Vloerverwarming en visgraat PVC vloer kosten
donderdag 11 september 2025 om 15:59
Hiii allemaal,
Wij zitten eraan te denken om vloerverwarming te nemen in ons nieuwe huis en natuurlijk een nieuwe PVC visgraat vloer te laten leggen hierbij. Onze oppervlakte is +- 42M2. Dit dekt dan de gehele beneden verdieping.
Heeft iemand hier ervaring mee? Wat zijn de gemiddelde kosten hiervoor? Wij hebben nu een offerte ontvangen en zij rekenen 7800 euro voor het totaal pakketje inclusief plinten. Dan zijn we compleet ontzorgd en moeten we er alleen zorg voor dragen dat de oude vloer eruit is.
Weer een andere offerte geeft 9000 euro aan.
Je zou nu denken gewoon voor de goedkoopste gaan, maar wat is normaal? We willen ook niet voor de goedkoopste gaan en dan uiteindelijk duurkoop hebben omdat er van alles mis mee kan zijn.
Wij zitten eraan te denken om vloerverwarming te nemen in ons nieuwe huis en natuurlijk een nieuwe PVC visgraat vloer te laten leggen hierbij. Onze oppervlakte is +- 42M2. Dit dekt dan de gehele beneden verdieping.
Heeft iemand hier ervaring mee? Wat zijn de gemiddelde kosten hiervoor? Wij hebben nu een offerte ontvangen en zij rekenen 7800 euro voor het totaal pakketje inclusief plinten. Dan zijn we compleet ontzorgd en moeten we er alleen zorg voor dragen dat de oude vloer eruit is.
Weer een andere offerte geeft 9000 euro aan.
Je zou nu denken gewoon voor de goedkoopste gaan, maar wat is normaal? We willen ook niet voor de goedkoopste gaan en dan uiteindelijk duurkoop hebben omdat er van alles mis mee kan zijn.
donderdag 11 september 2025 om 16:30
Ik zou in zee gaan met het bedrijf dat het betrouwbaarst overkomt. Was de verkoper geinteresseerd, zijn ze zelf komen meten, hebben ze zelf ingemeten, hebben ze eigen stoffeerders in dienst of werken ze met zzp'ers, kunnen ze het werk inplannen als het jouw uitkomt, bij wie is de service beter geregeld?
Kortom, daar zou ik het op baseren en niet op wie het goedkoopst is. Want met je vloer wil je echt geen ellende hebben achteraf.
Ik vind trouwens beide prijzen niet zo gek, beetje afhankelijk van wat het werk is.
Kortom, daar zou ik het op baseren en niet op wie het goedkoopst is. Want met je vloer wil je echt geen ellende hebben achteraf.
Ik vind trouwens beide prijzen niet zo gek, beetje afhankelijk van wat het werk is.
donderdag 11 september 2025 om 17:23
Gaat het voor het totaalpakket alleen om de pvc vloer of ook om de vloerverwarming? Want ik vind het nogal aan de prijs, wij hebben ongeveer de dubbele m2, maar waren maar € 5.500,- kwijt voor het leggen en egaliseren.
Overigens hangt het ook af van de prijs van je vloer, wij hebben een middenklasser.
Overigens hangt het ook af van de prijs van je vloer, wij hebben een middenklasser.
donderdag 11 september 2025 om 19:18
Ik begreep dat het incl. de vloerbedekking is. Omdat ze het heeft over een compleet pakketjeHecamel schreef: ↑11-09-2025 17:23Gaat het voor het totaalpakket alleen om de pvc vloer of ook om de vloerverwarming? Want ik vind het nogal aan de prijs, wij hebben ongeveer de dubbele m2, maar waren maar € 5.500,- kwijt voor het leggen en egaliseren.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in