5:2/vastendieet. iemand bezig of ervaring?
maandag 30 juni 2014 om 19:07
Die konjaknoedels zijn echt da bomb! Ze smaken echt prima, ze zijn al dente en je hoeft ze alleen af te spoelen en even mee te roerbakken om te verwarmen. Ze bevatten vezels, ijzer en calcium en geen caloriën. Ik zou ze ook nog gerust als spaghetti durven te gebruiken. Dat wordt experiment 2, of ze samen gaan met gorgonzolasaus.
Ik ga een paar colli van dat spul inslaan bij de toko.
Ik ga een paar colli van dat spul inslaan bij de toko.
You know how I know? Because I reeaally think so!
maandag 30 juni 2014 om 19:32
quote:ednaloy schreef op 30 juni 2014 @ 17:40:
Ja wat is dat precies Chips? Ik hoorde Zuuz daar laatst ook oevr op Youtube,.Flinke kop sterke coffee met een flinke lepel grasboter en een flinke lepel kokos olie (of msc olie, maar ik heb kokos in huis dus gebruik eerst dat). Lekker, romig en vult als een tiet en geeft veel energie. Ben benieuwd naar de voordelen op lange termijn. (Of de nadelen, maar dat merken we ook snel genoeg)
Ja wat is dat precies Chips? Ik hoorde Zuuz daar laatst ook oevr op Youtube,.Flinke kop sterke coffee met een flinke lepel grasboter en een flinke lepel kokos olie (of msc olie, maar ik heb kokos in huis dus gebruik eerst dat). Lekker, romig en vult als een tiet en geeft veel energie. Ben benieuwd naar de voordelen op lange termijn. (Of de nadelen, maar dat merken we ook snel genoeg)
maandag 30 juni 2014 om 19:40
Ze heten Shirataki-linguine en zijn gemaakt van konjakwortel. Je hebt ze in van die bolletjes en gewoon in slierten. Het is inderdaad hetzelfde als die slimpasta. Ik heb voor deze 1,75 euro betaald per 300 gram.
http://xundundschlank.at/ ... ox_600x450_HG_schwarz.jpg
http://xundundschlank.at/ ... ox_600x450_HG_schwarz.jpg
You know how I know? Because I reeaally think so!

maandag 30 juni 2014 om 23:55
quote:MrsStanleyWalker schreef op 30 juni 2014 @ 12:17:
Vinden jullie het ook zo leuk om in de spiegel maar je buik te kijken?
O jaaa! Stond laatst ergens onder de douche met uitzicht op een enorme passpiegel (vind ik normaal gesproken onnodig wreed). Ik was blij verrast met wat ik zag! Moet ik nu toch even aan denken terwijl ik met honger in bed lig
Vinden jullie het ook zo leuk om in de spiegel maar je buik te kijken?
O jaaa! Stond laatst ergens onder de douche met uitzicht op een enorme passpiegel (vind ik normaal gesproken onnodig wreed). Ik was blij verrast met wat ik zag! Moet ik nu toch even aan denken terwijl ik met honger in bed lig

dinsdag 1 juli 2014 om 07:16
Ik ben geen fan van pasta's, ik eet liever de gehakt/kaas/saus er vanaf en laat die melige glibberige rommel liggen Zal dat konjacding dus maar aan me voorbij laten gaan. Had gehoopt dat het aardappelig zou smaken, dát vind ik namelijk wel heerlijk.
Gisteren vastendag gehad, dus vandaag mag ik lekker eten! Denk dat ik voor 'n gebakken visje ga. Zondag heb ik ook lekker gegeten, toen heb ik 'n cordonbleu (van de Belgische slager) gebakken en met 'n bord spinazie ala creme opgegeten.
Gisteren vastendag gehad, dus vandaag mag ik lekker eten! Denk dat ik voor 'n gebakken visje ga. Zondag heb ik ook lekker gegeten, toen heb ik 'n cordonbleu (van de Belgische slager) gebakken en met 'n bord spinazie ala creme opgegeten.

dinsdag 1 juli 2014 om 08:03
Nee, hij zit op een school speciaal voor "kinderen"met een autistische stoornis. Volgend jaar heeft hij "examenjaar" en de voorlichting gaat over "hoe na school" Ik heb namelijk geen idee wat zijn toekomst is. Verder is het echt een opstandige puber die heel erg tegendraads is. Nu zijn pubers natuurlijk vaak tegendraads, maar hij heeft mijn moeilijke manier van denken nog een extra moeilijkheidsgraadje...:

dinsdag 1 juli 2014 om 11:08
Net gebeld voor de uitslag van mijn bloedtest en vitamines/mineralen waren helemaal goed (en dat zonder gebruik van multivitamine) en m'n cholesterol was gedaald tov februari. Hartstikke mooi dus! Zo zie je ook maar dat je niet zo snel voedingsstoffen te kort komt, ook al ben je flink aan 't lijnen.
dinsdag 1 juli 2014 om 11:34
dinsdag 1 juli 2014 om 12:36
Nien wat goed! Maar heb je met reden een bloedtest gedaan? Ik bedoel zoiets is toch niet gratis dacht ik en doen ze dat zomaar?
Ik heb vanochtend een theelepel kokosolie in mijn koffie gedaan, ben mijn klusjes in huis gaan doen en boodschappen, ik dacht dat het nu 14.00 zou zijn, dan valt 12.30 wel tegen hoor.
Ik ga zio een bakje kwark met Yoghurt nemen met oergranen en noten en aardbeitjes. En daarna maar even het gras maaien. Dat is ondertussen 6 kontjes hoog! Heb een zeis nodig om naar de overkant van de tuin te komen....
Ik heb vanochtend een theelepel kokosolie in mijn koffie gedaan, ben mijn klusjes in huis gaan doen en boodschappen, ik dacht dat het nu 14.00 zou zijn, dan valt 12.30 wel tegen hoor.
Ik ga zio een bakje kwark met Yoghurt nemen met oergranen en noten en aardbeitjes. En daarna maar even het gras maaien. Dat is ondertussen 6 kontjes hoog! Heb een zeis nodig om naar de overkant van de tuin te komen....