20+ kg afvallen met KHA / KHB

zondag 2 april 2017 om 09:27
Ik ben nu een maand bezig in de sportschool en sinds 2 weken eet ik minder koolhydraten. Tot dusver goed vol te houden. Woensdag op de weegschaal, ben benieuwd!
Weet je al wat voor sport je gaat doen en hoe je je het gaat aanpakken met eten? Ik begrijp dat je koolhydraatarm al eerder hebt geprobeerd?
Weet je al wat voor sport je gaat doen en hoe je je het gaat aanpakken met eten? Ik begrijp dat je koolhydraatarm al eerder hebt geprobeerd?
zondag 2 april 2017 om 10:07
Ik ben eerder afgevallen met KHA, maar na een tweelingzwangerschap en enorm emotie eten
ben ik weer aangekomen. Ik weet niet of iemand hier bekend is met PCOS? Maar daar schijnt KHA ook goed voor te werken. Daarom (mede) de keuze voor KHA.
Ik heb een onbeperkt sporten abonnement, ik kan cardio/fitness/groepslessen volgen, tot op heden maak ik niet genoeg gebruik van het abonnement (lees: ik sponsor de sportschool).
@single1985 Dank voor de tip! Ik sluit me ook bij die groep aan

Ik heb een onbeperkt sporten abonnement, ik kan cardio/fitness/groepslessen volgen, tot op heden maak ik niet genoeg gebruik van het abonnement (lees: ik sponsor de sportschool).
@single1985 Dank voor de tip! Ik sluit me ook bij die groep aan
zondag 2 april 2017 om 18:25
Ik ben bijna 2 weken bezig met KHA, hiervoor al eens eerder 10 kilo kwijtgeraakt en daarna ook mijn motivatie. Die is nu weer terug! "Normaal" hield ik een dieet maar 5 dagen vol, tot het weekend met wijn en lekkers weer voor de deur stond. Had totaal geen zin dus. Nu al 2 weken non-stop en vind het goed vol te houden! Sporten doe ik er niet bij. Hoe lang ben je zelf al bezig?