Mme Ramotswe

05-05-2021 23:37 6 berichten
Ik ben grote fan van de detective reeks van Alexander Mc Call Smith met Mme Ramotswe in de hoofdrol. Als ik mij niet vergis zijn er momenteel reeds 11 delen. Ik ben al een tijdje op zoek om alle delen aan te kopen maar ik slaag er niet in. Misschien dat er hier iemand een link vind waar ik alle 11 delen (nl) zou kunnen aankopen? Ik zou je heel dankbaar zijn!!
Alle reacties Link kopieren
In het Engels of in het Nederlands? Op bol zie ik er in het Engels vrij veel staan.

Nederlandse veel tweedehands, dus dat wordt dan speuren om ze compleet te krijgen..

Edit..ik zie net (NL) in je OP staan.. :facepalm:
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
Op boekwinkeltjes.nl vind je er vrij veel.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn er veel meer dan 11
Ik denk dat ik er wel 20 heb, maar wel in her Engels idd. Ze worden volgens mij lang niet altijd vertaald helaas.

Op zijn Wikipedia pagina staan er idd 11 genoemd in het Nederlands.

Ik vind ze niet heel moeilijk leesbaar in het Engels en vriendelijk van prijs dus dat zou je ook nog kunnen proberen.
Heb je je lokale boekhandel al geprobeerd? Vaak kan een boek voor je worden besteld. Ze doen die moeite graag en je steunt ook nog de lokale detailhandel.
Alle reacties Link kopieren
Kaaaaaaaatje schreef:
06-05-2021 06:50
Volgens mij zijn er veel meer dan 11
Ik denk dat ik er wel 20 heb, maar wel in her Engels idd. Ze worden volgens mij lang niet altijd vertaald helaas.

Op zijn Wikipedia pagina staan er idd 11 genoemd in het Nederlands.

Ik vind ze niet heel moeilijk leesbaar in het Engels en vriendelijk van prijs dus dat zou je ook nog kunnen proberen.
Ik heb ook weleens een kinderboek over haar als luisterboek geluisterd. Dus als het toch te ingewikkeld is, dan is dit best een leuke instapper. In de eerste gratis maand van Scribd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven