zwanger?

02-04-2011 09:44 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige maand ben ik gestopt met de pil op aadvies van mijn huisarts. Sindsdien alleen veilige seks gehad (met condoom)..

Nu zou ik eigenlijk ongesteld moeten zijn maar dat wordt ik maar niet.. de 26 dag va mijn cyclus had ik wel bruine afscheiding..

Is dit normaal of moet ik toch even een testje halen?

Zwanger zijn lag niet helemaal in de planning, ik ben namelijk nog erg jong (23)
Ik vind het normaal, maar als je erover in zit, zou ik voor eigen gemoedsrust een test halen.
Waarom doe je geen test dan?
Als je stopt met de pil kan het een tijd duren voordat je menstruatie weer regelmatig is.

Mocht je er toch mee zitten kan je toch een test doen voor de zekerheid?
Testje doen.
Je bent net met de pil gestopt. Ik zuo er niet vanuit gaan dat je nu al regelmatig ongesteld bent. Maar mocht het je niet lekker zitten, doe een test en je weet het.
Bij mij duurde het anderhalf jaar (!) voordat ik weer ongesteld werd na het stoppen met de pil.

Maar als je je echt zorgen maakt, kan een testje nooit kwaad toch?
Ik doe geen test omdat ik bang ben dat ik me onnodig druk maak.. maar dat doe ik nu eigenlijk ook al.. hihi..

Heb ook nog niet symptomen ofzo van zwangerschapp.. maar misschien is een testje doen toch een slim plan
quote:sibiene schreef op 02 april 2011 @ 09:55:

Ik doe geen test omdat ik bang ben dat ik me onnodig druk maak.. maar dat doe ik nu eigenlijk ook al.. hihi..

Heb ook nog niet symptomen ofzo van zwangerschapp.. maar misschien is een testje doen toch een slim planIk denk het ook! Hihi...
Testen en je weer het.
Weet.
nou straks maar op die fiets stappen naar Etos.. thanx allemaal
De kans op zwangerschap is klein. Je lichaam moet ontpillen en je menstruatie moet op gang komen. Dit kan gelijk "goed" gebeuren, maar ook weken of zelfs maanden later....
En??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven