Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met weight watchers (ww blauw), -20 kg. Wie ??

10-01-2021 10:07 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Al jaren ben ik eigenlijk (veel) te zwaar. Allerlei pogingen ondernomen, (oa koolhydraatarm) om vervolgens weer terug te zijn...

Nu ben ik gister begonnen met weight watchers. Ben ingedeeld in 'blauw'.

Er zal voor mij zeker 20kg af moeten om een gezond bmi te bereiken dus dat is mijn uiteindelijke doel. Ik wil gewoon vooral gezonder worden en gezonder eten. Dat telt voor mij even zwaar als het afvallen in kg's op zich.

Wie doet dit ook, en wil meedoen?? Welkom!!
Alle reacties Link kopieren
Week 1 zit er bìjna op!! En het ging voor mijn gevoel reuzegoed!! Blij, nu morgen mijn 1e weegmoment, ben enorm benieuwd!!
Alle reacties Link kopieren
Nadine,heb je nog bericht van je verzekeraar gekregen?
Was benieuwd of ze er wat van vergoeden.
Ik zal maandag die van mij s bellen,je weet t maar nooit,maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze het gaan doen.
c'est le ton qui fait la musique
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf mee, doe sinds eind september ww groen. Ben tot nu toe 10 kg afgevallen van de 50. Gaat hier langzaam terwijl ik toch aan alle regels hou. Ik heb het abonnement met de workshops. Heb jaren geleden alleen de app gedaan maar vond dat niet voldoende. Nu log ik dus elke week in om online de workshop te doen.
Alle reacties Link kopieren
snert schreef:
15-01-2021 18:34
Nadine,heb je nog bericht van je verzekeraar gekregen?
Was benieuwd of ze er wat van vergoeden.
Ik zal maandag die van mij s bellen,je weet t maar nooit,maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze het gaan doen.
Ja, had gister bericht. Helaas vergoeden ze het niet. Jammer, maar geen reden voor mij oo het niet te gaan doen. Uiteindelijk vind ik mijn gezondheid het waard.

zou het wel gewoon proberen!!
Alle reacties Link kopieren
davo1979 schreef:
15-01-2021 18:38
Ik schrijf mee, doe sinds eind september ww groen. Ben tot nu toe 10 kg afgevallen van de 50. Gaat hier langzaam terwijl ik toch aan alle regels hou. Ik heb het abonnement met de workshops. Heb jaren geleden alleen de app gedaan maar vond dat niet voldoende. Nu log ik dus elke week in om online de workshop te doen.
Wat goed van je!!! 10kg is toch best veel zeg, til maar eens een zak aardappelen van 10 kg !! ;)

Hou vol, je bent zo goed op weg!!
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen was mijn 1e weegmoment na 1 volle week ww blauw, -2.6 kg!! Yessss, heel blij mee!!

Ben me er van bewust dat het vooral veel vocht zal zijn, mee lekker hoor! Een dikke start!! Loop nu met een enorme smile rond :)
@nadine1988, je kan ook meeschrijven in +20 kg afvallen. Is met tabel, wegen elke week.
Mag ik ook meeschrijven? Ben sinds vandaag weer begonnen met WW (groen). In het verleden veel gewicht verloren met behulp van WW maar door de corona situatie zit alles er weer aan.
In totaal moet ik 35 kg verliezen om op gezond gewicht te komen, maar de eerste 15 kg (coronakilo’s) is mijn doel voor nu.

Ik doe ook alleen online.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Ik doe ook WW, ik zit in groen. Ik ben begonnen in 2019 en inmiddels 26 kg kwijt. Nog 4 kg te gaan. Ik doe online + workshop en heb echt een topcoach. Dat motiveert me enorm. Ik ben ook heel actief op Connect, zijn er meer van jullie die daar schrijven?
Alle reacties Link kopieren
Nee niet op connect. Vind connect vaak heel dramatisch en kijk mij nou met verhalen lol.
Alle reacties Link kopieren
Dramatisch? Dat herken ik totaal niet. Ik denk dat het me zonder Connect nooit gelukt was. Zóveel steun en motivatie haal ik daaruit.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dit topic! Ik begin morgen weer in blauw, 2 jaar geleden 10 kilo afgevallen maar heb niet goed genoeg voor mezelf gezorgd en nu zit het er weer aan! Bah.

Maar vanaf morgen ga ik weer van start 😊 heb er bijna zin in hahaha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven