Lijf & Lijn alle pijlers

10 kilo eraf in 2017!

22-12-2016 20:26 1229 berichten
Alle reacties Link kopieren
26-06-2017 - Ik heb wederom een aantal mensen uit de tabel gehaald die al een tijd niet actief waren, in de hoop zo het overzicht te houden. Natuurlijk kan ik me ook vergissen en wat over het hoofd zien, of wil je om een andere reden alsnog graag terug in de tabel. Laat het me weten en dan komt het goed!

Dit topic is gestart voor dames (en heren) die met ingang van 2017 graag ongeveer 10 kilo af willen vallen.
Samen kunnen we deze uitdaging aan!!

Ansch: Startgewicht: 77.8 kg, startdatum: 18-06-2017, huidig gewicht: 77.1 kg, deze week: -0.0 kg, totaal: -0.7 kg

Bukko: Startgewicht: 76.0 kg, startdatum: 15-05-2017, huidig gewicht: 70.6, deze week: -0.2 kg, totaal -5.4 kg

Frantic: Startgewicht: 78.6 kg, streefgewicht 66.0, startdatum: 01-01-2017, huidig gewicht: 70,6 kg, deze week: -0.6 kg, totaal: -8.0 kg

Elizaar: Startgewicht: 76.0 kg, startdatum: 01-03-2017, huidig gewicht: 70.7 kg, deze week: +0.1 kg, totaal: -5.3 kg

Nessemeisje: Startgewicht: 83.8, streefgewicht 72.0, startdatum: 03-01-2017, huidig gewicht: 79.4, deze week: -0.2 kg, totaal: -4.4 kg

PinkLady90: Startgewicht: 80.2 kg, startdatum: 05-06-2017, huidig gewicht: 75.9 kg, deze week: -0.7 kg, totaal -4.3 kg
frantic wijzigde dit bericht op 30-10-2017 14:37
47.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt ja, jammer he?

Nou dat klinkt hardstikke peima toch Elizaar? Hier gaat het sinds 2 dagen weer goed, heeft wat voeten in aarde gehad. Ik was mn motivatie kwijt, te druk en ik deed maar wat. Tot ik ging winkelen en ik zag dat mn (nieuwe) kleding toch echt wel veel leuker staat nu! Dat maakt me toch wel weer enthousiast!!



....ondanks dat ik denk dat het morgen niet fraai zal zijn ;)
Alle reacties Link kopieren
O wat leuk dat je hebt gewinkeld! Dan zie je weer waar je het voor doet en wat voorbmooibrrsultast je al hebt behaald. Leuk! Wat heb je gekocht?
Alle reacties Link kopieren
Een jasje, een spijkerbroek, 2 rokken en een jurkje!



Ja klopt inderdaad, net zoals wanneer iemand een complimentje maakt, dat doet goed. Ik ben gewoon al best een tijdje bezig en dan is de motivatie soms gewoon even wat minder, lijkt me ook wel weer logisch.



Waar ben je heen (geweest), weekendje weg?
Alle reacties Link kopieren
Nou de schade valt gelukkig mee, weeeer 71,9!
Hier is de schade + 0,5 kilo... Vier dagen weggeweest. En ja, op zich veel rondgelopen (mijn fitbit stond elke dag ruim boven de 10.000 stappen), maar ook uit eten geweest, de nodige biertjes gedronken en verder ook de touwtjes laten vieren. Nu weer in het gareel.



Mijn gewicht was vanochtend 77,4. Dat betekent dat ik in de eerste maand slechts 1,2 kilo ben afgevallen. Dat kan echt beter!
Alle reacties Link kopieren
80.2 kg vanochtend

Koningsdag, twee feestjes en een barbecue.

Nu weer in het gareel. Bammetjes mee naar mijn werk en fiets laten staan (lopen). Ik moet ook echt beter.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik weer een beetje in het gareel...zijn de batterijen van de weegschaal op. Geen idee qua gevoel of ik daar nu om moet lachen of huilen.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Ik speel vals. Sinds vannacht vreselijke buikgriep. Weegschaal zei net 70 maar gok dat dat niet helemaal reeel is. Voel me vreselijk ziek dus het verzacht wel een beetje de ellende
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Elizaar!
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Oei, das niet fraaib Elizaar, beterschap!!

Nesse en Fossa, ook moeilijke dagen gehad dus. Lastig he, even niet opletten en oude gewoontes zijn zo weer terug..

Subon, ik ben benieuwd, heb je al nieuwe batterijen?



Hier een prima dag tnt en een rustig avondje gepland. Morgen weer lekker sporten!
Alle reacties Link kopieren
Oei, das niet fraaib Elizaar, beterschap!!

Nesse en Fossa, ook moeilijke dagen gehad dus. Lastig he, even niet opletten en oude gewoontes zijn zo weer terug..

Subon, ik ben benieuwd, heb je al nieuwe batterijen?



Hier een prima dag tnt en een rustig avondje gepland. Morgen weer lekker sporten!
Alle reacties Link kopieren
Ik word alleen maar zwaarder

Ik moet echt meer opletten met wat ik in mijn mond stop, sporten gaat dan wel god, maar resultaat blijft uit. Baal zo dat ik geen doorzettingsvermogen heb pff.



En deze maand is niet heel makkelijk. Komend weekend vieren we de verjaardag van onze zoon en dan de volgende twee weekenden moet ik werken en heb ik weinig keuze van wat ik kan eten en daarnaast is het vaak ook heel onregelmatig eten. Maar ik blijf in mijn hoofd toch nog doorgaan, de bikini hoeft nog niet uit de kast.
Alle reacties Link kopieren
Nee...moet er echt voor naar de stad want hier in het dorp hebben ze ze niet...vanmiddag even doen



Lastig he Jola...
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Gelukt! 65 rond :-)
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Ik kom weer even koekeloren.

Ik ben geen trouwe schrijver, en ben daarom uit de lijst geknikkerd



Ik ben die ene lid die pas op 1 mei zou gaan wegen, om te kijken of er wat af is.

Er is inderdaad wat af, 4 kilo om precies te zijn, lang niet genoeg voor mij, maar ik ben tevreden en ga rustig verder met afvallen.

Ik heb half april een terugval gehad, toen ging ik schransen als een varken.

Ik heb mezelf weer herpakt en ben weer gestopt met snoepen en minder eten.



Succes dames.
Alle reacties Link kopieren
Nice Kumiko! Goed bezig.

Wat ook fijn is dat ik inmiddels weet dat het realistisch wat ik af wil vallen. Voorheen kapte ik er na drie weken mee omdat het toch allemaal geen zin had in mijn ogen. Nu weet ik dat, als ik me goed inzet en plan, ik echt wel af kan vallen. Nu even een hapering, maar deze week ben ik weer goed begonnen.

Ga ik nu maar wat op mijn tomaatjes knagen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in gewicht omhoog gegaan ik weeg nu precies 66 kilo. Alleen zie ik er nu veel beter en strakker uit dan in de 65,2 (misschien wel spiergroei?!?!)
anoniem_261591 wijzigde dit bericht op 02-05-2017 15:59
Reden: Dubbele tekst
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
voor Jola!



Kumiko, leuk dat je dan toch even komt melden hoe het gaat! -4 kilo, netjes toch? Langzaam maar gestaag!



Top Subon!!



Christransition, prima toch?
Alle reacties Link kopieren
Elizaar, hoe is het met je?

(Zal ik je 70 kg wel in de tabel zetten, of niet?)
Alle reacties Link kopieren
Zet maar 70 in de tabel Frantic. Ik wilde eerst zeggen "doe maar niet" maar ik stond net op de weegschaal en woog 68,6 nog steeds niet helemaal hersteld trouwens. Ik wist dat ik heel ziek was geweest maar de weegschaal verbaasde me wel even heel erg. Tenminste ik keek in de spiegel en dacht "jeetje waar is mn vet" maar de weegschaal laat dus wel een beetje zien dat mijn beeld klopte. Er zal vast wel wat aankomen want ik ben nu leger dan leeg en kan nog steeds niet zo goed eten maar toch, stel dat er iets af blijft, dat verzacht wel een beetje alle ellende.
Alle reacties Link kopieren
Fijn gevoel hè nessemeisje dat je er ook echt vertrouwen in krijgt en je ziet en gelooft dat je af valt (en af blijft vallen). Voor mij was dat ook een hele mentale stap. De belangrijkste wel.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Elizaar, dat is n flink verschil.. ik geloof dat ik ook maar ziek ga worden

Hier gaat het niet echt fantastisch. Ik blijf enorm aangetrokken tot 'snaaisel'. Ik probeer dan wel voor bijvoorbeeld gekruide rijstwafels en een paar plakjes vleeswaren te kiezen ipv chips en chocola, maar t blijft wel een strijd..
Alle reacties Link kopieren
Ja een behoorlijk verschil! Maar ik heb me ook echt zo ziek als een hond gevoeld. Pas sinds een paar uur hou ik ook wat binnen.



Het wordt nog wel even spannend. Een van mijn beste vriendinnen gaat vrijdag trouwen en het is de bedoeling dat ik al vanaf 9h bij haar ben dan. Ik hoop dat ik morgen mijn energie een beetje terug heb want ik wil eigenlijk gewoon echt alles van die dag meemaken! Maar voel me nu zo'n vaatdoek. Alleen al de gedachte dat ik een jurk aan moet, mijn haar moet doen en op pumps moet lopen geeft me al de angstbibbers dus morgen moet ik gewoon helemaal opgeladen zijn. Moet moet moet!
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook weer even buurten. Drukke weken gehad, dus niet zoveel tijd gehad om te forummen:-) Zal straks even alles teruglezen

Naar mijn idee had ik echt een belabberde eetweek gehad (koningsdag, verjaardagen en een drukke (werk)week) maar de weegschaal gaf vanmorgen 76,5 aan!! Meer dan 2 kilo eraf in 2 weken! Maar goed, als ik kijk wat ik normaal gegeten zou hebben als ik niet aan de lijn was, dan heb ik de afgelopen dagen best netjes gegeten.

Van de week kreeg ik de eerste complimentjes. Hebben jullie het idee dat het bij jullie te zien is? Zelf heb ik echt nog niet het gevoel dat er veel te zien is, merk het ook nog niet zo aan mijn kleren. Maar ik merk wel dat ik meer energie heb
Erger je niet, verwonder slechts!
Alle reacties Link kopieren
Komt goed Elizaar!

2 nachten goed slapen, morgen als het lukt weer goed eten en drinken en dan voel je je vrijdag heel anders dan nu!



Gaat lekker Joostelientje!! Klopt de tabel zo voor jou? Ik zag dat ik m niet helemaal goed in had gevuld dus nu twijfel ik!

Ik merk wel verschil ja! Niet eens zo zeer aan de kleding in mn kast, maar al mn nieuwe kleding is n maar kleiner! Krijg ook steeds meer complimenten en ik zie het zelf ook echt wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven