallig dat je twee keer tegen een kinderscout aanloop als je niet in een grote stad woont.
Leuk voor je kind van 4 is het trouwens nietGrappig dat jij dat van zo'n afstand zomaar kan bepalen
wat toevallig dat je twee keer tegen een kinderscout aanloop als je niet in een grote stad woont.
Leuk voor je kind van 4 is het trouwens nietGrappig dat jij dat van zo'n afstand zomaar kan bepalen
maandag 9 november 2009 om 15:13