zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
Heb ik alles bij gelezen en had ik een heel verhaal getypt loopt mijn laptop vast

Mijn laptop heeft de laaste tijd veel kuren.

Maar dan zal ik maar weer overnieuw beginnen met mijn verhaal.

Ik ben de laaste dagen weinig geweest op forum.

Kwam door het klussen en werken vandaag geschilderd en nog dingen schoonmaken.

De grootste klus is gebeurt een toog maken we hebben nu een open keuken en over een paar maanden een nieuwe keuken wordt volgende opgemeten

De laatste week weinig met zwangerschap bezig geweest,komt ook omdat mijn mannetje erg moe was van het klussen en nachtdienst heeft dus was moeilijk deze week

Maar we gaan morgen een weekendje weg dus wordt de schade wel ingehaald en als mijn cyclus klopt dan komt de vruchtbare dagen eraan

Eigelijk heb ik sinds ik de laaste keer ongi ben geweest steeds last van gerommel in mijn onderbuik ja pijn doet het niet raar gevoel.

Sinds vandaag last van mijn tepel erg gevoelig douche straal kwam er op en dat was pijnlijk.

Ik weet niet wat het is maar hopelijk wordt ik niet ongi omdat het nog geen 1,5 week geleden.

Ik wacht wel af,wil er ook niet teveel mee bezig zijn.

@ Anoniempje Gefeliciteerd met je zwangerschap.Meid geniet ervan dat een kleine in je buik groeit

Wel een raar idee lijkt mij je bent ermee bezig en dan is het zover haha.

@Iedereen succes met zwanger worden.

En denk eraan het weekend klok 1 uur vooruit.

Het voorjaar is in zicht heerlijk ik krijg de kriebels bij het idee.Heerlijk ehet zonnetje en .Laasts hoorde ik de vogels als vroeg fluiten heerlijk kan ik echt van genieten

Wens iedereen een goed weekend en tot volgende week.Dan ben ik ook weer helemaal fris en fruitig terug gekomen van het weekendje weg heerlijk
Hahahaha Joy ik stuurde mijn vriend toen ik in feb mijn nod had een smsje :"wij gaan met carnaval een kindje maken"...ik had verder niet meer aan dat smsje gedacht tot hij er van de week mee aan kwam.

Ha Soeze.....heerlijk he? de vogels al horen fluiten terwijl je nog in bed ligt...ik hou ook zo van de lente!

Wij zijn vorige week begonnen met de trap schuren ...de pest is beide houden we helemaal niet van klussen...het schiet dus helemaal niet op!

Geniet van jullie weekendje....enne pas terug komen als jullie een kindje gemaakt hebben he?
Heee goedemorgen allemaal!!! He Lilith jij bent me ook altijd voor op de vroege ochtend!!

Jaa er schijnt een zonnetje hier.... eindelijk.

Soeze, ik moet zeggen dat ik ook wat meer gerommel heb. Ik wou er gisteren nog over schrijven. Ik denk dat het gewoon nog het stabiliseren van de eigen hormoonhuishouding is na pil/Mirena. Mijn mens is al over een week, maar ik heb dit al sinds vorige week (ook dus ong. 1.5 na mijn vorige mens). Ach ja.

In vergelijking heb ik het maar makkelijk zonder nachtdiensten en onregelmatige werktijden. We werken wel allebei vaak nog thuis door- ik vooral, maar ja ik kan dat makkelijk onderbreken met een ... pauze natuurlijk
Hé Cons...jaha ik ben eigenlijk altijd vroeg...behalve in het weekend..ach zelfs dan ben ik vroeg wakker maar ga ik er later nog even in.

Geen bloederig slijm gehad gisteren ..even afkloppen..
quote:natadecoco schreef op 26 maart 2009 @ 17:42:

p.s. zwanger dames: hebben jullie al stiekem namen bedacht?

Goedemorgen !!

Een meisjesnaam zal geen probleem zijn maar een jongensnaam ???
b[quote]Joy4britt schreef op 26 maart 2009 @ 23:10:

Hallo Dames, nog een week voor mijn NOD.

Ik heb absoluut niet het idee dat er nu iets in mij groeit.

Ik voel me gewoon zoals gewoon, dus ga ik er maar vanuit dat ik volgende week gewoon ongi word.

Jeetje deze spanning elke maand......pffff

quote]

Alweer spannende tijden !! Vind die ene week voor de NOD ook zo lang duren steeds (en de dagen voor de eisprong ook eigenlijk).

Duimpjes gaan opnieuw de lucht in !!!
Goedemorgen,

Wat een heerlijk weer!! Even duimen voor deze postbezorger dat het zo blijft vandaag...

Hier een lekker rustig weekend. Ik ga de spullen voor de bevalling van de hond te voorschijn halen.

Kan ik de kist nog even maken, er zijn wat metalen randjes af. en natuurlijk even goed soppen. Dan kan de a.s. mams er daarna in gaan slapen. Nou ja een weekje dan, want daarna slaapt ze bij ons op bed of ik op de bank beneden. Ja jullie horen het ik ben een echte Doela (schrijf je dat zo?)

Een honden zwangerschap is heel leuk te vergelijken met die van mensen aangezien zijn 9 weken zwanger zijn en wij 9 maanden. Ze is nu dik 6 weken drachtig en krijgt een lekker buikje.
Hey joy, wij hebben ongeveer tegelijk NOD! Er staat wel 1 april, maar ik denk dat het iets later zal komen omdat dit een berekening is op basis van een toevallige ongesteldheid die ik opeens met de Mirena nog had voor hij eruit ging. Dan zou mijn cyclus 26 dagen zijn. Beetje kort voor mijn doen. Meest rond 28-30. Ik verwacht ook gewoon een mens. en probeer de dingen die mijn lijf nu doet niet teveel te analyseren (ahum hahahahah). Ik zou allang blij zijn als het gewoon netjes op tijd is denk ik.

Oh en nog iets voor joy... mijn lief is jaren postbode geweest toen hij nog studeerde! Deeltijd dus, maar hij is er nogsteeds heel trots op, echt schattig. Hoop op minder stormige buien dan dat ik over me heen kreeg vanmorgen.

Heeeel bizar: ik droomde vannacht dat ik ongesteld was en helemaal overstuur, omdat het veel te vroeg was enzo. Duh. Komt omdat ik de laatste dagen steeds een stekerige onderbuik heb (rechts en links), en ook omdat mijn borsten (denk ik door het algemene aankomen) opeens best groot zijn voor mijn doen en een beetje gevoelig. Nou ja.
Ja cons en London en Jwvb ook, wordt dus een spannende week volgende week. Maar idd, als het dan niet zwanger is, doe dan maar mooi op tijd, dan zit je tenminste niet lang in de zenuwen.

Fijn weekend allemaal!!
Ik heb sinds we "bezig" zijn, ookal een paar van die vreemde dromen gehad trouwens. Zal er dus wel bij horen...
ik droomde dat ik en mijn vriend 19000 euro per maand huur betaalden voor ons appartement en dat we daarna een triootje deden, WHAHHAHAHHAHA

afgelopen week droomde ik over een pakketje wat bezorgd werd bij ons door een hindoestaanse bezorger, maar het was een plasticzak met een afgehakt arm. En de berzorger zei: helemaal vers en opgewarmt (alsof ie het over een pizza had!) :puke:

mijn dromen hebben volgens mij nergens mee te maken
Toch geen trio met die Hindoestaanse bezorger?
Hoi allemaal,

Gefeliciteerd, Anoniempje!!!! Ik zie in het schema dat je zwanger bent. Wow, gaat goed hier.

Vandaag moest ik naar het ziekenhuis voor een echo en om te kijken of ik kan beginnen met de stimulatie en ik mag beginnen. Volgende week al weer een nieuwe echo (dus 3 aprl echo 3).

Een heel fijn weekend allemaal.

Groetjes,

Gorgi
@ano en conz

bedankt voor het snelle antwoord. Weer helemaal gerust gesteld.

hehe zeggen jullie dat niet in nederland? "amai"

hehe wat grappig!

@soeze

bedankt! ik wist helemaal niet dat het dit weekend was! gelukkig dan kan ik een uurtje langer slapen zondag. want ik heb de vroege shift !

Gisteren de eerste keer sex gehad zonder dat ik aan de pil zit! was wel gek, maar ja ben nog niet in mijn vruchtbare dagen...

Nog maar net ongesteld geweest. nog een paar dagen afwachten....

't wordt echt spannend nu!
hoi!

Ja, er zijn er veel die volgende week NOD hebben, ik dus ook. Heb ook beetje opgezette borsten, dus of naderende ongi of..........????

verder alles normaal. Ik heb ook al veel dromen gehad, ben al paar keer bevallen, en ook een keer positieve test gehad, was suuuuuperblij! jammer dan wakker te worden....

Ik merk ook net als velen van jullie dat deze dagen richting de NOD het spannendst zijn....elke dag aftellen waarop je niet ongi mag worden...nu dag 22 pas, help!

fijn weekend allemaal, helaas wordt het geloof ik pas maandag mooi weer, maar dat mag de pret niet drukken, toch?
goede avond dames,

ben net terug van de hele dag werken, ben dood moe dus duik lekker snel me liefdesnestje in

truste tot morge xxx
quote:Gorgi schreef op 27 maart 2009 @ 19:50:

Vandaag moest ik naar het ziekenhuis voor een echo en om te kijken of ik kan beginnen met de stimulatie en ik mag beginnen. Volgende week al weer een nieuwe echo (dus 3 aprl echo 3).

Een heel fijn weekend allemaal.

Groetjes,

GorgiAaaah spannend Gorgi! Wat betekent stimulatie, heeft dat met eisprong te maken? Sorry ik weet hier helemaal niets van.
Hallo Gorgi, fijn dat je na de volgende ronde mag!

In theorie zou toch een van ons vieren bij de komende NOD zwanger moeten zijn??
Hahahaha al die dromen! Ik droom eigenlijk nooit meer over zwanger zijn of zo. Ik droom sowieso heel weinig sinds ik zo braaf regelmatig leef. Toen ik nog antidepressiva gebruikte droomde ik echt de raarste dingen.

Pfff hier ook een lange dag en keihard gewerkt.

Nee, amai is echt Vlaams! Net als zinnen met 'allee' beginnen, of eindigen met 'zenne' (of varianten daarvan, 'ze' hoor je ook wel eens). Ah, ik word altijd jaloers op dat mooie Vlaams. Ik met mijn bekakte R en rochel-G... dat klinkt helemaal neRgggens naar.

Jeee weekend! Zucht, wel veel werk mee naar huis genomen... maar ga wel lekker uitslapen.
quote:Joy4britt schreef op 27 maart 2009 @ 21:55:

In theorie zou toch een van ons vieren bij de komende NOD zwanger moeten zijn??

Hahaha shhhh!!!

Voel jij je al zwanger?
quote:conscienza schreef op 27 maart 2009 @ 22:01:

Hahahaha al die dromen! Ik droom eigenlijk nooit meer over zwanger zijn of zo. Ik droom sowieso heel weinig sinds ik zo braaf regelmatig leef. Toen ik nog antidepressiva gebruikte droomde ik echt de raarste dingen.

Hm mijn dromen zijn pas begonnen toen ik daar mee stopte.

Wat heb jij geslikt? Ik Fluvoxaminemaleaat (Fevarin)

Sinds de eerste week van februari ben in "clean" en merk nu pas dat de AD me toch wel erg beinvloedde. Vooral met autorijden merk ik dat ik nu veel minder moeite heb om me op de weg te concentreren. Mijn humeur is wel wat grilliger, maar wel echter zeg maar. Zomaar uit het niets moeten huilen, heb ik in al die jaren AD niet gehad. Nu kan ik als ik me een dagje niet zo voel, gewoon ff lekker grienen en dan weer door....
quote:conscienza schreef op 27 maart 2009 @ 22:04:

[...]

Hahaha shhhh!!!

Voel jij je al zwanger?

Nou ik moest vandaag wel heel vaak plassen

Nog een weekje en dan kunnen we zien of mijn theorie klopt...
Goedemorgen allemaal!!!

Wat een triest en saai weer is het vandaag....maar daar laten wij ons niet door versippen!!!

Joy ben heel benieuwd of je theorie klopt..leuk!!!

Mijn mieden willen aandacht!

x
Grmbl heb je een dag vrij... stom zeikweer.

Joy, voor mij is het inmiddels al weer bijna 2 jaar geleden dat ik stopte met Efexor. Maar dat was wel de tweede keer dat ik het gebruikte, die keer voor bijna een jaar, daarvoor ook een keer een jaar (met ongeveer anderhalf jaar ertussen), en daar weer voor 2 jaar Remeron (mirtazapine). Gaat het goed genoeg met je om zonder te gaan, of ben je gestopt omdat je niet mag slikken bij zwangerschap?

Hihi je theorie klopt vast, en dan is het vast raak bij jou! Ik heb zo het idee dat ik het niet ga zijn. Heb geen idee of mijn cyclus normaal is geweest, maar we hebben in ieder geval wel genoeg gedaan hahaha.
Hihi, wat leuk al die dromen. Ik droom ook altijd heel raar. Vannacht ook weer zoiets raars, maar weet niet meer precies wat. Ik werd om 5.40 wakker en was een beetje van de kaart... Ik heb de afgelopen nachten slecht geslapen. Ben sinds een paar dagen vreselijk verkouden. Dusdanig erg dat ik nu met een zakdoek in mijn neus zit om te voorkomen dat ik leegloop. Getver!

Verder weinig nieuws hier. Mijn datum komt ook steeds dichterbij. Nog 1 week en dan is mijn een na laatste pilstrip op.

Ofwel: totaal nog 6 weken en dan is het voor mij ook eindelijk zo ver. En toevallig gaan we de eerste week dat ik echt gestopt ben ook op vakantie. Heb er zo'n zin in!

Wel spannend zeg. Leuk om te lezen hoe het is geweest eva! Over ruim 6 weken zal ik vast hetzelfde posten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven