Lijf & Lijn alle pijlers

20+ kg afvallen met KHA / KHB

02-04-2017 08:45 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

De knop moet nu toch echt om, en ik merk dat koolhydraatarm/ -beperkt voor mij goed werkt. Ik wil zelf graag 25kg kwijt en ga ook sporten.

Wie is er nog meer bezig/gaat beginnen en vindt het leuk elkaar te steunen hierin?
Ik doe dat dieet ook wel eens als ik wat aan gekomen ben. Het werkt inderdaad heel goed. Op facebook heb je ook groepen over koolhydraat arm eten. Die delen ook veel recepten. Succes met afvallen.
Kom gezellig hier mee schrijven Voor wie meer dan 25 kilo wil afvallen (met tabel) deel 4

Hier zitten meer mensen die veel willen afvallen en er mee bezig zijn.
Ik ben nu een maand bezig in de sportschool en sinds 2 weken eet ik minder koolhydraten. Tot dusver goed vol te houden. Woensdag op de weegschaal, ben benieuwd!

Weet je al wat voor sport je gaat doen en hoe je je het gaat aanpakken met eten? Ik begrijp dat je koolhydraatarm al eerder hebt geprobeerd?
Ik ben eerder afgevallen met KHA, maar na een tweelingzwangerschap en enorm emotie eten :D ben ik weer aangekomen. Ik weet niet of iemand hier bekend is met PCOS? Maar daar schijnt KHA ook goed voor te werken. Daarom (mede) de keuze voor KHA.

Ik heb een onbeperkt sporten abonnement, ik kan cardio/fitness/groepslessen volgen, tot op heden maak ik niet genoeg gebruik van het abonnement (lees: ik sponsor de sportschool).

@single1985 Dank voor de tip! Ik sluit me ook bij die groep aan
.
anoniem_301215 wijzigde dit bericht op 02-04-2017 18:16
Reden: .
% gewijzigd
Ik ben bijna 2 weken bezig met KHA, hiervoor al eens eerder 10 kilo kwijtgeraakt en daarna ook mijn motivatie. Die is nu weer terug! "Normaal" hield ik een dieet maar 5 dagen vol, tot het weekend met wijn en lekkers weer voor de deur stond. Had totaal geen zin dus. Nu al 2 weken non-stop en vind het goed vol te houden! Sporten doe ik er niet bij. Hoe lang ben je zelf al bezig?
Niemand anders???
quote:Linx schreef op 03 april 2017 @ 12:47:

Niemand anders???als 25 of meer wil afvallen ben je van harte welkom in dit topic Voor wie meer dan 25 kilo wil afvallen (met tabel) deel 4

Anders misschien kijken naar een ander actief topic
@Linx dank je voor je antwoord! Ik heb me ook aangesloten bij het genoemde topic, daar is wat meer "leven" ;)
Heb het gezien, maar hoef er gelukkig geen 25 meer, en een wat kleiner clubje leek mij juist wel fijn. Wil jullie hoe dan ook veel succes wensen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven