Lijf & Lijn alle pijlers

Aankomen!

18-11-2017 15:46 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi :)

Zoals je misschien aan de titel kan zien is dit in tegenstelling tot de meeste/vele onderwerpen hier even iets anders ..

Ik wil namelijk graag wat meer wegen!

Het zit als volgt; Ik ben sinds een maand of 2/1,5 bezig met wat aan te komen omdat ik dat zelf graag wil en op advies van de huisarts ook wel kon gebruiken aangezien ik voor mijn postuur weinig (!) woog. Ik ben 1.70 en woog 2 maanden terug 52 (!) kg. En voor jullie beeldvorming, ik ben een man met die gegevens. ;-)

Het aankomen gaat opzicht prima hoor, nu, 2 maanden later weeg ik 60/61 kg. Het enige vreemde wat ik vind is dat, ook al ben ik bijna 10 kilo aangekomen, het eigenlijk voor mijn gevoel nergens terug zie. Als ik in de spiegel kijk zie ik hetzelfde postuur, met dezelfde smalle armen en polsen. En natuurlijk zal een weegschaal niet liegen, maar het lijkt net alsof het gebakken lucht is wat er in gaat. Ligt dat aan mijzelf of komt dit geleidelijk aan? Eet ik wellicht de verkeerde dingen?

Overigens, als mensen tips en op of aanmerkingen hebben over wat te eten of te proberen zou dat natuurlijk fijn zijn. Op een gegeven moment word je een aankom-dieet van Bananen, Pindakaas, Noten en meergranen pappen ook een beetje zat. ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik klaag ook niet hoor, en ik wil het wel degelijk. Ik werk namelijk vaak s'avonds en s'nachts waardoor ik overdag dus laat uit bed kom. ARBO technisch wellicht niet verantwoord, maar ik werk soms dagen van 16 uur, en dat zit nou eenmaal in de branche waarin ik werk, waardoor het vaak aan vrije tijd tekort kom, en waardoor een sportschool dus lastig te combineren valt.
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Heb je je vetmassa ook opgemeten voordat je hier aan begon en nu? Je wilt echt niet teveel vet hebben door weight gainers. Ze bouwen zonder (kracht)training alleen maar vetten op die ook tussen je organen kunnen zitten dus niet zo snel met je postuur te maken. Maar deze vetten zijn helemaal niet gezond..

Ik zou zeggen weight gainers icm krachttraining. Het is gewoonweg gezonder.
Heb je een foto van toen je te weinig woog? Maak dan nu een foto in dezelfde pose en kijk of je de 10 kilo terug ziet. In je gezicht, je handen of elders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven