Zou het zo zijn?

02-05-2010 12:13 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

even een vraagje...

Sinds een paar dagen beetje last van krampen in m'n onderbuik. en hoofdpijn....

Nu dacht ik eerst nergens aan moet ook nog niet ongesteld worden (maandag of dinsdag pas) maar toen gingen er ineens belletjes rinkelen... Het zou toch niet??

Heb geen vaste relatie, meer een lat relatie, we zien elkaar soms in de weekenden maar zijn wel elkaar vaste sex partners waardoor we het dus ook niet met condoom doen.

Ik ben wel aan de pil (maar nu net sinds een half jaartje weer (was een jaar gestopt) en een beetje onregelmatig...(vergeten/te laat inmenen)

Nu zit het het hele weekend al in mijn hoofd...

Ik heb hem vorige week gezien en die week daarvoor ook (en dan komt hij behoorlijk vaak in me klaar)
gewoon effe een testje doen
Het gras aan de overkant is niet groen.
Die zou ik in principe al wel maandag kunnen doen toch?
Er is een speciaal topic voor dit soort vragen, hierzo:

vragen over pilgebruik en zou je zwanger kunnen zijn.
Uh... je vergeet de pil regelmatig en hij komt in jou klaar. Wat zou je zelf denken dan?

Vraag je nu eigenlijk aan ons of wij denken dat jij zwanger bent. Volgens mij kun je dat zelf veel beter inschatten toch?
..
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 10-05-2010 17:32
Reden: onnodig kwetsend.
% gewijzigd
2 x. Zo dom vind ik je dus.
Goh, Notebook wat zijn we weer aardig, jaloers? Kom jezelf wat tekort?

Gewoon morgen even testje halen.
Nee hoor dutskop. Houd 't ff on topic, if you please.
Natuurlijk denk ik het zelf ook al anders zou ik dit topic niet openen, maar ik wilde het gewoon even kwijt... De man in kwestie weet het inmiddels ook, hij is er behoorlijk van geschrokken.

De kansen zijn gewoon heel erg groot...

Na de pil 1 keer verkeerd in nemen is hij al behoorlijk onbetrouwbaar... En dan de hoeveelheid gemeenschap die we gehad hebben... ja 1 en 1 is 2.... :S
Even zien.....

... test doen!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Waarom heb je eigenlijk geen MAP gehaald?
Ik ben het wel een beetje eens met Notebook, tenzij je eigenlijk best zwanger zou willen worden, maar dan zou ik het toch op een andere manier hebben gedaan is deze actie niet echt slim nee.

Denk je dat je vaste sex-partner graag een kind met je zou willen hebben? Want dan is er natuurlijk niks aan de hand.
Hij is geschrokken??/ Hij had het niet verwacht?

Nu maar hopen dat het niet zo is zeker?
Mocht er geen zwangerschap zijn en mocht je die stiekem wel gewenst hebben, dan kun je het verder wel schudden bij je vriend. Die gaat nu echt wel een condoom gebruiken.
We hebben stom weg gewoon niet na gedacht...

Hebben samen al eens eerder in deze spanning gezeten en toen heeft hij aangegeven het niet erg te zouden vinden... We zijn beide net zo geschokt omdat we er totaal niet aan gedacht hebben...

Hartstikke dom ik weet het!

Daarom ook geen map gehaald... gewoon niet bij nagedacht...

Ik zit nu te kijken op internet... en zie dat hoofdpijn en die buikpijn inderdaad er bij kunnen horen...

Ik heb vrijdag mijn laatste pil gehad dus zou in principe morgen ongesteld moeten worden...
ja maandag al testen niet mee wachten

allen die zeggen dat ze dom is ze komt hier met een vraag ze niet om beoordeeld of om afgerekend te worden reageer dan niet.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Een pil werkt toch wel 1,5 dag en als je pas de volgende dag merkt dat je hem vergeten bent is de kans dat er een eisprong op gang gekomen is, niet erg groot. En de nephormonen in de pil zorgen ervoor dat er een slijmprop komt voor de baarmoederhals waar zaad niet doorheen kan.
Heb je nooit een kramperig gevoel voordat je ongessteld moet worden dan? De kans dat je niet zwanger bent is groter dan wel denk ik. Zou je graag zwanger willen zijn?
Iedere x verbaas ik mij weer over dit soort onzinnige topics....... Doe een test!
Ooops...sterkte!
Klinkt als vooropgezet. Zeker als je al eerder in die situatie hebt gezeten. Geloof het helaas niet dat dit "per ongeluk" vergeten is en dat je er "niet bij na hebt gedacht".

Je bent er nl als de kippen bij om (terwijl je er niet over nadenkt) je sex partner in te lichten en op internet vanalles op te zoeken, terwijl het meest logische zou zijn dat je last hebt van menstruatieklachten.......
Ik las ook wel eens een stop week in te vroeg... Of begin eerder met de pil om van de ongesteldheid af te zijn....

Die buikpijn heb ik normaal een dag van te voren... Ik loop hier nu al een paar dagen mee vandaar dat er belletjes gingen rinkelen...

Ik zou het liefst nog wachten met een zwangerschap maar zou het niet heel erg vinden...
Waarom zou ik dit met opzet doen?

Ik heb een kutbaan waar ik te weinig mee verdien, ga in september weer een opleiding doen, we hebben een lat relatie waarvan we beide zeggen niks met andere te doen terwijl ik mn vraagtekens daarbij heb... En we wonen behoorlijk wat kilometers bij elkaar vandaan...

Ik zie hier niet in waarom dit expres gedaan zou zijn...

En ik moest het kwijt, hij is tevens mijn goeie vriend dus ik kan het aan hem kwijt
Kramp in je buik en hoofdpijn kunnen ook gewoon voortekenen van een naderende ongesteldheid zijn. Dat je nu denkt aan een mogelijke zwangerschap vind ik erg veelzeggend.

Ik denk dat jij helemaal niet zo per ongeluk de pil een keer bent vergeten als je je vriend wil laten geloven. Helemaal niet als je hier al eerder voor in spanning hebt gezeten.

Dus wees eerlijk. Slik gewoon netjes de pil zodat je zeker weet dat je niet zwanger wordt of wees eerlijk naar je zelf en naar je vriend toe dat je graag zwanger wil worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven