Kleur grijs muur

08-03-2020 11:43 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag onze hal grijs willen verven, zodat het een landelijke uitstraling krijgt. Heb al meerdere kleurstalen uitgeprobeerd, maar de kleur vind ik of te koud, of te donkergrijs, of te bruin. Kortom welke kleur grijs wordt gebruikt op van die mooie Pinterest waardige foto's om een landelijke hal te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Deze misschien? Warm grijs van de Karwei. Maar deze heeft wel wat bruin erdoorheen.
https://www.karwei.nl/assortiment/karwe ... /p/B430100
Ik heb ooit eens zo'n app gebruikt om een kleur te kiezen voor de muur. Volgens mij was het de Flexa visualizer.
Is een soort virtual reality app, waardoor je meteen ziet hoe een bepaalde kleur in jouw ruimte eruit ziet. Niet helemaal foolproof, maar redelijk goed. Flexa heeft alleen geen heel goede reviews in de app store zie ik nu, maar misschien werkt het bij jou wel of zijn er andere apps.
Alle reacties Link kopieren
Ligt eraan op welk moment van de dag er licht komt in dat vertrek. Een kamer op het noorden toont kleuren heel anders dan op het zuiden, westen of oosten. Avondlicht is warm en zal de rood of geel component in de grijze verf benadrukken. Licht uit het noorden zal hier een sinistere modderkleur van maken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de reacties. Forsyth: ik zal eens kijken!
Alle reacties Link kopieren
in een goede verfwinkel kan je kleurstalen kopen op A4 formaat. Dan zie je echt wel wat het wordt op jouw muur. Handig als je twijfelt tussen een paar kleuren.
succes!
knolselder wijzigde dit bericht op 09-03-2020 19:34
0.30% gewijzigd
not all who wander are lost
Alle reacties Link kopieren
knolselder schreef:
09-03-2020 12:04
in een goede verfwinkel kan je kleurstalen kopen op A4 formaat. Dan zie je echt wel wat het wordt op jouw muur. Handig ls je twijfelt tussen een paar kleuren.
succes!
Dankjewel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven