Zwanger na miskraam?

01-09-2008 14:50 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb enkele weken geleden een miskraam gehad (vruchtje was al enige tijd overleden) en een week geleden negatief getest. We waren het inmiddels al weer aan het proberen.

Nu test ik dus (heel licht) positief. Kan ik alweer zwanger zijn?
Heb je tussendoor een eisprong gehad...
Dat weet ik niet, ik heb daar niet op getest.
het kan... maar de test kan ook nog positief zijn van de vorige zwangerschap (dat is mij eens overkomen)
quote:Rachel28 schreef op 01 september 2008 @ 14:54:

Dat weet ik niet, ik heb daar niet op getest.Anders dan: ben je tussendoor ongesteld geweest (wat ook weer niet een garantie is...)
Nee, heb geen 'echte' menstruatie gehad. (Wel een week na de miskraam nog een bloeding van 3 dagen, volgens de vk kon dat een menstruatie zijn, maar dat wist ze niet zeker.)
Als je al eens negatief getest hebt, zat er dus vrijwel geen HCG meer in je lijf. Heb je pas na die negatieve test, positief getest?

Zo ja, dan denk ik dat je zwanger bent
Ja dat denk ik ook. Als na de miskaam de test negatief was ennu licht positief denk ik inderdaad dat je zwanger bent. Ik weet niet of het een fabeltje is maar ik horo regelamtig dat je na een miskraam toch wat vruchtbaarder is. Bij 2 vriendinnen was het in ieder geval meteen na hunmiskraam meteen weer raak zonder een menstruatie gehad te hebben. Dus echt meteen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven