Lijf & Lijn alle pijlers

afvallen met newfysic? ervaringen?

21-11-2010 19:54 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met het afvallen onder begeleiding van een newfysic kliniek? Ik weet dat Mascha (?) Van Beautygloss het een tijdje gedaan heeft maar kon niet uit haar verhalen op maken of ze de afgevallen kilo's ook echt kwijt is nog steeds.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed dat je zoveel bent afgevallen max!
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer zeg! ik heb nu een gratis afspraak voor een itake. Ik ga er gewoon heen, eens kijken of het wat is voor mij.



Vind het wel jammer zeg, dat utrecht wat het hoofdkantoor is al zo op de sales gericht is i.p.v. het afvallen van hun clienten!



Ik ben beetje teleurgesteld. Ben zoiezo niet van plan om elke week langs te komen. ik had zelf 1x per 2 weken in m'n hoofd. Ik heb echt geen tijd om elke week daar naar toe te reizen..



Ik ben echt heeeel benieuwd!!! heb je nu zelf een plan opgesteld om af te vallen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog geen plan om iets anders te gaan doen, maar ik denk dat ik naar een echte dietiste gaat. Wat max al zegt, normaal eten is echt de enige weg. Hoeveel kilo moet jij kwijt? En ga jij ook naar Utrecht?



Laat je niets aanpraten daar, ze zijn er goed in. Een keer kijken kan geen kwaad natuurlijk. Ik kan je ook de boodschappenlijstjes en het informatiepakket per post opsturen als je wil, je mag het zo van me hebben.
Alle reacties Link kopieren
moet je daarvoor extra betalen bij het intake gesprek of niet? Zo niet wacht ik liever mijn boodschappenlijst af i.v.m mijn traag werkende schildklier en dat ik vegetarisch ben.Anders heb ik zeker intresse!



Ik wil zo'n 15 kilo kwijt ongeveer voor mijn verjaardag in begin Juli. Moet wel lukken lijkt me! Alleen mis ik altijd de stok achter de deur. M'n ouders zeggen al snel owhh dat hou je toch niet vol, en dan koken ze weer wat lekkers enz..en zo gaat het cirkeltje al jaren rond. Ik zat over utrecht na te denken omdat dat het hoofdkantoor was, dacht dan is dat de beste! Dan zit je bij de bron, maar niet dus:(
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, je hoeft niet extra te betalen voor die papieren.



Ze gaat je zeker pillen aanpraten voor een traag werkende schildklier....
Alle reacties Link kopieren
Ja slecht idee in combi met de schilklier pillen dus dat gaan we niet doen;) Ik ga behalve mijn multivitamine voor 50+ (en 21;)) ga ik niets extra's slikken.



Ik heb net voor kerst een afspraak ben erg benieuwd. Welke crackers mag je eten trouwens? die van vitalu of alleen wasa? Kan je de soorten crackers opsommen voor me(A) Of als je tijd over hebt de boodschappenlijk inscannen en mailen;) Zodat ik alvast een idee heb:P Hoeft niet hoor, alleen als je er zin in hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen scanner, maar je mag ongeveer eten:



Mager vlees en vis (maar eet jij toch niet dus schrijf ik niet helemaal uit)

Vega: quorn stukjes, vega ham, rulgehakt, tempe, tofu, valess gehakt in 2 smaken, vega filet.



Beleg:

Mager vlees, suikervrije jam.

Zuivel:

Eieren, 3 per week, 20= smeerkaas, huttenkase, light paturain en linesse en la vache qui rit, magere sojamelk, magere koffiemelk, karnemelk, magere melk, optimel, magere vruchtenmousse van de AH.

Deegwaren

Van wasa: vezelrijk, crispin light, lichtgewicht, volkoren, original, break, goudbruin, hearty, sport.

Cracottes, Finse ronde, Fjord volkoren, Meerganenwrap, Volkorenpasta, Zilvervliesrijst.



Fruit: Appel, citroen, kiwi, grapefruit, limoen, mandarijn, pruim, sinaasappel, passievrucht, watermeloen, aardbij, bessen, kersen.



Groenten, alles behalve suikerrijk zoals wortel, mais, of avocado etc.



Dressing: Azijn, zuur, suikervrije dressing van Kesbeke.



Sauzen: Extra light mayo (1 theelepel per dag max) sojasaus light, tomatensaus, suikervrije picallilly, vleesjus light, 2 etl per dag max.



Tussendoor:

1 volkoren rijstewafel, 1 soepstengel, magere yoghurt, komkommer, radijs, tomaat, bleekselderij, fruit



Overig:

Magere vleesbouillon, cup a soup helder, opkikker, suikervrije dropjes van NF, Suikervrije kouwgom, Sambal, slimpie waterijs, suikervrije appelmoes, canarel suiker.



Drank: light dranken, koffie,thee, water.
Alle reacties Link kopieren
Je bent geweldig! dankjewel
Alle reacties Link kopieren
Dubbeeel!!
Alle reacties Link kopieren
quote:sainttropez schreef op 06 december 2010 @ 21:28:

Dubbeeel!!

Geeft niks joh, ik kan het niet vaak genoeg horen!

Alle reacties Link kopieren
quote:SjakieAfhakie schreef op 06 december 2010 @ 21:50:

[...]



Geeft niks joh, ik kan het niet vaak genoeg horen!

hahaha lolbroek:P
Alle reacties Link kopieren
Ik zat dit topic zomaar door te lezen, en wilde even deze tip geven: Eet jezelf gezond, mooi, slank en gelukkig.



En erg leuk en leerzaam boek, met humor geschreven en je kunt er onder andere in lezen wat een onzin het is om bijna geheel vet-vrij te eten en hoe slecht Optimel/ Vifit, etc. eigenlijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja: nee, ik ben geen aandelen
Alle reacties Link kopieren
Boek heb ik gelezenm zeer nuttige tips en heel logisch. Pas het nog steeds toe in m'n eetstijl maar ben er niet van afgevallen. ik at al best gezond namelijk. Ben dol op zonnatura rijscrackers bijvoorbeeld. Maar heel het boek aanhouden is zeg maar onmogelijk. Daarvoor is het te ingewikkeld..
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je het al gelezen hebt Ik vind het een goed boek om veel dingen die 'de voedingsindustrie' ons wijsmaakt te ontkrachten.



Veel succes met afvallen!
Alle reacties Link kopieren
Laat je nog wel even weten hoe het was Saint?

(misschien vind jij die vrouw wel ge-wel-dig en beledig ik je!)
Het dieet klinkt in elk geval erg slecht. Zeer slecht vol te houden die saaie voedingsmiddelen. Ook al slik je je suf aan supplementen die 't hongergevoel tegenhouden, je gaat toch snakken naar écht voer?
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte!
Alle reacties Link kopieren
Even een upje voor meer ervaringen eventueel!
Alle reacties Link kopieren
nou mijn coach geeft dus ook geen voeding opleiding gedaan.. Ik heb er even via de mail naar gevraagd... Vind dat toch wel opmerkelijk..
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat ik ziek ben en mijn afspraak (intake) dus gemist heb, heb ik ook besloten dat het verstandiger is als ik gewoon naar de dietist ga. maar 4 behandeluren per jaar. Eerste is meteen een uur en daarna elk 20 minuten of een half uur. Dus per jaar kan ik er 6 of misschien 7. Misschien wat weinig maar diegene heeft wel voeding en dietiek gestudeerd. Wat ik trouwens zelf ook ga studeren in sept. Voor mij is het vooral belangrijk dat ik inzicht krijg wat hormonen met me doen en welk voedsel ik met mijn te traag werkende schildklier beter kan vermijden. Daar kom ik denk bij new fysics niet ver mee..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op 19 januari begonnen met NewFysic en ga elke week trouw wegen. Ik ben bijna 10 kilo kwijt en super gelukkig! Het gaat met goed af en het wekelijks wegen en alle tips zijn een goede steun in de rug. Op naar de volgende 10 en dan zit ik op streefgewicht! Gaat zeker lukken!
Doe niet aan de lijn omdat je je lichaam haat, maar doe aan de lijn omdat je van je lichaam houdt!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ook wel raar vind is dat je wél crackers mag.. maar geen brood. En wel zilvervliesrijst + volkorenpasta.. maar geen aardappelen. Dus het gaat niet om de koolhydraten. Waarom zou je dan geen aardappelen mogen?? Of Volkorenbrood?
Alle reacties Link kopieren
Hi Fanta, ik weet ook niet hoe dat precies zit/werkt. Maar ik weet wel dat ik ontzettend goed afval en mijn vriend ook (16 kilo kwijt sinds januari)... dat is voor mij wat telt.
Doe niet aan de lijn omdat je je lichaam haat, maar doe aan de lijn omdat je van je lichaam houdt!
Alle reacties Link kopieren
Even een update!



Ik heb dit dieet ook gevolgd en ben toen in 3/4 jaar 27 kilo afgevallen.

Ik ben gelijk na mijn dieet zwanger geraakt en moest toen gezonder gaan eten van de verloskundige en ja daar ging het fout. 22 kilo eraan (gegeten)

Na dit dieet is ook een traagwerkende schildklier geconstateerd, ik heb toen op internet gelezen dat je aan een dieet zonder suiker en vet dus blijvende schildklierproblemen over kan houden.

Toch vondt ik het goed te doen en nu een half jaar na mijn bevalling is het tijd om de draad (eindelijk) weer op te pakken, maar wel zonder pillen en begeleiding.

Gewoon een beetje zelf aankloten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven