Zwanger (wens) en Kattenbak verschonen

26-02-2009 20:28 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi (Future) mama's,

Wanneer zijn jullie gestopt met de kattenbak verschonen?

Groet Max2007
Was overigens laatst bij een hoogzwangere dierenarts met mijn kat.

Wat zal daar dan mee gebeurd zijn........
quote:neele schreef op 27 februari 2009 @ 12:04:

Ik denk dat als je geen champinons eet, de hele zwangerschap aan de kruidenthee zit, van die babytijdschriften leest, en zo'n band om je buik hebt, je dan pas echt zeker bent dat je een mietje krijgt.......

Ik had ook een band om mn buik, maar dan een stevige voor (of juist tegen?) mijn rug. Ben ik nu ook zo? Er stond geen rare tekst op of zo'n suf vraagteken

Aan belletjes heb ik nooit gedaan. Heb wel een keer mijn telefoon tegen mn buik gehouden en ringtones laten horen. Voel ik me nog schuldig over, want baby begon heel erg te trappen. Ze is nu dol op de telefoon, dat dan weer wel.
quote:fleurtje schreef op 27 februari 2009 @ 12:07:

[...]

Ik had ook een band om mn buik, maar dan een stevige voor (of juist tegen?) mijn rug. Ben ik nu ook zo? Er stond geen rare tekst op of zo'n suf vraagteken

Aan belletjes heb ik nooit gedaan. Heb wel een keer mijn telefoon tegen mn buik gehouden en ringtones laten horen. Voel ik me nog schuldig over, want baby begon heel erg te trappen. Ze is nu dol op de telefoon, dat dan weer wel.Ha ha, die band voor mijn rug had ik ook maar ik vind het zo goed in het plaatje passen........
Haha, jij bedoelt die walgelijke tricotbanden, met Don't touch ofzo erop. Vooral vrouwen die negen weken zwanger zijn die je daarmee bij de prenatal lopen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven