Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Je kunt heel veel huisjes en tenten huren via campings van Eurocamp. Persoonlijk vind ik die campings vaak veel te groot en te pretparkerig (met zwemparadijzen enzo). Ik hou meer van kleine knusse primitieverige campings.

http://www.eurocamp.nl/in ... ionname=Campings-Portugal
Peas on earth!
Hmm.. ik merk dat campings googlen juist heel rustgevend is
Peas on earth!
Hier ook niet gestudeerd.

Erwt iets meer luxe is wel lekker, ben bang dat Kees niet zo van het primitieve met een koepeltentje klooien is. Zwemmen is wel fijn maar in meertjes/ zee kan ik ook prima zwemmen dus niet persé een zwembad nodig. Ik ga je links effe checken

*psst broodje kroket was eenzaam zonder frietjes*
Je klinkt inderdaad bijzonder kalm, ErWt, vooruit dan, magje nog een half uurtje campings googlen

Internetdatemeneer net even terug gemaild, wel slag om de arm gehouden maar misschien dat ik het dan toch maar doe. Ik bedoel, hoogstens een paar uur verkloot natuurlijk (maar ik word er altijd zo zeeeemelachtig van)

Hoi Drift (in mijn hoofd hoort die smiley een beetje bij jou, ik weet niet goed waarom) was't gezellig in de stad?
Dat zei-die ook tegen je, toch? En hij keek je aan met zielige varkensoogjes... Oh nee, die zaten er niet in volgens je artikel toch?
quote:Mevrouwdekees schreef op 26 april 2009 @ 21:45:

Hier ook niet gestudeerd.

Erwt iets meer luxe is wel lekker, ben bang dat Kees niet zo van het primitieve met een koepeltentje klooien is. Zwemmen is wel fijn maar in meertjes/ zee kan ik ook prima zwemmen dus niet persé een zwembad nodig. Ik ga je links effe checken

*psst broodje kroket was eenzaam zonder frietjes*Ah, okee. Smaken verschillen natuurlijk . Ik denk dat je op Eurocamp dan wel veel campings kiunt vinden. Ik heb trouwens een campinggids voor kleine campings. Ik kan die wel even opzoeken en bij Portugal kijken.
Peas on earth!
quote:Moosey schreef op 26 april 2009 @ 21:46:

Hoi Drift (in mijn hoofd hoort die smiley een beetje bij jou, ik weet niet goed waarom) was't gezellig in de stad?

Ik dacht eigenlijk aan een proostende smiley op een bankje...

Was erg gezellig. Met twee vriendinnen die ik vaak spreek dus het onzin gehalte was nogal hoog maar dat vind ik juist leuk
quote:Moosey schreef op 26 april 2009 @ 21:48:

Dat zei-die ook tegen je, toch? En hij keek je aan met zielige varkensoogjes... Oh nee, die zaten er niet in volgens je artikel toch?

Iew... varkensoogjes. Bah!

*eet daarom dus bijvoorbeeld geen frikandellen *
Peas on earth!
quote:Moosey schreef op 26 april 2009 @ 21:46:

Je klinkt inderdaad bijzonder kalm, ErWt, vooruit dan, magje nog een half uurtje campings googlen

Internetdatemeneer net even terug gemaild, wel slag om de arm gehouden maar misschien dat ik het dan toch maar doe. Ik bedoel, hoogstens een paar uur verkloot natuurlijk (maar ik word er altijd zo zeeeemelachtig van)

Maar de eventuele zemelachtigheid mag je dan hier uitleven

Jaaaa, ik mag nog een halfuurtje. Vooruit, ik ga boven even de campinggids zoeken.
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 26 april 2009 @ 21:50:

[...]

Jaaaa, ik mag nog een halfuurtje. Vooruit, ik ga boven even de campinggids zoeken.Dat hoeft niet hoor Erwt! Ik kan ook best zelf zoeken!
Op Discovery jongleert er nu iemand met drie kettingzagen
Peas on earth!
Heb al boven gekeken, maar campinggids zit denk ik in kampeerkratje (ergens op zoldertje), dus helaas.
Peas on earth!
quote:Mevrouwdekees schreef op 26 april 2009 @ 21:51:

[...]

Dat hoeft niet hoor Erwt! Ik kan ook best zelf zoeken!Volgens mij is dat gewoon het resultaat van Erwt die zich uitleeft op google
Deze is ook goed:

http://www.b9.nl/campings/portugal.htm

MdK, willen jullie trouwens per se vliegen? Is Portugal niet te rijden?
Peas on earth!
Maar kun jij vinden wat tenten erbij huren kost? want dat kan ik nou slecht vinden. Bij Kosmos geeft ie vaak wel het basistarief maar dat zal zijn als je je tent meeneemt neem ik aan. Aangezien we met het vliegtuig gaan leek het ons juist handig als er al iets staat.
Aangezien ik geen rijbewijs heb; nee...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 26 april 2009 @ 21:50:

[...]

Jee, gelukkig maar

Volgens mij hoor ik de auto van bezoek, tot later!
Ik zal even kijken MdK.
Peas on earth!
Hier heb ik iets met tarieven:

http://www.groenealgarve.nl/tarief.html
Peas on earth!
Je kunt ook in een boomhut overnachten

Leuk maar een beetje duur.

http://www.keycamp.nl/ind ... wAccom&AccomID=TreeHouses
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 26 april 2009 @ 14:51:

Tien, meid...wil je even bij mij op de psycho analystische bank komen liggen? Je ontkent geloof ik een beginnende depressie Tenminste, dat begreep ik via de buurman van Kikker...

Ik ben zó blij dat je het aanbiedt.. ik kan alle steun in deze barre, donkere tijden gebruiken

Enne Moos, ben jij nou stiekem aan de rol met een kerel?

Ik moet bekennen dat ook hier frietjes op het menu stonden

Vriendin die verjaardag vierde heeft een frietpan en die werd even aangeslingerd om iedereen van een bekkie vette hap te voorzien. Was lekkerrrrrr!

Kreeg net een sms van zusje met daarin een foto van neef en hij ziet er best wel onwijs goed uit!!
Dank Erwt! Kees is niet te overtuigen van het meenemen van een eigen tent (nog even geprobeerd ) Dus het zal wel zoiets worden. Huurauto erbij, lijkt me leuk. (toch jammer dat mijn kerel niet zo van het echt primitieve klooien is. Vind ik altijd wel leuk)
anoniem_61464 wijzigde dit bericht op 26-04-2009 22:06
Reden: ehm niet die boomhut dus hé
% gewijzigd
Ha Tien, fijn dat het beter gaat met neef!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 26 april 2009 @ 22:04:

Je kunt ook in een boomhut overnachten

Leuk maar een beetje duur.

http://www.keycamp.nl/ind ... wAccom&AccomID=TreeHousesOh, dat ziet er wel heel leuk uit zeg!
Ja leuk he, die boomhut! Dat wil ik ook

Tien, fijn van neefje! Goed nieuws!

MdK, ik vind veel stacaravans en bungalowtjes nog best duur als ik dat zo zie. Komt misschien omdat ze al snel heel groot zijn:

http://2009.eurocamp.nl/b ... 10653483&CFTOKEN=67225408
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven